3 dagen na nod, geen menstruatie en negatieve test, ik word gekkk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkertje, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Pff nou zeg ben nu 3 dagen na nod nog geen menstruatie en vanmorgen negatieve test..
    De afgelopen 2 cyclussen waren 27/28 dagen keurig dus, maar nu?? .. wat een onzekerheid.
    Wel nog aat symptomen : vreemde steekjes in de buurt van mn liezen, soms wat misselijk, moe, veel trek in lekker eten zelfs als ik pas gegeten heb..

    Zou de kans nog bestaan dat ik zwanger ben ?? Iemand een idee of ervaring Hiermee ?? 😦
     
  2. mam87

    mam87 Lid

    5 mrt 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp hoe onzeker je je voelt :(
    Probeer over 2 dagen opnieuw te testen!
    Succes!!
    Liefs
     
  3. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Jup heb nog maar wat testen ingeslagen .. als zo door blijft gaan dan mag ik er wel op voorraad hebben haha

    Dankje welll !!
     
  4. Soora

    Soora Lid

    25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had pas 1 week na mijn NOD een positieve test. (Clearblue)
    Heb nu wel een miskraam gehad met 5 weken, maar dat terzijde.
    Je moet het gewoon nog even aanzien hoe moeilijk het wachten ook is. Probeer het over een paar dagen nog een keer.
     
  5. Daisy120

    Daisy120 Bekend lid

    2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten gedaan?
    Misschien heb je wel een laat ei gehad.
    Maar afwachten en over paar dagen weer testen!
    Duim voor je, succes!
     
  6. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Soora hmm dan is er nog hoop :) .. jep van t weekend doe ik het nog een keertje
     
  7. Muusje20

    Muusje20 Actief lid

    13 nov 2014
    264
    0
    0
    Vervelend meid! Indd over 2 dagen nog eens testen.. Misschien laat ei..
     
  8. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Zou kunnen hoor! Dan kan ik zeggen dat ik mn ei kwijt ben haha.

    Zou er nog een kans van zwangerschap in zitten nog denken jullie ?
     
  9. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.655
    21.160
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Kans wel. Maar ik spreek uit ervaring dat 2 cyclussen nog niet echt regelmaat geven. Ik had cyclussen van 27-32 dagen. Dus wie weet heb jij nu ook een paar dagen langer.
    Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk! :)
     
  10. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Aarghh onzekerheid is waardeloos !! .. nja we hopen nog even door hihi
    Thanks liekje !!
     
  11. Femke86

    Femke86 Bekend lid

    15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hej, ik had hetzelfde, iets meer dan een jaar geleden, en zie mijn onderschrift :D
    Ik testte ook negatief een paar dagen na NOD.
    Ik was toen al een jaar bezig en ik dacht, ik zal de huisarts maar eens bellen want ik word nu niet ongesteld maar de testen zijn ook negatief, we zijn nu een jaar verder, misschien is er medisch iets aan de hand (twee van mijn zusjes hebben pcos).
    Mag je raden wat er een week later gebeurde...
    Een week na NOD, voor ik de huisarts wilde bellen, testte ik positief!
    Ik wist niet wat ik zag haha.
    Het kan zijn dat de innesteling even heeft geduurd, of je ei is iets later geweest...
    Ik had altijd een cyclus van 31-33 dagen, ik dacht al wat langer zwanger te zijn maar dat bleek niet zo.
    Toen mijn NOD was, had ik blijkbaar nog niet positief kunnen testen.
    Ik hoop dat het goed nieuws is voor je!
    Soms heb je wat geduld nodig... Maar dat is lastig, ik weet het.
    Dan is het in de tussentijd altijd leuk om positieve verhalen te lezen :)
     
  12. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Hoii Femke!

    Wauw wat een verhaal!! Wat super zeg dat je uiteindelijk gewoon positief teste !!..
    Ik heb nu elke keer zoiets van aaarghh nee he weeer negatief, en dan denk ik oké ik ga paar dagen wachten, maar vervolgens kan ik het niet laten en test ik een dag later jog een keer! Gek makend haha.. ik ga nu gewoon mn geduld bewaren en pas zaterdag testen denk ik, morgen bijna de hele dag weg dat scheelt misschien kwa gedachten hahah..
    Femke ik denk dat als ik eind volgende week nog geen menstruatie heb, off negatieve testen heb dat ik dan zeker de dokter even ga bellen..

