stoere felgekleurde jongensbroeken (peuter)?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik ben al een poosje op zoek, maar kan nergens stoere peuterbroeken voor mijn zoon vinden in een leuk fel kleurtje (nouja... ik heb inmiddels 1 fel oranje broek van de Hema). ik vind dat jongensbroeken vaak wel erg saai zijn, donkerblauw, donkerbruin, zwart...
    ik weet dat rainbowbabies ook felgekleurde broekjes verkoopt, maar daarvan vind ik het model zo saai. goodmoodkids heeft een veel stoerder model, maar daarvan zijn de kleuren niet zo sprekend. en eigenlijk heb ik ook als het ff kan liever geen joggingbroekjes, daar komen zo snel lelijke knieen in omdat het zo'n rekbare stof is

iemand suggesties?

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmm Zeeman heeft nog wel eens felle broeken, maar ja, die zijn ook zo kapot of uit vorm. :( Sverre heeft dan ook véél spijkerbroeken. ;)

3. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Tja... broekjes zijn inderdaad vaak een neutrale kleur. Op zich vind ik dat zelf niet zo erg, als er maar een leuk fel shirt te vinden zou zijn... Dat ik kan dan weer niet vinden. Jij wel?

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    zeeman koop ik eigenlijk nooit kleding, weet niet of het aan mijn zoon ligt, maar die vorm zit bij hem echt totaal niet en ziet er ook niet uit omdat de verhoudingen niet kloppen bij zijn lijf. en idd is ook snel weer kapot, uit vorm of verkleurd.

ja, felle shirts van RBB :D ze hebben nu weer een aanbieding he, 3 shirtjes met opdruk en maar 2 betalen! (omdat ze 5 jaar bestaan)
    ook bij H&M hebben ze best felle kleurtjes er tussenzitten.

5. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Bij de H&M vond ik het een beetje tegenvallen de laatste keer, maar ik zal RBB eens bekijken! Thanx:)

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ben gister ff wezen kijken, moet bekennen dat H&M op dit moment niet zo heel veel soeps heeft idd. mijn zoontje heeft nog wat felgekleurde H&M zomertshirts aan met een shirt met lange mouwen eronder.

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik heb een leuke fel gele broek van de V&D!
    Mooi workermodel..beetje wijd..heel stoer..
    Vind namelijk hetzelfde alsjij! haha
    Altijd maar die bedompte kleuren..:(

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    eefje, welke maat heeft jouw zoon?
    snel kijken bij V&D :D

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hij heeft nu maat 80/86.
    Maar hopellijk zijn ze er ook in kleinere maatjes.. ;)
    En Marktplaats heeft er ook regelmatig wat tussenstaan.
    Kun je ook altijd even snuffelen..Vaak nog heel mooi ook..

10. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    eeuuhh nou ik heb juist een groter maatje nodig hihi (heb 2 zoons, ben op zoek naar broeken voor de oudste) 92 of 98, en v&d heeft nogal eens collecties t/m86 en vanaf 92, dus vandaar die vraag.
    hopelijk hebben ze m ook groter :D

11. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Bij C&A hadden ze laatst ook heel gezellig gekleurde jongensbroeken!

Deel Deze Pagina