30 weken zwanger en buikgriep, HELP!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jes85, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jes85

    Jes85 Lid

    30 mrt 2011
    57
    0
    0
    Zoals ik als zei ben ik nu 30 weken zwanger en heb enorme last van een buikgriep. Ik weet niet waar ik het moet zoeken. De kramoen zijn echt pijnlijk. En telkens als ik ook maar één hapje eet of één slok drinken neem moet ik binnen 10 minuten naar de wc rennen. Tot overmaat van ramp heeft mijn kleine uk ook last van mijn krampen want hij is als een dolle in het rond aan het schoppen.... :(

    Wie heeft er tips om het wat dragelijker te maken en moet ik direct aan mijn VK doorgeven dat ik buikgiep heb of pas als het meerdere dagen aanhoud???

    Grtjes
     
  2. Lodi

    Lodi Lid

    3 aug 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

    Ik heb het ook rond die terrmijn gehad! Heeel erg vervelend, maar in principe hoef je je pas druk te maken als je langer dan 24u niets gedronken hebt... Eten is niet zo noodzakelikk als drinken! Maar wacht af, want je lichaam wil juist af van alles en zodra je leeg bent, ga je je beter voelen... Mijn vk zei dat ik mijn lippen moest deppen met water omda ik zo'n dorst had maar ook niets binnen kon houden, dit hielp wel. Maar vooral het afwachen tot je leeg bent, daarna ga je je echt snel beter voelen en begin dan met gewoon een beetje beschuit met suiker en thee, drink niets wa te koud is... Heel veel beterschap! En als je het niet vertrouwd, gewoon je vk bellen! X
     
  3. eef80

    eef80 Niet meer actief

    Ik heb het enkele weken terug gehad en speciale zetpillen gekregen voor zwangeren. Dit omdat ik langer dan 24 uur niet kon drinken en ik om het kwartier overgaf. (terwijl ik niets meer in mijn maag had hoor!) Wat kan je je ziek voelen he?! beterschap!
     
  4. Monique672

    8 feb 2012
    10
    0
    0
    Momenteel mijn 2 kinderen
    Ben bang dat ik (25 wkn zw) en mijn zoontje het ook te pakken hebben. Gisteren voelde ik me bijna de hele dag misselijk en had ook lichte verhoging en 's avonds kwam het (excuus als het wat onsmakelijk klinkt) eruit als water. Zover ik weet kan het geen kwaad als je zwanger bent, maar uiteraard goed drinken.

    Ik heb ook erge last van me rug (lijken wel rug weeen) maar dat kan ook komen omdat mijn zoontje van 2 ook ziek is en ik hem veel til op t moment. Arme frummel.
     
  5. Amaryllis

    Amaryllis Fanatiek lid

    24 aug 2008
    3.708
    3
    38
    Oh vervelend meis! :( Als je je echt zorgen maakt kun je je vk bellen om te overleggen, maar ik denk dat dit vooral onder het kopje 'balen' hoort. Je hebt het nu gewoon ff extra pittig. Zorg er voor dat je niet uitdroogt, dat is het aller belangrijkste. Verder gaat een buikgriep meestal vanzelf weer over...het heerst momenteel onwijs, ik hoor er heel veel mensen over!
     

Deel Deze Pagina