    Maar als je ei later is dan kan je wel gewoon zwanger raken toch? Wij hebben het in die periode niet vaak gedaan.. de 27e zou mn laatste vruchtbare dag zijn ( inesteldag) als ik vanuit de 27 dagen cyclus ging dan he.. zouden we dan te laat zijn geweest ??.

    Je gaat aan zoveel twijfelen en denken he, waardeloos gewoon..

    Bedankt voor je berichtje!! Geeft me toch wat moed terug!
     
  13. mardaisy

    mardaisy Niet meer actief

    Pfff vreselijk is dat hè, die onzekerheid! Ik heb afgelopen zondag getest op 13 dpo. Aangezien ik de vorige rondes op 10 en 12 dpo ongesteld werd, was ik zondag in feite één dag overtijd, maar de test was negatief. Wel allerlei kwaaltjes én een hoge temperatuur..! Ik was vrij zeker van de eisprongdag, maar je gaat nu overal aan twijfelen! Ik ga morgenochtend (dan 17 dpo) weer testen, spannend dus.

    Succes en sterkte! Hoop voor je dat je snel zwanger test!
     
  14. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Mardaisyw oeff dat is voor jullie ook weer spannend dan !!laat het weten he :) !..
     
  15. Priscil1986

    Priscil1986 Bekend lid

    21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Je lichaam kan je behoor in de maling nemen. Een paar dagen overtijd zegt niet veel naar mijn idee.

    Hier nu 2 weken verder en 100 negatieve testen ;) En nu een paar dagen bruinverlies en soms ook rood, maar niet veel...
     
  16. Femke86

    Femke86 Bekend lid

    15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snap dat je twijfelt! Maar goed dat je morgen een dagje weg bent ;) afleiding werkt het beste.
    Ben je al lang bezig dat je de arts gaat bellen?
    Ik kan het me nog zo goed voorstellen, steeds hopen en denken dat het eindelijk gelukt is, steeds moeten wachten op het testen, je lichaam dat je voor de gek houdt...
    Ik blijf je topic even volgen want ben wel nieuwsgierig of het straks positief is ;)
    Maar wat de rest ook zegt, het kan twee kanten op natuurlijk...
    Soms heb je op de èèn of andere manier steeds negatieve testen en toch niet ongesteld...
     
  17. Mackwek

    Mackwek Actief lid

    27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees:$. Ik had mijn menstruatie afgelopen weekend verwacht, heb mijn ei met ovulatietesten gevonden maar tot op heden nog niks. Ook ik ben van plan om zaterdag pas weer te testen. Dan 18 dpo. Vind het zo spannend! Laat me dan maar gewoon ongesteld worden, dan is het in ieder geval duidelijk.
    Dit is pas mijn 2e ronde dus veel vergelijking heb ik niet.
     
  18. cobydecoba

    4 sep 2011
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook 3 dagen na nod, normaal een cyclus van 28 dagen.ik heb alleen nog geen test gedaan want heb sinds zaterdag wel zo nu en dan menstruatie krampjes en iedere keer denk ik morgen zal het wel komen maar op heden nog steeds niks.morgen ochtend ga ik toch maar een testje doen. Maar ik ga uit van negatief want heb ook totaal geen symptomen.
     
  19. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Femke,

    Absoluut het kan 2 kanten op, dat maalt het juist zo twijfel achtig :( , nee hoor zijn nog niet lang bezig, dit is de 2e ronde , maar wil zo graag zekerheid dat mn lijf weer beetje op de rit is na het stoppen met de pil :) .. al is het een bloedtest of iets hihi erg he !!...

    Ik hou je uiteraard op de hoogte :D .. Zaterdag test ik opnieuw en als dan negatief is de woensdag pas weer ( alss ik dan al niet ongesteld ben uiteraard :p ) ..

    Mackwek haha nou dan zitten we zo beetje in het zelfde schuitje!!! Ik duim voor je !!! Successs
     
  20. mardaisy

    mardaisy Niet meer actief

    Wil je geen valse hoop geven, maar je hoeft niet altijd duidelijke symptomen te hebben. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik de eerste symptomen vanaf week 5-6. Begon met moeheid, meer niet. Steeds als ik een ronde last had van krampjes, hoofdpijn en misselijkheid kwam er een menstruatie en in de ronde dat ik bijna niks voelde was het raak. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders! 😄
     

Deel Deze Pagina