Uitgerekend 16 mei t/m 31 mei - Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Gloriosa, 31 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Oh gelukkig, niet ook nog eens de hele dag de uren aftellen. Hopelijk morgen nog een dag met wat afleiding. Snap dat het heel diep zit, en dat de spanning groot is. Ik gun jullie zo ontzettend, vanaf maandag, een verder onbezorgde en ongecompliceerde zwangerschap! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
     
  2. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    Morgen juist (gelukkig) een dagje thuis rommelen. Gisteren drukke dag gehad met de echo en daarna overdracht van het huis van mijn moeder en vandaag van 8.15 tot 19.15 gewerkt... Ben nu wel ff klaar, morgen dus bankhangen, boekje lezen en F1 kijken...en ff gauw een wasje in de machine, maar that's it.

    Ik ben 4 februari uitgerekend...
     
    Dubbeltje82 en Maan84 vinden dit leuk.
  3. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    En? Hoe is de echo gegaan?
     
  4. Heidezicht

    Heidezicht Fanatiek lid

    20 jul 2020
    1.206
    1.156
    113
    Vrouw
    :thumup: Baby is helemaal goedgekeurd vanmorgen. Alles wat ze kunnen zien met 13 weken ziet er top uit en baby ontwikkelt zich perfect op termijn. Er valt echt een mega last van ons af!
    Baby was wel lekker druk. Elke keer als de echoscopiste iets in beeld wilde brengen bewoog baby weer net weg.
    :roflmao:
     
    roever, Dubbeltje82, Maan84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Wat fijn om te horen!! Go go baby, goed groeien tot februari! En jullie lekker genieten van het wonder in je buik :)
     
  6. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    Zo blij voor jullie!!
     
  7. Sterre*

    Sterre* Bekend lid

    4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Jaaa super zeg!!
     
  8. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Iets heel anders trouwens...waar kopen jullie babykleertjes? Hier een in verhouding lange en smalle baby, die in de lengte nu bijna uit maat 56 is gegroeid maar in de breedte nog niet. Tips voor smal vallende kleertjes?
     
  9. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik vind de c&a echt leuke fijne kleertjes hebben. En niet te duur.

    maar ik heb een grote dikke baby dus geen idee hoe t valt hahah.
    Kleine man is nu 6,7 kilo……..:o: en 8 weken oud. Hij zit kwa ontwikkeling ook al rond de 3 maand volgens consultatiebureau. Hij lacht en maakt lekker geluidjes, zo super leuk! :)

    Ik wil alleen vanaf een maand of 4 borstvoeding gaan afbouwen en naar kunstvoeding over gaan. Borstvoeding gaat heel goed maar begin t wel wat zat te worden allemaal… en aangezien ze langzaamaan dan hapjes mogen gaan eten wil ik denk ik langzaam gaan afbouwen.
     
    Edith1987 en Maan84 vinden dit leuk.
  10. flothe

    flothe Bekend lid

    27 dec 2017
    540
    334
    63
    Mijn oudste is lang en dun, Hema valt bij hem meestal heel goed!
     
  11. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Als de ontlasting er lang in zit wordt het groen. Als jij ijzer slikt dan wordt het ook groen. En als ie kma heeft wordt het ook groen.
    Als ie alleen VOORmelk drinkt dan is het net spinazie a la crème wat ie poept.
    Die van mij poept ook groen; door ijzer, door lang in de buik en ze heeft kma, maar daar komt het nu niet door want ze krijgt Pepti en ik eet koemelk- en sojavrij.

    Poept je kindje elke dag?
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  12. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Ik heb er een met een dikke buik en lange dunne benen. Ik koop veel bij mango en hm en in de sale bij kleertjes.com.

    @Heidezicht ik ben heul heul blij voor jou!!!
     
  13. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Thnx!

    nou of die elke dag poept? Ik geloof dat ie de hele dag door poept:roflmao:mijn god haha. Ik doe nu twee keer mn zelfde borst aanbieden zodat hij achtermelk drinkt en dat gaat nu goed, ontlasting is bijna niet meer groen, soms ietsje maar niet zoals t was. Gelukkig!
     
  14. Maan84

    Maan84 Fanatiek lid

    6 mrt 2020
    1.558
    866
    113
    Ede
    Haha! Met borstvoeding kunnen ze tot wel 10 dagen niet poepen. Wat je kan doen is een strikje of een elastiekje om je bh of pols doen. De borst waar je mee bent geëindigd daar begin je de volgende voeding dan mee. Die is dan relatief snel
    leeg, maar dan wissel je naar de andere borst. Ook helpt borstcompressie heel goed om de vette melk eruit te krijgen. Lijkt ingewikkeld soms, maar tis meer gewoon je borst bij je romp pakken en druk zetten (knijpen zoals in een tube mayo ofzo).
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  15. roever

    roever Niet meer actief

    Joe Joe!

    hier ook een mega blije baby! :)
    In de nacht komt ze nog 1x, dusbdatbis echt super fijn! Overdags ook soort van ritme tot de middag… dan word het rommelig tot we weer de nacht in gaan .
    Ze giebelt en kletst heel wat af, zo super schattig.

    vandaag was ik eindelijk voor afspraak bij de gynaecoloog, en serieus, de verzakking valt echt reuze mee!!! Eigenlijk normaal voor vrouwen die bevallen zijn…
    Dat word gewoon nog een baby om af te sluiten over paar jaar ofzo!! Haha
    <3
     
    Edith1987, Nina2011, Sterre* en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Goeie tips! Bedankt!!
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  17. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier dames?

    Onze meid is zo easy going... Niet te geloven.

    Inmiddels alweer in de 11e week fulltime kolven en het gaat nog steeds lekker.
     
    Sarah00, Sterre* en Maan84 vinden dit leuk.
  18. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Hier gaat ie ook goed. Baby groeit keihard… kleding maat 62 en luiers maat 3 inmiddels… geen kleine baby meer. Hij weegt ook al bijna 7 kilo:rolleyes:

    Snachts komt ie nog wel voor een voeding maar drinkt maar 10 min… zou ik m niet speentje kunnen geven om te kijken of het te rekken valt? Of is dit slecht voor hem?

    verder gaat het zn gangetje, hij lacht veel en begint geluidjes te maken! Super leuk
     
    Sterre* en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  19. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Mallejan speentje kan geen kwaad. Als de kleine echt trek heeft, schreeuwt het ook wel door de speen heen
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  20. roever

    roever Niet meer actief

    Hoi!
    Hier gaat ook goed!
    Ze kletst me de oren vh hoofd zo onderhand :D

    maar die nachten…. :0
    Na 2x te hebben doorgeslapen is het dik mis! Elk uur wakker etc!
    En geen idee hoe/wat.
    Als ze wilt krijgt ze voeding..
    heeft speentje en ligt ingebakerd.
    Ze krijgt flessen van 180 met gedeelte gedeelte half forte (voor hongerige baby’s)
     

Deel Deze Pagina