wie krijgt er ook een 2ling?? en de gene die al kinderen hebben, merken jullie dat een 2ling zwangerschap anders of zwaarder is??
Mijn 1e zwangerschap was van een 2ling. Die vond ik persoonlijker tot nu toe zwaarder. Ik moest elke dag meermalen overgeven tot aan de bevalling toe. Ik had een ernstige ijzertekort. Ik kon bijna niks eten. Ook kreeg ik al heel vroeg last van mijn bekken. Pas toen mijn kinderen bijna 3 jaar werden, was de bekkeninstabiliteit pas over. Ik had dus totaal geen gemakkelijke zwangerschap. Deze zwangerschap had ik pas na 7 weken last van misselijkheid. Ik kan nu wel wat meer eten. Ik heb geen last van mijn bekken, wel heel licht pijn in mijn rug.
thnx voor je reactie.. van mijn dochtertje had ik het voor mijn gevoel zwaarder de 1e 3 maanden, daarna was alles fluitje van een cent.. nu ben ik zwanger van een 2ling, maar kwa misselijkheid enzo is het toch stukken minder dan mijn vorige zwangerschap.. alleen heb nu nu wel in 1 klap stukken minder energie, en veel meer het gevoel van te veel bloed naar mijn hoofd stijgen.. maar toch is alles in orde ook ijzer is best hoog..
Dit is mijn eerste zwangerschap dus heb eigenlijk geen idee of het zwaarder is of niet. Ik was erg moe in de avond en had geen goede eetlust meer, ik ben toen 4 kilo afgevallen. Ik zit nu pas op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Ben verder weinig misselijk geweest en heb niet overgegeven. Tot nu toe mag ik niet klagen, ook om de twee weken controle en een echo daar zeur ik niet over.
mijn eerste zwangerschap had ik hoge bloeddruk en zwangerschapsuiker en nu met deze zwangerschap valt mij wel lichaamlijk zwaar heb last van mijn bekken zwangerschapischas ik krijg ieder 4 weken echo en controle