Uitgerekend 16 mei t/m 31 mei!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door roever, 8 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
  2. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Ahh wat lief!!
     
  3. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    Prachtig!!
     
  4. roever

    roever Niet meer actief

    @Maan84 ahww gemist..... :(

    Naja als ze t maar goed doet!! :D


    Ik serieus in overweging om me te gaan laten strippen komenden donderdag/vrijdag...

    maar ben bang dat t juist 10x niets doet en ik dubbel in “stress” ga zitten haha

    maar als ik denk aan t vliezen breken, toen pakte m’n lichaam best snel de hint op en ging voor me aan t werk..... :)
     
    Sterre* en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  5. flothe

    flothe Bekend lid

    27 dec 2017
    540
    334
    63
    Je kan het ook zien als “mooi meegenomen” als het wel werkt? ;)
     
    Nina2011 en roever vinden dit leuk.
  6. roever

    roever Niet meer actief

    ja je hebt gelijk.. maar denk dat ik bang ben dan voor een teleurstelling ofzo. En daarnaast voelt het nog steeds enorm onnatuurlijk...:|:rolleyes:
    Heb wel dat gister en vandaag en beetje (ongesteldheids)krampjes voel.. althans.. dat denk ik. Misschien is t ook wel gewoon de baby die enorm zeurt/drukt daar beneden...
    Ongelooflijk hè, vierde zwangerschap en nog steeds niet altijd in de gaten wat ik nu exact voel haha
     
    Afua32, Sterre*, Maan84 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. furby

    furby Bekend lid

    14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    O jammer dat ik de foto heb gemist @Maan84!
    Gaat alles goed met jullie?

    Het is hier de hele week al wat aan het rommelen (buikpijn en slijmverlies) maar vandaag voel ik me niet heel top. Veel buikpijn, misselijk en net ook een gedeelte van de slijmprop verloren.

    Ik word eerlijk gezegd toch een beetje zenuwachtig :)
     
    Afua32 en Maan84 vinden dit leuk.
  8. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Haha ja dat heb ik ook nou ook! Je bent het ook weer soort van vergeten van de vorige keren! Ik heb veel harde buiken en steken onderin. Maar of dat nou al zoden aan de dijk zet?? Vandaag ook een btje misselijk, emotioneel en vanavond nog als een gek aan het wassen, wc soppen, commode ordenen.

    @furby klinkt toch bij jou wel als serieus voorwerk :) Hopelijk zet het snel door! Van dat steeds hopen en afwachten word je alleen maar onrustig!

    Ik heb de foto ook gemist @Maan84 ... Ben benieuwd!
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  9. Nina2011

    Nina2011 Bekend lid

    13 mei 2014
    589
    304
    63
    Haha lang gaat t niet meer duren!

    Ik denk dat ik als laatste aan de beurt ben hihi
    Ben afgelopen week ook wel erg emotioneel poeh nouja komende week vakantie van school weer om, dus even bij tanken!!
     
    roever en Maan84 vinden dit leuk.
  10. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    ik denk ook elke avond dat het zal beginnen maar is nog niet succesvol geweest :p
     
  11. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Pff.. waar blijven die baby's :roflmao: al dagen sochtends en savonds flink pijnlijke weeën die na een half uur weer stoppen. Wat wordt je daar sneu van zeg dat het niet doorzet.

    Onze dochter is ook zo zenuwachtig voor de komt van de kleine. Ze is zo onrustig vind het haast zielig. Hoe is het met jullie wachtende broers en zussen. ?
     
  12. roever

    roever Niet meer actief


    Bijtanken??? Hahaha
    Ik zie er juist enorm tegenop dat school weer begint! Haha
    Weer vroeg uit bed, “haasten” iedereen in kleren te krijgen, en ze nog weer moeten overtuigen dat ze écht heen moeten... (ze willen beiden niet naar school)
    Ofwel... verre van relaxed haha
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  13. Sterre*

    Sterre* Bekend lid

    4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Bij jullie dus ook al voortekenen/rommelen. Zo spannend wanneer onze baby’s zich aandienen :)
    Ik had gisteren ook een klein stukje van de slijmprop verloren.

    Ik mocht van mijn dochter niet meer te hard dansen, anders zou haar zusje er nog uitvliegen :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  14. roever

    roever Niet meer actief


    Ze staan hier echt te springen tot de baby komt! :D
    Echt super leuk, en ook gewoon echt alle 3 :rolleyes:
     
    Maan84, Sterre* en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  15. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    hier kan grote broer ook moeilijk nog langer wachten
    en ik ook
    ben zo moe
    en slapen met die 4jarige is zoo moeilijk :(

    Mijn vriend werkt on shiften en nu dus heel het weekend met mijn zoon alleen.

    oh god ;D
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  16. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Hier vrijdag naar het ziekenhuis voor ctg, bloedonderzoek, urine en bloeddrukmeting vanwege hogere bloeddruk en eiwitten in urine.

    Mijn dochter was al aan het springen dat de baby eraan kwam... Wij moesten dat wel ff temperen.

    Na alle onderzoeken kon ik weer naar huis. Eiwitten net onder de harde grenswaarde, maar bloeddruk voor mijn doen wel aan de hoge kant. Morgen weer naar het ziekenhuis voor het hele riedeltje.
     
    Maan84 vindt dit leuk.
  17. roever

    roever Niet meer actief


    Ohwww verschrikkelijk zeg al
    Die onderzoeken etc.
    Natuurlijk niet dat t voor t goede doel is, maar wel al die heisa er op heen elke x.... :(

    succes maar weer!!!
     
  18. roever

    roever Niet meer actief

    Oh allemachtig!
    Die kinderen van ons zijn de laatste weken/maanden echt STUITERBALLEN zeg! Echt tot mega frustrerend aan toe!
    Zojuist hebben ze zowaar “per ongeluk” onze televisie kapot gegooid oid! :cry::cry::cry:

    Ik dacht echt dat een kind niet perse er altijd maar op uit hoef oid...
    Maar heb nu wel echt t idee dat ze juist toe zijn aan uitjes!!!
    En dan niet perse die dure of pretparken enz. Maar wel uitjes waar ze hun energie kwijt kunnen, of leerzame oid...

    alleen lukt dat laatste tijd, en komende tijd gewoon nog niet.

    echt even uitzingen dus... maar word met de dag toch wel moeilijk zeg!
     
  19. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Och, ik onderga het gewoon hoor. Ik weet nu iig dat ons vluchtplan werkt hihi

    Vervelend dat de kids hun energie niet kwijt kunnen en dat de tv daar de dupe van is.
     
    roever vindt dit leuk.
  20. Sarah00

    Sarah00 Actief lid

    14 dec 2018
    171
    208
    43
    Vrouw
    Nou inderdaad zeg, wat een brave baby’s allemaal. Wachten gewoon op hun uitgerekende datum denk ik :rolleyes:

    Hier is grote zus nu 20 mnd dus die beseft nog niet zo dat de baby bijna komt. Al is ze er wel veel mee bezig hoor.

    Zelf voel ik me vanaf vandaag eindelijk weer wat beter. Flink verkouden geweest. Nog laten testen maar gelukkig negatief. Baby is wel flink aan het draaien geweest. Ben er niet meer zo zeker van dat ze nog goed ligt :confused: Morgen weer controle dus afwachten maar even.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina