Heb ik een miskraam gehad..?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Milla Rose, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hallo,

Vorige week werd ik na een week overtijd toch ongesteld. Omdat ik er een apart gevoel bij had deed ik toch nog een test (had in die week al 2x negatief getest) en die was licht positief met een blauwe streep, wel pas na 15 min terwijl het na 10 minuten duidelijk moest zijn. De test staat in mijn album. Heb ik nu een miskraam gehad? Ik voelde me echt zwanger. Had allerlei symptomen, anders dan de maanden daarvoor, daarom deed ik ook die test nog. Heb ook meer last gehad van mijn buik, en van mijn darmen, nu eigenlijk nog. Ik weet eigenlijk helemaal niks van deze dingen en wat je dan hoort te voelen. Ik denk zelf wel dat het een miskraam was, maar dat voelt zo raar.. Dat gebeurt wel bij anderen maar niet bij jezelf, toch..? En heet dat wel een miskraam, bij 5 wk..? Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Liefs Milla

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Misschien was het wel geen miskraam/ongesteldheid en ben je gewoon nog zwanger! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar gezien je klachten en gezien de positieve zwangerschapstest op de dag van je miskraam... Heb je onlangs nog opnieuw getest?

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ja de dag erna, negatief. En ik voel me eigenlijk ook niet meer zwanger.. afgelopen week zijn de verschijnselen ook langzaam afgenomen. Zijn er idd al meer geweest die dat geoppert hebben. Dankjewel voor je reactie!

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Als je eerst 2 negatieve testen hebt gehad en na een ongesteldheid een test doet die na de aangegeventijd positief aangeeft denk ik eerlijk gezegd niet dat je zwanger geweest bent. Een test mag je na die 10 miuten niet meer aflezen.
    Ik heb ook wel eens een uitschieter in mijn cyclus gehad en na het slikken van de pil had ik elke maand een zwangergevoel terwijl ik ongesteld werd. De maand dat ik zwanger was had ik juist helemaal geen klachten.

Het hoeft dus niet zo te zijn dat je een miskraam hebt gehad.

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey, ik heb iets soortgelijk meegemaakt. Had het hele verhaal bij mijn voorstelling getypt, heb het even gekopieerd en hierbij geplakt.

13 april kreeg ik plots een bloeding die 's avonds even plots stopte. 's Anderendaags ik snel naar de winkel om een testje! Ik dacht dat ik een licht positief streepje zag maar aangezien het zo onduidelijk was, besloot ik een weekje af te wachten. 17 april kreeg ik echter terug een bloeding (mja, echt bloedverlies was het niet, meer bruinig verlies). Twee weken later was dit echter nog niet gestopt, had af en toe ook van die venijnige steken in m'n buik. Ben toen (zaterdag 2 mei) naar m'n huisdokter gegaan. Die vermoedde dat ik een baarmoederontsteking had en heeft me medicatie voorgeschreven om de bloeding te stoppen. Hij wilde ook antibiotica geven maar ik vroeg om hier nog even mee te wachten. Dat weekend werd m'n bloeding véél erger... Ik verloor echt enorm veel puur bloed! Maandag teruggebeld naar huisdokter (bloeding moest gestopt zijn, had hij gezegd). Hij wist niet goed wat er dan aan de hand kon zijn en verwees me door naar gynae. Kon donderdag naar gynae gaan. Op echo was een vruchtzakje te zien...ze zei dat ik ofwel zwanger was, ofwel een miskraam had gehad! Moest bloed laten trekken om dit te bekijken. Ben, trillend op m'n benen, naar buiten gegaan. Probeerde mezelf te overtuigen om rustig te blijven en niet te hard te hopen... Maar toen ik thuiskwam en het tegen m'n vriend vertelde, begonnen we samen al te fantaseren en ons appartementje in gedachten te herinrichten enz.... 's Avonds mocht ik al bellen voor m'n bloeduitslag. Het was een miskraam... We zijn nu een week verder en ik moet er nog om huilen! Ik probeer mezelf te troosten met het idee dat de natuur dit niet voor niets heeft gedaan en dat ik blij moet zijn dat ik niet wist dat ik zwanger was en dat het niet veel later is gebeurt enz... Maar een kindje is zooooo gewenst en we kijken er zo naar uit.

Vond het zoooo erg... denk nu nog vaak aan hoe zwanger ik nu zou kunnen zijn... :cry:

Deel Deze Pagina