3 testen negatief maar na 6 dagen nog niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door manon1983, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon1983

manon1983 Lid

7 aug 2008
    32
    0
    0
    ijmuiden
    hoi allemaal
    Ik heb nu al 3 testen gedaan( midden op de dag) en allemaal negatief.maar ben ook 6 dagen overtijd. Is het misschien toch beter om met ochtendurine te proberen?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoe lang is het geleden dat je met de pil gestopt bent?

3. manon1983

manon1983 Lid

7 aug 2008
    32
    0
    0
    ijmuiden
    2 maanden geleden. Ben 17 juli voor het eerst ongesteld geworden, toen dus na 26 dagen

4. Elke1984

Dan ben ik er vrij zeker van dat je nog aan het ontpillen bent. Het duurt gemiddeld een half jaar voordat je een normale cyclus hebt. Wanneer het tot 9 maanden duurt, is het ook nog normaal.

Ik begrijp echter maar al te goed hoeveel hoop dat over-tijd zijn je geeft en hoe teleurstellend het allemaal is...maar probéér niet te veel te hopen want het lijkt me niet waarschijnlijk dat je zwanger bent.

Lieve groetjes!

5. manon1983

manon1983 Lid

7 aug 2008
    32
    0
    0
    ijmuiden
    en het maakt dan niet uit dan je meteen de eerste keer netjes na 26 dagen ongesteld bent geworden?

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Nee maakt heel weinig uit, misschien heb je gewoon de eerste maand geluk gehad en is je lichaam nu pas echt op de hobbel.

7. Elke1984

De eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil is trouwens geen gewone menstruatie, het is een ontrekkingsbloeding.

Sorry dat ik je niet wat positievere dingen kan zeggen...

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Test gewoon nog even over een week met ochtendurine. Ontpillen hoeft niet lang te duren (niet bij iedereen).

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    sommige hebben nergens last van en anderen gaan met eenjaar toch maar na de huisarts omdat ze nog aan het ontpillen zijn.
    Ligt beetje aan de pil die je slikte en hoe je lichaam erop reageerd.

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Het heeft bij mij vanaf mei geduurt tot nu heb ik het idee ,want ik had helemaal geen tekenen van een eisp[rong wel een positieve ovu test maar geen slijm etc. (dit had ik ik vorige kee rmet zwanger worden wel en ook meteen toen ik stopte met d epil) nu duurt t allemaal langer.

Ik zit nu op de wachtbank hihih.

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Als je een posi ovu test hebt dan wordt het klus tijd, dan ben je vruchtbaar.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb ook pas positest gehad na 10 dagen...

Het kan natuurlijk ook ontpillen zijn, maar misschien toch nog eens testen met ochtendurine.

13. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    na 2 negatiefe testen zal je ook echt niet zwanger zijn. zegt mijn gyn gewoon voor de volgende ronde gaan succes meid .
    veel liefs x

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Na een negatieve test kun je echt wel zwanger zijn. Als je bijv te vroeg hebt getest oid? Ik heb zelf op dag 33 een negatieve test gehad en op dag 39 2 duidelijk positieve, en ben toch echt zwanger.

Maar aangezien de TS pas kortgeleden gestopt is met de pil denk ik dat het ontpillen is.
    Wacht het gewoon nog even af en mocht je na een tijdje nog niet ongi zijn, gewoon nog een test doen.

15. manon1983

manon1983 Lid

7 aug 2008
    32
    0
    0
    ijmuiden
    ik heb na het stoppen met de pil een ontrekkingsbloeding gehad en toen na 26 dagen gewoon ongesteld geworden.
    bedankt allemaal voor de reacties.
    ik hou jullie op de hoogte.

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je kunt over 4 dagen nog eens gaan testen. Good luck!

17. sxyhxy

sxyhxy Nieuw lid

19 aug 2008
    2
    0
    0
    hoi

ik slik nou al een half jaar geen pil meer
    en ben nu 4 dagen overtijd
    heb het afgelopen half jaar een zeer goede cyclus gehad
    keurig netjes op de 28e dag

ik heb een test gedaan en die was helaas negatief
    nou moet ik er wel bij zeggen dat ik eerst mijn ochtendurine heb opgevangen en toen pas naar de apotheek ben gelopen voor een test dus er heeft een half uur gezeten tussen het plassen en het testen .zou daardoor de test beinvloed kunnen worden?

als ik donderdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik nog een test doen en als die negatief is ga ik maar langs de dokter

groetjes heksie

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    het kan echt nog ontpillen zijn !
    mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil was 29 dagen en me 2de ronde was 76 dagen !
    de gyn had mij toen verteld dat de eerste bloeding kan zijn omdat je het hormoon nog in je lichaam heb en zo nog een beetje geregelt word !

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Een half jaar geen pil is nog niet zo lang joh, kan makkelijk dat je 'overtijd' bent. Zou echt niet gelijk naar de HA gaan.

20. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    het hoeft natuurlijk niet bij iedereen langer dan een half jaar te duren.

Deel Deze Pagina