31 weken zwanger en soms zo extreem moe...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lisalotn, 21 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisalotn

    Lisalotn Lid

    14 dec 2018
    75
    173
    33
    Vrouw
    De laatste loodjes :) wegen het zwaarst zeker?

    Het is ook ons eerste kindje dus geen eerdere ervaringen met zwanger zijn maar wow... wat ben ik sinds deze week sommige dagen soms extreem, echt extreem, moe. Ik slaap redelijk dus dat kan de oorzaak niet zijn. Maar in de namiddag heb ik soms echt het gevoel dat de dag voor mij lang genoeg was.

    Ik hoop dat dit nog terug beter wordt :D we hebben hier nog heel wat verbouwingswerken en geregel...
     
  2. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Zijn je ijzerwaarden recentelijk nog geprikt? Als dat te laag is kun je je echt heel moe voelen en vaak zakt hij juist rond deze termijn
     
  3. Lisalotn

    Lisalotn Lid

    14 dec 2018
    75
    173
    33
    Vrouw
    Bedankt voor je tip... ik moet deze week nog nr de dokter dus zou dat idd beter eens navragen. Want je hebt moe zijn ... maar wat ik nu voel is precies nog iets anders :D heb dan alle moeite om wakker te blijven en mijn ogen open te houden! Vraag ik zeker na!
     
    kwebbelsnoes vindt dit leuk.
  4. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Hihi, zo voel ik me de hele zwangerschap al. Ik sta om 6 uur op en rond 11 uur ben ik al moe. Na 16:00 ben ik meestal al wel klaar met de dag. :rolleyes: Alsof de dagen ineens extra lang zijn geworden. :roflmao:
     
  5. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Is normaal hoor. Ik merk ook dat de lekkerste tijd weer voorbij is en ik vermoeider word. Ik luister echt naar mn lijf en doe dus minder op n dag, heb nog n tijdje te gaan en wil mezelf niet uitputten.
    Vergeet ook niet hoeveel energie een verbouwing kost!
     
  6. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Heel herkenbaar hoor! Hier is de vermoeidheid ook echt weer terug:confused: elke avond weer vroeg naar bed. Heb ook nog een dochtertje rondlopen die niet meer slaapt tussen de middag dus dat scheelt ook wel..goed naar je lichaam luisteren zou ik zeggen. Neem op tijd je rust. Hoe lastig dat soms ook is..
     
  7. Lisalotn

    Lisalotn Lid

    14 dec 2018
    75
    173
    33
    Vrouw
    Ow... dan mag ik nog niet klagen o_O moet lastig zijn de ganse zwangerschap door... en die dagen lijken idd extra lang hihi :D veel succes nog!
     
  8. Lisalotn

    Lisalotn Lid

    14 dec 2018
    75
    173
    33
    Vrouw
    Hoe ver ben jij nu? Hier nog een dikke 9 weken te gaan... en verbouwen op zich kost idd ook veel energie :p
     
  9. Lisalotn

    Lisalotn Lid

    14 dec 2018
    75
    173
    33
    Vrouw
    Ja voel aan dat ik het vanaf nu idd iets rustiger moet aandoen, had ervoor bitter weinig last. Dus dat zullen we doen ook he! Kort ook in van jou , spannend :) veel succes met de laatste weken!
     
    Kelsey vindt dit leuk.
  10. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.146
    5.092
    113
    Hier was dat een fase rond die termijn! Na een week was het weer weg, dat hoop ik ook voor jou!
     
    Lisalotn vindt dit leuk.
  11. JoyeuxNoel

    JoyeuxNoel Actief lid

    9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Ik had dat ook heel erg rond dat termijn. Is wel beter geworden, hoewel ik nu ook weer vermoeider ben maar komt omdat het nu echt de laatste loodjes zijn.
    Succes!
     
  12. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    22 wk dus nog t dubbele te gaan :D
     

Deel Deze Pagina