30 day shred

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Baloei, 3 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baloei

    Baloei Niet meer actief

    ha meiden!

    Is er iemand die mee wil doen met 30 day shred?

    Ik ben nu eindelijk na de zwangerschappen bijna terug op mijn oude gewicht, maar ik wil graag wat strakker worden. En het liefst natuurlijk voor de zomer :D

    Ik heb de before-foto’s al gemaakt maar twijfel nog of ik ze durf te plaatsen :oops: ik ben 165cm en 53 kg. Afvallen wil ik niet, maar het mag allemaal wat strakker! Vlak voor de bevalling van de jongste woog ik 94 kg :eek: ik hield heel veel vocht vast, en ik had letterlijk altijd honger:roflmao:
     
  2. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Bij 30 day shred doe je teveel dagen achter elkaar dezelfde oefeningen. Je spieren krijgen niet de kans om te herstellen waardoor je makkelijk blessures kunt krijgen. Ik ken verschillende mensen die hierdoor een (soms blijvende) blessure hebben opgelopen.
    Het is verstandiger om een ander programma te volgen zoals de programma's van Fitnessblender. Kost een beetje (zo'n €10,-) maar dan overbelast je je spieren niet met alle gevolgen van dien.
     
  3. tlc81

    tlc81 Bekend lid

    22 jan 2012
    684
    126
    43
    Ik heb hem gedaan na de zwangerschappen en het heeft me idd veel strakker gemaakt. Heb het wel echt elke dag gegaan. Daarna de 6 week sixpack en warempel mijn buik was nog nooit zo strak. Maar zodra je er eenmaal mee stopt.... Ik loop nu twee x per week hard en heb daar ook een goed gevormd figuur van gekregen.
     

Deel Deze Pagina