2ling zwangerschap 7 weken 2D één kindje te klein

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door SorayaCM, 1 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SorayaCM

    SorayaCM Lid

    1 okt 2020
    7
    2
    3
    Vrouw
    Hallo lieve dames,

    Zojuist hebben wij onze eerste echo gehad, en tot onze grote verbazing blijkt het om een tweeling zwangerschap te gaan. Het ene kindje kwam overeen met de termijn (7weken en 3 dagen). Het andere kindje was te klein. Rond de 5,5 a 6 weken. Maar beiden hebben een kloppend hartje. De echoscopiste twijfelt en denkt dat het niet goed komt. Ze zei ook dat als dit een eenling zwangerschap zou zijn, dan liep het kindje te ver achter. We mogen over 2 weken terug komen maar zijn helemaal in shock.. wie heeft dit meegemaakt en hoe is dit afgelopen?

    Liefs,
    Soraya
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Hier vorigjaar hetzelfde gehad. Wel via de MMM zwanger geworden dus termijn stond vast. Beide kindjes een kloppend hartje. Eentje geschat op 7+2 (liep 2 dagen achter), de ander op 5,5 week wat bijna 2 weken achter liep. De echo erna bleek het kindje wat 2 weken achter liep geen kloppend hartje meer te hebben en helaas met 9+2 weken bleek ook het hartje van het andere kindje gestopt. Bij ons is het met beide kindjes helaas dus slecht afgelopen. Ik hoop dat je bij je volgende echo blij verrast wordt en nog 2 mooie kloppende hartjes hebt!
     
  3. SorayaCM

    SorayaCM Lid

    1 okt 2020
    7
    2
    3
    Vrouw
    Jeetje wat erg.. was dit ook een eeneiige tweeling? Ik hoop echt dat de tijd wat sneller gaat want deze onzekerheid is killing..
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Nee was twee-eii (had 2 embryo's teruggeplaatst gekregen).
     
  5. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Niet mee gemaakt bij het begin van de zwangerschap. Alleen bij mij kwam er later pas een groot verschil tussen bijde. Ik hoop voor je dat je over 2 weken een mooie echo krijgt. Wat rot dat je dan nog zolang moet wachten. Heel veel s6 ik duim voor je.
     
  6. DutchPrincess

    DutchPrincess Niet meer actief

    Ik had ook een tweeling zwangerschap,alleen 1 kloppend hartje en het andere niet maar het was nog zo vroeg,dat kon nog komen. 2 weken verder of zo 1 mooi kindje te zien met armpjes en beentjes maar bij de 12 weken echo helaas een niet meer bewegend kindje. Ik wist het al,had al 2 dg geen symptomen meer en buikje groeide niet meer bij mij. Ik hoop echt dat het bij jou beter afloopt maar ik ben chronisch ziek dus ik was al bang de hele zw. Schap. Oh en ik zat ook in de mmm
     
  7. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heb je al een echo gehad? Was benieuwd hoe het is gegaan
     
  8. SorayaCM

    SorayaCM Lid

    1 okt 2020
    7
    2
    3
    Vrouw
    Helaas heeft het kleinste kindje het niet gehaald. Het andere kindje doet het goed!
     
    Areca en Cindy1977 vinden dit leuk.
  9. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Sterkte ❤ Wat fijn dat het andere kindje het goed doet!
     
  10. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Sterkte voor jullie.
     

Deel Deze Pagina