Een jaar geleden....

Discussie in 'Miskraam' gestart door bregt, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bregt

    bregt Actief lid

    27 sep 2006
    399
    0
    16
    Precies nu vandaag een jaar geleden lag ik met gigantische pijn op bed, vanwege een mk... je dacht dat je er al overheen was.... :( Blijkbaar dus niet.

    Liefs Bregt
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pfoehh, t is en blijft moeilijk natuurlijk, net zoals op zijn/haar uitgerekende datum.. :cry:
     
  3. bregt

    bregt Actief lid

    27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ja, ik dacht daar heel nuchter over te zijn. Was ik ook, totdat de datums aanbreken... nooit gedacht dat die datums je toch stiekem bij blijven...
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lijkt mij wel hoor, is normaal..
     
  5. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    gaat het weer wat beter vandaag?
    ik ben ook best wel heel nuchter en toch wist ik heel goed dat ik afgelopen week de "magische" 12 weken zwangerschap zou hebben gehad
    is helemaal niet gek hoor lijkt mij...
    sterkte meissie
     
  6. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Kan mij heel goed voorstellen dat het een moeilijke dag is voor je/jullie. Misschien komt het ook omdat je nog niet opnieuw zwanger bent geworden, of heb ik het verkeerd?

    Gun jezelf verdriet te hebben hoor meid en veel sterkte!

    liefs vruchtje
     
  7. marun

    marun Lid

    5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    Van mij is het nu drie maanden geleden en ik dacht ook nuchter erover te zijn.
    Totdat ik zo'n zwanger doos van de Etos thuis kreeg. Dan komt het allemaal weer boven.
    Ik merk ook dat ik het echt moeilijk vind om zwangere vrouwen te zien. Ik wil ook zo graag, maar het zit er door omstandigheden even niet in.
    Ik ben heel benieuwd hoe ik ga reageren op mijn nichtje. Mijn schoonzus is drie weken voor mijn uitgerekende datum uitgerekend. Dat zal wel zwaar worden, maar ik kijk er wel naar uit. Ik gun het ze zo.
     
  8. mamafaye

    mamafaye Actief lid

    30 jul 2007
    227
    0
    0
    Het blijft altijd moeilijk, zeker als er in je nabije familie dan ook nog eens een kindje geboren gaat worden.
     

Deel Deze Pagina