3 dagen overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aylinmaria, 14 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylinmaria

    14 nov 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik had zondag 11 november ongesteld moeten worden, maar ik ben dit niet geworden.
    Het is nu woensdagavond en heb veel menstruatieachtige krampen, steken (ook veel in de liezen) en pijn in mn borsten. Ik heb een test gedaan vanmorgen maar die geeft duidelijk negatief aan. Ik heb wel stress gehad de laatste tijd dus misschien blijft mijn menstruatie daardoor uit.... maar ik vraag me wel af of ik alsnog zwanger kan zijn? Ik heb ook veel steken in mijn vagina (baarmoedermond?) en dat herken ik niet van mijn menstruaties normaliter. Kan iemand mij vertellen of dit alsnog een zwangerschap kan zijn of kan iemand mij haar (symptoom)verhaal vertellen of het bij een zwangerschap hoort of dat het gewoon stress is?
     
  2. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Normaliter zou bij drie dagen over tijd een test ruim positief moeten zijn. Welk merk test heb je gebruikt, dat kan ook uitmaken. Ze zijn niet allemaal heel goed. Ik denk eerder dat je gewoon een paar dagen te laat bent, kan door stress maar een keertje een langere cyclus is ook niet heel gek.
     
  3. Aylinmaria

    14 nov 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Ik heb de testen van de action gebruikt 2 voor 1,50. Weet niet of dit goede testen zijn?
     
  4. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Weet je wanneer jouw ovulatie was, omdat je aangeeft dat je 3 dagen over tijd bent? Het kan namelijk zijn dat je een keer een langere cyclus dan normaal hebt, doordat je eisprong later was in de cyclus. Dan ben je dus nog niet over tijd.

    Action testen doen het prima, naar mijn ervaring. Bij mijn beide zwangerschappen een streepje, zelfs al op 9dpo (5 dagen voor NOD). Als ik niet zwanger was bleef hij ook negatief, geen indroogstreepjes oid..
     
    Aylinmaria vindt dit leuk.
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Weet je wanneer je je eisprong heb gehad? Als je dat niet weet kan het best zo zijn dat je eisprong later is geweest dan normaal en dat je niet 3 dagen overtijd bent.
     
    Aylinmaria vindt dit leuk.
  6. Aylinmaria

    14 nov 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    28 oktober, heb een cyclus van 26 dagen. Ik heb deze ook gevoeld die zondag en vanaf die donderdag last van mijn rug tot op de dag van vandaag...
     
  7. Aylinmaria

    14 nov 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Het zal wel gewoon stress zijn bedankt voor de reacties! Ik ga mijn menstruatie afwachten
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Het voelen van een eisprong is zeker niet betrouwbaar omdat dat dat vaak groeipijn is door het grotere ei, maar zegt niet of je ei ook die dag gaat springen (kan zo maar een paar dagen langer duren).
    Ik denk dus dat je ei gewoon later was dan je denkt.
    Van wat stress wordt niet ineens je lf langer, naar kan wel je eisprong opschuiven (waardoor je dus ook later ongesteld gaat worden).
     
    Aylinmaria vindt dit leuk.
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Ik kon met stress makkelijk tot 2 weken overtijd lopen. Mn lijf lastte gewoon even een pauze in ofzo. Heb er aardig wat testen aan versleten destijds.
     

Deel Deze Pagina