Heb sinds gisteren af en toe menstruatie achtige buikpijn helemaal onderin mijn buik. Voel de baby nog wel goed, maar soms ook vervelend laag...krijg bijna een harde buik dan maar alleen op de plek waar hij duwd... De menstruatieachtige buikpijn is niet heel heftig maar wel vervelend.. Ik weet dat ik de vk kan bellen maar is natuurlijk weer een vrije dag en vind t wel hele vervelend om spoednummer te bellen dan.... Heb gegoogeld en wel gelezen dat je vanaf 30 weken indalingsweeen kunt hebben? Wat ik daar over leest lijkt t er wel op, afgelopen maandag echo gehad en toen lag de baby ook vrij laag al met het hoofdje
Ik zou de vk gewoon bellen, dan ben je gerust gesteld en dat heeft weer een positieve invloed op je kindje en wellicht ook je buikpijn. Waarschijnlijk heb je gelijk en is het niets bijzonders. Maar ik weet uit eigen ervaring dat je beter gerust gesteld kan worden. Er heeft vast een verloskundige dienst en die houdt vandaag rekening met eventuele vragen van zwangere vrouwen...Veel succes en geniet van je bolle buik. x
Ik heb vanaf een week of 29 hetzelfde. Menstruatiepijn en steken.Ben in de tussentijd bij de verloskundige geweest en ze zei dat het niks is om me zorgen over te maken. Bij mij kwam het doordat de kleine met dr hoofje al diep naar beneden lag dicht tegen mijn schaambeen aan. Het is bij mij dus een combinatie van groeien,ligging,en het willen gaan indalen. Morgen ben ik 32 weken en het gaat nu wat beter,heb er af en toe nog wel last van.
Sluit ik me helemaal bij aan, heeft vk ook tegen mij gezegd, ik heb er ook last van gehad en zo nu en dan nog steeds. Nu komt het echt door het indalen, stukje bij beetje. Niks om je zorgen om te maken en als je dat toch doet, gewoon ff bellen naar je vk, daar zijn ze voor!