Uitgerekend 1 t/m 15 september 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 24 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Hahaha ja maar ons kind is 1,5 dus die begrijpt er nog niks van:roflmao:
     
    Chechi vindt dit leuk.
  2. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ja ons zoontje is van mei. Dus toen precies geen zomer meer gepakt tijdens zwangerschap, dus dat wordt een nieuwe ervaring. Zal wel tegenvallen en zeker met al een kind erbij waar je ook druk zat mee bent.

    Maar indd, als dat de dingen zijn waar we ons druk om maken dan zijn we toch gezegend in dit opzicht :)
     
  3. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja dat zeiden we ook toen ik zwanger was van m'n zoon. Onze dochter was toen 13 maanden, was wel stuk makkelijker. Nu moeten we het iedereen geheim houden tot 12 weken.
    Vertellen het wel onze ouders eerder dan hebben we mensen die ervan afweten mocht het weer mis gaan.
     
    MaHeRo88 vindt dit leuk.
  4. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Nou zeg dat!! Dan maakt die hete zomer echt niet meer uit. Lekker onbeperkt ijsjes eten en met je dikke buik op een terrasje.! (die zullen dan vast weer open zijn) linkt best goed eigenlijk. :D
     
    MaHeRo88 en Savera vinden dit leuk.
  5. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Ik heb net (=3 uur snachts) rood bloedverlies :cry: wel maar een beetje... maar ik maak mij nu wel zorgen!
     
  6. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    #46 Chechi, 26 dec 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2020
    Ik heb zojuist een dipstick test gedaan en die is vergelijkbaar als gisteren. urine was minder geconcentreerd en nu heb ik nog geen duidelijkheid maar ben er toch bang voor...
     
  7. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Chechi ach wat eng dat je bloedverlies had, alleen over die dipstick zou ik mij nog geen zorgen maken. Hcg verdubbelt per 2 dagen he? Dus kan zijn dat het heeeel even stil staat nu een daarbij zeg je zelf dat je urine minder geconcentreerd was...
    Ik zou eind vd middag vandaag nog eens testen!
    Hoe is het nu?

    Wist je dat bijna de helft vd vrouwen bloed verliest tijdens een goede zwangerschap
     
  8. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Oh nee!!! Ik had het ook 2 dagen lang 10 en 11DPO. Sinds gisterenmiddag amper bruin meer en nu niks meer. Mijn testen lopen nog steeds op. Zou me nog geen zorgen maken hoor!!
     
  9. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik blijf testen spammen hoor. Die van 12DPO is wat vreemd opgedroogd. Maar ik zie zeker oploop! En het bruinverlies is sinds gistermiddag ook gestopt. Kan het bijna niet geloven!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Vlindertje95, Savera, Chechi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Super mooi! Lopen echt goed op

    Ik ga straks even naar de supermarkt om een predictor test te kopen. Die zijn altijd zo lekker duidelijk, vind m'n action testen nog wat vaag haha. Maar wel duidelijke oploop dus begin er steeds meer in te geloven
     
    Savera en Noralie87 vinden dit leuk.
  11. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb geen kv testen meer. Die haal ik maandag kan ik mooi de oploop weer zien!
     
    MaHeRo88 vindt dit leuk.
  12. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Die vind ik echt te duur, maar ze knallen altijd wel!!
     
  13. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    @Noralie87 ja lastige vind ik dat mijn eerste zwangerschap had ik bloedverlies af en toe, zelfs een kloppend hartje. Iedereen zei er is niks aan de hand maar met 11 weken alsnog een miskraam.. tweede zwangerschap nul bloedverlies gehad! Dus mijn ervaring met bloedverlies is niet positief :(

    Je oploop ziet er goed uit!

    @MaHeRo88 ik kon laatst echt nergens een predictor vinden! Dus toen maar van Kruidvat gekocht haha.
     
  14. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ahhh nee snap je zorgen dan :(
    Nu wel weer gestopt?

    Predictor zijn indd duur maar kan nu verder toch niks deze maand (winkels dicht/restaurants dicht) dus heb wel wat geld over haha
     
    Noralie87, Savera en Chechi vinden dit leuk.
  15. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Dit is de Kruidvat oploop! Onderste is 9dpo en bovenste vandaag.

    Bloeden is gelukkig gestopt. En weer mini beetje bruin ipv rood.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Savera

    Savera Actief lid

    9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Ziet er goed uit! :)
     
    Chechi vindt dit leuk.
  17. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Dat is echt een goede oploop hoor.. echt niet hetzelfde!!
     
    Chechi vindt dit leuk.
  18. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dat heb ik inderdaad ook gehad met mijn vorige miskraam. Maar dat bloed hield eigenlijk aan, ook na 14DPO. Gerust ben ik ook zeker nog niet. Maar het is voor mijn nu al een geruststelling dat ik nu niet meer bloed. Helaas is het afwachten en die eerste 8 weken zijn vreselijk....
     
    Chechi vindt dit leuk.
  19. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Prima oploop!!! Dit kan echt nog een innestelingsbloeding zijn hoor!
     
    Chechi vindt dit leuk.
  20. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    @Noralie87 ja ik weet het rationeel gelukkig wel, maar emotioneel kom ik er niet altijd bij. Heb die miskraam als behoorlijk traumatisch ervaren. We gaan proberen weer met goede moed verder! Ik ben echt extreem misselijk, dus dat is dan wel weer positief haha. Behalve dan dat ik amper kan slapen want als ik lig word ik nog misselijker. :o:

    Wat ik zo vreemd vind qua bloeding is dat ik wel wat dagen bruine afscheiding had, maar nu pas rood. Dat past voor mn gevoel niet bij een innestelingsbloeding. Dan had het moeten beginnen met rood toch? Anyway, misschien gewoon een bloedvaatje wat geknapt is.
     

Deel Deze Pagina