uitgerekend 1 t/m 15 september 2021 -deel 2-

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Krokodil16, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw
    Hoop afspraken erbij. Maar goed dat je er naar luistert. Je bent er op tijd bij zo.
     
    BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  2. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw
    Oef dat is zeker heel erg schrikken. Goed in de gaten houden. Geen krampen?
     
  3. schatje85

    schatje85 Bekend lid

    19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Nee dat gelukkig niet. Maar wel al de hele dag n flink zere rug.
     
  4. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Pff, wat gaan we weer hard. Pagina 3 al! Ik lees vanavond alles even rustig terug en reageer dan hoor! Chaotische dag gehad op het werk.

    Mijn doppler kwam vandaag binnen. Het is me dus niet gelukt het hartje te vinden. Paar keer geprobeerd. In combinatie met het bloesverlies van gisteren, schiet ik dus keihard in de stress. Bah.. terwijl ik ook wel weet dat het nergens voor nodig is. Ik heb nog steeds wel het idee dat ik de baby gewoon voel, maar zelfs dat trek ik nu in twijfel. Donderdag om 11.45u mag ik langskomen voor een echo. De vk zei ook nog dat zij eigenlijk afraden om zo'n doppler te gebruiken, omdat die geluidsgolven niet goed zijn (ja, ook lekker om te horen als je al zo in de stress zit haha)..
     
  5. Vlindertje95

    Vlindertje95 Bekend lid

    13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Hier net gebeld door de gyn. Moet tot 36 weken aspirine gaan slikken i.v.m. Een verhoogd risico op zwangerschapsvergiftiging. Iemand toevallig ervaring mee?
     
  6. Savera

    Savera Actief lid

    9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Is dat omdat je een verhoogde bloeddruk hebt?
     
  7. Savera

    Savera Actief lid

    9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Dit is ook de reden dat ik toch geen doppler ga nemen, ik ga dan denk ik ook in paniek raken terwijl het helemaal niks hoeft te beteken dat je zelf het hartje niet kan vinden! Fijn dat je donderdag een echo hebt :)
     
    Orchid24, Lilyfee en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  8. Savera

    Savera Actief lid

    9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Ohh wat geweldig dat sommige van jullie de baby voelen. Ik wil dat ook! Haha
     
    Orchid24, Lilyfee, Patty91 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Vlindertje95

    Vlindertje95 Bekend lid

    13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    nee ik heb blijkbaar een verhoogd risico door mijn autoimuunmziekte.
     
  10. Hoop1990

    Hoop1990 Actief lid

    15 dec 2020
    432
    779
    93
    Vrouw
    @Lilyfee Bij mij is het nu ook weer lastiger als vorige week! Ik denk dat de navelstreng langer word en ze meer gaan bewegen ofzo. Soms vind ik hem maar dan “zwemt” ie weer weg. Is even mijn eigen invulling. Weet het ook niet. Toch fijn dat je langs mag komen voor een echo, ook ivm bloedverlies. Is nog altijd de beste geruststelling.

    @schatje85 he bah dat is schrikken! Dat het maar snel woensdag is voor jou.


    Toch nog veel mensen die flink misselijk zijn! Ik spuug ook nog regelmatig. Maar met de 2 soorten medicatie is het redelijk te doen. Mijn honger en lust is wel enorm, beetje stomme combinatie want als ik teveel eet komt alles eruit.

    Ohhhhh ijsjes krijg ik nu ook zin in door jullie.
     
    Lilyfee en Vlindertje95 vinden dit leuk.
  11. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    @MaHeRo88 mag ik gebruik maken van je huisarts assistente beroep? Haha.

    Mijn zoontje (we zitten in quarantaine) is einde middag voorover van zijn loopauto gevallen op zijn neus. Hij huilde direct, had even paar minuten een bloedneus (liep er niet eens uit, alleen bij het neusgat zichtbaar) en was zijn vrolijke zelf erna. Nu is zijn neusje wat dikker en heeft een blauwe streep (blauwe plek). Moeten we hier nog iets speciaals mee? Heb op basis van thuisarts niet het idee dat we er iets mee hoeven.... huisartsenpost bellen vind ik ook weer zoiets.
     
  12. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw
    Ohh nee dat werkt niet mee zo. Niet helpend alles bij elkaar. Gelukkig mag je donderdag heen. Wat een spanningen weer. Ik heb hem nog niet gekocht. Jij bent al ver in de zwangerschap dan ik. Dus niet handig als ik hem koop.
     
    Lilyfee vindt dit leuk.
  13. Lily94

    Lily94 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ohh wat is er veel geschreven zeg! Hele dag gewerkt dus net even bijgelezen.

    Ik ben niet misselijk en ook niet geweest dus ik kan alles nog prima eten en geen afkeer tegen bepaalde dingen. Heb wel het idee dat ik veel dingen juist nóg lekkerder vind :roflmao: en heel veel van jullie herken ik: fruitsappen, ijsjes, en ik heb nu zin in drop fruit duo’s gekregen haha. Heeerlijk allemaal

    Ik kijk heel erg uit naar de echo donderdag. Nog 3 nachtjes :) ik voel m’n baarmoeder al duidelijk boven m’n schaambot, dus ik heb het idee dat het wel goed zit. Ben er erg rustig onder, heb er voornamelijk echt veel zin in om de baby te zien!
     
    Sascha81, Lilyfee, juffa en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. LaNinaa

    LaNinaa Bekend lid

    1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Nope, maar ik moet het ook gaan slikken!
    Ivm vorige zwangerschap.
     
    Vlindertje95 vindt dit leuk.
  15. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw

    Wilde ik nog even zeggen onze vk zegt iets heel anders. Dat het geen kwaad kan. Alleen het niet kunnen vinden geeft stress. Dat is nadelig.
     
    Lilyfee vindt dit leuk.
  16. juffa

    juffa Actief lid

    1 jan 2021
    323
    662
    93
    Vrouw

    Volgens mij zeggen ze allemaal iets anders over de dopplers. Als het gevaarlijk zou zijn, zouden ze het toch niet verkopen?
    Ik ga het morgen even navragen aan echoscopiste.
     
  17. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ja, ook zonder PCOS krijgen vrouwen zwangerschapsdiabetes :)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  18. Krokodil16

    Krokodil16 Bekend lid

    8 jan 2021
    739
    796
    93
    Vrouw
    Precies. Anders zouden ze het niet verkopen.
     
    Lilyfee vindt dit leuk.
  19. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Het schijnt dat het geluid van een doppler voor de kleine in je buik te horen is en dat stress geeft. Of dit waar is weet ik niet
     
    Lilyfee vindt dit leuk.
  20. Lilyfee

    Lilyfee Bekend lid

    27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    #60 Lilyfee, 22 feb 2021
    Laatst bewerkt: 22 feb 2021
    @Krokodil16 ah joh wat vervelend dat je nog zo vaak moet spugen! Hopelijk neemt de misselijkheid snel weer wat af.

    @BlueEyedSoul88 ai, neee! Wat balen zeg. Maar wel fijn dat je er redelijk op tijd bij bent!

    @schatje85 wat vervelend! Hoe gaat het nu? Gelukkig wel al woensdag een echo. Hoef je gelukkig niet zo heel lang meer te wachten.
     

Deel Deze Pagina