Ik moet nog kijken naar de kleur. Mijn zus is nu douchen en neemt daarna mn zoontje over. Daarna ga ik ff douchen en hoop ik nog wat te kunnen liggen.
Bij mij hoor je pas de vlos te bellen wanneer je om de 5 mn. Weeen hebt. Je moet alleen wel de tijd onthouden wanneer je vliezen zijn gebroken.
Pfff heb wel duidelijk vocht verliezen en verlies nog steeds vocht. Ik twijfel weer. Volgens mij word ik gewoon besodemieterd door mijn eigen lichaam:s. Gelukkig ben ik niet de enigste die zo twijfelt maar hadden mijn moeder en de verlos ook enorm de twijfels.
Als je twijfelt, bel dan maar naar de vk. Daar zijn ze uiteindelijk voor he. Bij ons in het zh zeggen ze altijd dat je beter een keer teveel dan te weinig belt of langsgaat. Maar als beebje ingedaald is, dan zit het meeste vruchtwater er meestal ook achter. En dan blijf je beetjes verliezen. Als je kindje niet ingedaald is, is het meestal de hele vloed die eruit komt. Weet dat mijn vliezen tijdens de weeën doorprikt werden en ik amper wat druppels verloor. Maar je wil de vloed niet weten die eruit kwam nadat zoonlief geboren is
@nijntje: had gister ook al gebeld. En dan 2 keer bellen stel het zou niet zo zijn is het wel heel stom. Ik wacht gewoon op de weeen. De baby is inderdaad ingedaald. Je verhaal is wel apart met wat mijn moeder vertelde. Zei vertelde juist over iemand die 9 cm had, de vliezen moest toen gebroken worden en ze had enorm veel vruchtwater verloren.
De eerste weeen komen al. Spannend spannend spannend maar heb daarnaast ook steken aan de onderkant. Vraag me af wat dat is. Hele felle steken.
Dankje. Ja, wordt er verdrietig van, zat vanochtend te huilen. Manlief is voor de tweede keer voor niets van het werk weggebleven.
Je mag gewoon gebruiken wat nodig is, niet zuinig doen hoor! Ik hoop ook op ontsluiting, maar daar kom ik voorlopig niet achter, de vlos gaat toch nog lang niet strippen. Hoest met jou nu? Uitgerust? Rommelt het niet?
Ik probeer altijd met weinig, bijnemen kan ik altijd. Idem met pcm, mag je ook 2x 500 nemen maar daar word ik high van in m'n hoofd. Als het echt niet overgaat met 1 neem ik de keer erop wel 2. Ik zit hier op m'n gemakje pizza te eten Restjes van gisteren. Zoonlief slaapt. Geen gerommel jammer genoeg. Maak de trap al een keertje extra maar niets dat ook maar op een wee lijkt Moet zeggen dat ik redelijk uitgerust ben. Lag er gisteren ook tegen half 11 in en kunnen liggen tot 8u. Ok, wel een half uur op geweest maar toch al bij al goed kunnen slapen. Zou ze je vrijdag ook niet willen strippen? Nu, bij zoonlief is dat bij mij ook pas gedaan op 40w4d.
Amai, dat gaat precies vlot! Hopelijk volgt de ontsluiting ook zo vlot! Ga je de vk nog bellen of moet je naar het zh? (En dan in tussentijd nog de fut hebben om op zp te komen! )
Dat doen ze hier ook niet voor week 40 hoor, dus ik ga het niet eens vragen. Elke week dat beeb nog blijft zitten is positief. Heb toch een gevoel na gister dat het gaat doorzetten deze week. Ach, zei ik dat een paar weken geleden ook al niet?