31wk en heel veel druk en steken van onder!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saartje123, 2 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

    Saartje123 Fanatiek lid

    7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik ben 32wk en sinds donderdag heb ik ineens veel last van harde pijnlijke buiken en een druk van onder en pijnlijke steken erbij. Ik dacht eerst aan indalen, aangezien dit altyd rond of net voor deze periode bij mij gebeurd in de zwangerschap. Maar ik begin nu toch wel te twijfelen. De steken zijn af en toe echt pijnlijk, waardoor dan echt even geen houding weet te vinden....

    De baby is wel nog actief. Ik heb dinsdag een afspraak met de verloskundige. Ik ben echt aan het twijfelen of ik moet bellen of beter kan afwachten op mijn afspraak.

    Ps. Moet wel zeggen dat de laatste periode van mijn vorige zwangerschap ook bestond uit veel harde buiken en waarbij ik rond deze periode al met 3cm ontsluiting erbij liep.
     
  2. Jennifer93

    Jennifer93 Actief lid

    3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    Ik ben morgen 25 weken en de klachten die jij hebt heb ik ook maar bij mij is het bekken instabiliteit, zou dat het niet kunnen zijn?
     
  3. LLxx32

    LLxx32 Actief lid

    5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Als je twijfelt kun je toch altijd even bellen?

    Ik herken het wel. Heb het nu ook en bij mij is hij volgens de VK aan het indalen. Daarvoor was hij nog niet ingedaald. Dus hier wel later dan bij jou, maar dezelfde klachten.
     

Deel Deze Pagina