Hey, ik ben een beetje van slag... kan iemand me helpen? 1, 2 en 3 januari had ik volgens de berekeningen m'n meest vruchtbare dagen... en dat klopt ook, ik had op alle dagen een positieve test, waarbij op 1 januari echt een knaltest. Vaak gevreeën en hopelijk is het raak. De eisprong zou overigens gisteren hebben plaatsgevonden. Maar nu werd ik tien minuten geleden wakker en ik heb nare steken in m'n onderbuik en last van m'n onderrug. Dus ik doe voor de grap nog een ovutest, is 'ie binnen een minuut weer positief??? Ik kan toch niet vijf dagen lang positief testen met een redelijk normale, tot korte cyclus? Wat betekent dit..
hmm das wel gek inderdaad. Je hoort wel eens dat je meerdere LHpieken in één cyclus kan hebben. Zou voor de zekerheid maar wel gaan klussen. soms worden ovutesten ook positief als je zwanger bent. Dus je zou voor de zekerheid ook een zwangerschapstestje kunnen proberen!
Bedankt voor je snelle reactie! Meerdere LHpieken in één cyclus, dat wist ik niet. Ik probeer m'n lichaam nog een beetje te kennen, dus dat betekent dat ik m'n vriend maar eens ga verleiden. Hahaha. Een zwangerschapstest lijkt me nog niet echt te kunnen... m'n NOD is pas de 19e namelijk. Nog twee weken wachten! Bah...
Welke ovutesten gebruik je? Ik heb al vaker op dit forum gelezen dat die van Kruidvat veel te lang positief blijven. Het kan ook een teken zijn van PCOS (wil je niet bang maken hoor ), dat je meerdere hormoonpieken hebt maar dat het eitje niet echt springt. En inderdaad kun je soms positief testen voor een zwangerschap met een ovutestje, maar daar is het misschien wat vroeg voor?
Aah bah, dat PCOS vind ik maar een eng idee. Ik heb alleen die symptomen niet, dus ik kan me niet voorstellen dat ik dat zou hebben. Daarnaast testte ik eerder in de cyclus wel negatief... Ik gebruik de midstream testen van 123ovulatietest.nl, zijn deze wel goed?
moet je eerlijk bekennen dat ik de testen van 123ovulatietest niet ken... Maar dit is je tweede ronde?
Hey, Klopt inderdaad. Maar ik ben op voorhand wat extra onzeker omdat m'n vriend onlangs een hersteloperatie heeft ondergaan. Hij heeft ruim voldoende leven volgens de controle-uitslag onlangs, maar toch... ik ken mijn lichaam daarentegen nog niet goed genoeg om te denken of ik in staat ben tot zogen etc. Ik heb een bmi van 17.8 en ik bloed ook nauwelijks tijdens de periode, waardoor ik veel beren op de weg zie... (is dat verminderde vruchtbaarheid etc. etc.) ik probeer het allemaal wat door te krijgen hehe. Edit: ik heb geen anorexia o.i.d. hoor!! Slechts een snelle schildklier, ben een goede eter hihii.