2e streepje heel licht ovu test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smiley24, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje omtrent ovulatietesten. Ik ben in mei jl. gecurreteerd na 12 weken zwangerschap. Mijn eerstvolgende menstruatie kreeg ik na 36 dagen. Voor die zwangerschap had ik een cyclus van 32 dagen. Mijn tweede menstruatie kwam helaas na 32 dagen weer op gang. Dus begin september zou ik mijn 3e menstruatie verwachten (gebaseerd op een cyclus van 32 dagen). Gisteren en vandaag heb ik ovulatietesten gebruikt, en beide geven een heel licht streepje aan. Die ovulatietesten deed ik omdat ik namelijk de afgelopen zondag mijn eisprong (denk ik) gevoeld heb. Tot op heden heb ik het nooit gevoeld hoor. Het was een beetje zeurende/stekende pijn onderin de buik, en ik heb sinds die zondag ook veel last van vaginale afscheiding.

Dus zou het kunnen betekenen dat ik mijn eisprong heb gehad? Na een miskraam weet je zo 1 2 3 niet precies hoe het met je cyclus zit dus het is nogal verwarrend allemaal. :(

Sorry voor zo'n ingewikkeld verhaal hoor dames. :)

2. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    als het zondag wel je ei is geweest dan kan je die nu niet meer met de ovulatie test spotten.

Deel Deze Pagina