Uitgerekend 1 t/m 15 september 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 24 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw
    Ik ben "blij" te lezen dat mijn gevoel dus niet vreemd is. Wij hebben het alleen mijn beste vriendin verteld en 1 familielid. Voor de rest weet nog niemand het. Ook onze kinderen niet. Ik heb dit gevoek dus ook heel erg.
     
  2. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw
    Ik zag dat hij bij de bol.com nog goedkoper is. Thnx voor de tip
     
    Lilyfee vindt dit leuk.
  3. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Ooh ja! Ik zie het nu idd.
     
  4. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Vanmiddag nog een keertje een klein beetje gehad en nu lijkt het weg te zijn. De baby gelukkig wel weer duidelijk gevoeld dus ik voel me er wel iets beter over!

    ooh dat snap ik zo goed! Denk idd bandenpijn zoals jij het beschrijft. Dat heb ik ook best vaak aan verschillende kanten.
     
  5. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Hahaha Henk
     
  6. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Dat is ook zeker waar!
     
  7. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    @ onzekerheid; begrijpelijk dat veel van jullie dit hebben door alle narigheid in de geschiedenis. Herkenbaar van mijn vorige zwangerschap na de miskraam, ik kon gewoon niet geloven dat het goed bleef gaan. Momenteel heb ik - op kleine momentjes na - best vertrouwen. Sinds de termijn echo is er rust. Meer dan de zwangerschap van mijn zoontje, dus daar ben ik blij mee! Ik denk dat het feit dat die gezond verliep weer vertrouwen “hersteld” heeft.

    Ik heb meer angst voor de bevalling (en slapeloze nachten newborn tijd) dan de zwangerschap zelf op het moment.
     
    Hoop1990, Orchid24, Lilyfee en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. juffa

    juffa Actief lid

    1 jan 2021
    323
    662
    93
    Vrouw
    @onzekerheid
    Dit is mijn eerste zwangerschap. Maar ik ben ook nog steeds onzeker. Iedere keer bang dat het misgaat. Ik probeer het glas nu half vol te zien en uit te gaan van een positief senario. Ik ben van nature echt een doemdenker, maar probeer de knop om te zetten.


    Een andere vraag; zijn er meer meiden met hooikoorts? Wat doen jullie hiertegen? Ik wilde mijn pilletjes pakken maar deze mag je dus niet gebruiken tijdens de zwangerschap.
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik dacht hooikoorts te hebben, maar wss huisstofmijt. Je hebt wel die je tijdens zwangerschap mag gebruiken, ik zou de apotheek of huisarts even vragen morgen!
     
    juffa vindt dit leuk.
  10. Vlindertje95

    Vlindertje95 Bekend lid

    13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    He kan een veilige neusspray krijgen via de huisarts geloof ik. Zou gewoon even overleggen als je er veel last van hebt!
     
    juffa vindt dit leuk.
  11. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Haha ja, dat heb ik ook heel erg! De jongste was een dramababy. Pas sinds een goed half jaartje slaapt ze was beter ‘s nachts. Ik zie er best een beetje tegenop, mocht dat weer gebeuren..
    De bevalling probeer ik nog niet al te veel over na te denken #struisvogeltechniek Maar gelukkig wel een goede bevalling gehad na een horrorbevalling, dus dat heeft het vertrouwen wat dat betreft wel weer wat hersteld.

    Behalve vandaag en helemaal in het begin ben ik trouwens ook niet veel onzeker geweest deze zwangerschap. Na de eerste goede echo rond 9 weken sowieso niet meer.
     
    Chechi en Krokodil16 vinden dit leuk.
  12. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ik weet niet welke je gebruikt? Ik ben assistente bij de huisarts en bij de huisartsenpost. Heb dit voor je uitgezocht, dit is wat de huisartsen aanhouden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Vlindertje95, juffa, Chechi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. juffa

    juffa Actief lid

    1 jan 2021
    323
    662
    93
    Vrouw
    Dankjewel, lief van je! Ik had certirizine. Op de verpakking staat dat je het niet mag gebruiken en contact op moet nemen met je huisarts. Ik neem morgen voor de zekerheid even contact op.
     
  14. Sascha81

    Sascha81 Fanatiek lid

    4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hebben jullie ook iets gehoord over contact beroepen?, Kom op instagram dingen tegen over dat ze waarschijnlijk weer open mogen. Mogen wij dan ook de pret echo gaan doen?. Ipv wachten tot 20 weken?.
     
    Krokodil16 vindt dit leuk.
  15. Vlindertje95

    Vlindertje95 Bekend lid

    13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Hier EINDELIJK een 12 weken dansje:D
     
    Savera, Lily94, schatje85 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Yay! Hier begint het 2e trimester..
    13 weken vandaag!

    @Sascha81 tot nu toe lees ik alleen maar over kappers die open mogen. Verder niet. Ik ben heel benieuwd!
     
    schatje85, Vlindertje95, Orchid24 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw
    Ja ik gok alleen kappers. Al is het natuurlijk raar waarom alleen de kappers open mogen. Als dat zo is.
     
    Sascha81, Orchid24 en Lilyfee vinden dit leuk.
  18. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    oh ik heb gisteren mijn 12 weken dansje gemist! Dus ik dans mee :D
     
    Savera, Lily94, schatje85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Ja super wazig toch? Je kan makkelijker afstand houden als echoscopiste etc dan als kapper.
     
    Sascha81, Krokodil16 en Lilyfee vinden dit leuk.
  20. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Maar ook tegenover andere contactberoepen.. (en überhaupt alle anderen die economisch getroffen worden. De meesten kunnen ook gewoon de juiste maatregelen treffen). T is wel een hele specifieke beroepsgroep natuurlijk. Staat los van dat ik blij ben voor de kappers en degenen die graag naar de kapper willen natuurlijk..
     

Deel Deze Pagina