3,5 maand en huilen bij vreemde gezichten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 19 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    dag dames,

    Mijn dochter van 3,5 maand huilt sinds kort elke keer wanneer iemand “vreemd” haar vastpakt. Ook bij onze familie. Ik lees overal dat de eenkennigheidsfase pas vanaf 6 maand is.

    Zou ze dat nu toch al hebben of is het iets anders?
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier begon dat ook rond de 4mnd. Volgens mij is het normaal.
     
  3. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.204
    1.048
    113
    Onze dochter inderdaad ook. Heel lastig want net in die periode moest ze op het kdv starten. Maar het is goed gekomen en het gaat nu al een stuk beter (bijna 6 mnd). Alleen grote mannen vindt ze nog steeds niks haha
     
  4. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.438
    2.872
    113
    Ja hoor heel normaal. Na een tijdje gaat het voorbij. Maar rond de 8 maanden komt het (Veel heftiger vond ik) terug.
     
  5. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dan wordt het tijd voor een shirt met de tekst:
    I ONLY CRY WHEM YOU ARE UGLY.

    En verder hoort het gewoon bij.
     
    Palmpje en Jackie87 vinden dit leuk.
  6. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Volkomen normaal en juist een teken van goede hechting (aan jullie). Dwing haar ook niet maar zorg dat je haar niet meer afgeeft tot de fase voorbij is.
     
  7. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Was hier ook! En nog steeds trouwens, nu bijna 6 maanden oud.
     
  8. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.801
    14.143
    113
    Hahaha weet nog wel met mn dochter, gingen langs op mn werk, ze zal ongeveer net zo oud zijn geweest.

    Nou zeer selectief kind hoor. Veel mensen waren reeeeuze boeiend, sommige een beetje eng maar vanaf papa of mama durfde ze wel een blik te wagen, maar een aantal waren het echt he-le-maal.

    Vooral mn Antilliaanse collegaatje, daar was ze toen helemaal in love mee en daar is ze nog steeds helemaal mesjokke van en liep met afgelopen Sinterklaas zonder blikken of blozen mee aan de hand weg met dr. (heeft mn collegaatje welgeteld 3x in dr leven gezien) We hebben eigenlijk alleen licht getinte bekenden om haar heen, op de kdv zitten paar hindoestaanse meisjes maar dat is dan ook t meeste. Maar Antilaanse en Surinaamse vrouwen is ze echt helemaal fan van, terwijl ze van de mannen dan weer niks moet hebben.

    Maar bij 1 collega (blanke man met blond haar) zette ze t me toch op een gillen, die moet ze ook nog steeds niet overigens. Ze kijkt nou boos naar m joh! En mn baas is ook blond maar die vindt ze dan wel weer oke en die krijgt een grote ondeugende grijns van dr.
     
  9. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Was hier ook. Ik heb haar bewust niet beel overgedragen aan anderen. Als t echt moest dan met de rug naar die persoon en gezicht naar mij toe.
    Het gaat weer over en komt weer terug.
    Dan gaat t weer. Het zijn fases.
     
  10. Miepiemoos

    Miepiemoos Bekend lid

    13 mei 2013
    970
    157
    43
    Hier ook altijd gehad als zeer jonge baby vooral bij mensen met donker haar en donkere wenkbrauwen (dat zien jonge baby’s). Ze is ook best eenkennig geworden en heeft ook behoorlijk verlatingsangst gekregen toen ze ouder werd. Nu is ze 1 en nogsteeds is haar moeder haar alles.
     

Deel Deze Pagina