35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris80

    Maris80 Actief lid

    23 okt 2012
    214
    254
    63
    Vrouw
    Hoe en wat ze allemaal uitspoken??? Ikke niet weten hihi. Ben ook reuze benieuwd naar het “eindresultaat” ;)
     
  2. Suezele

    Suezele Lid

    24 jun 2018
    76
    3
    8
    Vrouw
    Ik heb vandaag contact gehad met de gyn en mag vrijdag langskomen voor de uitgangsecho (Die wordt standaard voor iedere lui poging gemaakt) als alles er dan goed uit ziet mogen we direct met de volgende poging starten en dan idd met lagere dosis hormonen. Ff afwachten dus maar ben echt benieuwd hoe het gaat met de lagere dosis.

    Hoe gaat het met jou? Beetje rust kunnen vinden? Al afspraak gemaakt voor 1e echo?:)
     
  3. Suezele

    Suezele Lid

    24 jun 2018
    76
    3
    8
    Vrouw
    Ik zie dat hij niet alles geplaatst heeft. :(
    Sorriezz. Het moest dus zijn:

    @Chitje hoe ben je bij Gent uitgekomen? En gaan ze daar nog andere aanvullende onderzoeken doen dan wat ze hier gedaan hebben? Mag ik vragen bij welke verzekeraar je zit?

    @vlinderCN Hoe gaat het met jou? Beetje rust kunnen vinden? Al afspraak gemaakt voor 1e echo?:)
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Hoop dat je deze x 2 mooie eitjes hebt :)
    Ik weet dat Friesland, interpolis (deze zijn goedkoopste qua basisverzekering, sowieso 1 van de goedkoopste basis) umc en pno Gent vergoeden, de laatste 2 zijn duurder. Ik had me op de 1e 2 gefocussed en gebeld en zij vergoeden gewoon 100% als het een behandeling betreft die in Nederland ook gedaan zou worden geen toestemming nodig alleen verwijsbrief (makkelijk bij je huisarts te vragen)

    Ik heb Gent zelf meerdere keren gebeld maar willen niet echt antwoord geven op wat ze nu extra doen behalve genetisch onderzoek (dat doen ze in Nederland niet bij 2-3 miskramen). Dat moet allemaal uit de intake blijken. Ik laat die staan en hoop dat ik ze af kan bellen, zit dan in week 10 en als het dan nog goed zit, ben ik voor mijn gevoel wel in de safe zone.
    Maar ze zullen daar ook meer bloed onderzoek doen bij jullie, of er nog meer redenen kunnen zijn wellicht.
    Ik weet niet of je in de buurt woont maar persoonlijk zou ik eerst met ivf beginnen hier in NL en als dat na een paar tp's niet werkt, overstappen. Misschien dat je met ivf meteen zwanger bent (Ik hoop natuurlijk de volgende iui!) En dan hoef je niet zo ver te reizen.
    Hun wachtlijst is wel meestal ongeveer 3 maandjes.

    Ik heb over 2wkn en 5dgn echo..pff wat gaan de dagen tergend langzaam nu. Terwijl het bijna jaar dat we bezig zijn voorbij is gevlogen. Blijf ontzettend ongi gevoel houden ( vaak bij zwangerschap) maar dat maakt wel onzeker want kan ook mk voorbode zijn. Ik kan nog niet zo goed dealen met de spanning voor weer een mk (Of nog erger MA)
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje : het wachten word ik langzaam aan wel heel eg beu :oops: nog een paar daagjes en dan is de intake gelukkig. Dan ben je tenminste weer mee bezig. Volhouden nog ff :rolleyes:

    @Suezele : ik had doorafgeloopen x overstimulatie bijna 16 dagen ongi :confused: door zoveel eitjes duurder het veel langer dat t voorbij was. Kan dus ook goed zijn dat je vroeger ongi word.
     
  6. Suezele

    Suezele Lid

    24 jun 2018
    76
    3
    8
    Vrouw
    16 dagen? :eek: dju dat is lang! Kon je daarna wel meteen door? Ja dat wachten is echt verschrikkelijk. Zou zo fijn zijn als je soms tijd kon doorspoelen.

    Hier helaas weer op wachtbankje. 1 kant was nog te onrustig dus ik mag deze cyclus niet starten met hormonen en moet de volgende cyclus afwachten. Mogen wel zelf proberen weer, maar ja dat is in verleden ook niet echt succesvol gebleken :roflmao:
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @vlinderCN : hoe gaat het met je ? Beetje aan het idee gewend ? Hoe voel je je ?

    @Chitje: Hoe is t met jou nu ?

    @Mangoeste : Hoe is het met jou ?

    @Suezele : en met jou?

    Als ik nog iemand vergeten ben sorry daarvoor, maar bedoel jullie ook?

    Hier langzaam aftellen tot dinsdag voor de intake. Gister alle papier werk gelezen en ondertekend om mee te nemen. Word wel beetje nerveus inmiddels...
     
  8. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Waar word je nerveus voor? Laat je een beetje aan het handje nemen, het komt goed, echt waar. Stapje voor stapje...

    Hier heel erg aan het hopen dat m'n cryo blijft plakken! 7 dpo, dus nog vroeg... Volgens de arts die de terugplaatsing deed vrijdag zou dezelfde dag of gisteren beslist worden of hij innestelt. Maar ja, dan moet je daarna nog een dikke week wachten om te weten of dat gebeurt is. Ik hoop het zo!!

    Hoe is het met de rest?
     
  9. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @vlinderCN, superfijn dat je zwanger bent, maar ik snap je onzekerheid heel goed. Ik denk dat iedereen dat in het begin wel heeft, maar als je al eerder een mk of ma hebt meegemaakt en ook al lang bezig bent is dat natuurlijk alleen maar erger. Ik hoop voor jou dat de tijd wat sneller lijkt te gaan en dat je over 2,5 week een heel mooi hartje ziet kloppen :)

    @Mauzy82, dinsdag al de intake. Hoor je dan hoe het verder zal gaan? Spannend!

    @Chitje, spannende week! Hopelijk is de innesteling goed gegaan en heb je over een week een positieve test!
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Chitje Ik word wat nerveus dat het dichterbij begint te komen :eek: vind het spannend allemaal. Heb morgen ook alle onderzoeken nog een keer en bloedprikken. Daarna ook meteen de afspraak bij de vpk. Wellicht al de prikinstructie of zo ik weet het niet. En dat is wat me al nerveus maakt haha. Maar heb er wel veel zin in moet ik zeggen.

    @MaLuc Yes ik hoor morgen hoe het verder zal gaan, en hoe en wat. Ik weet dus nu helemaal nog niets, en dat maakt me nerveus. En ja ik wil ook graag beginnen natuurlijk haha soort verlangen inmiddels geworden. Hoop wel met heel mn hart dat we niet nog tot maart hoeven wachten.
     
  11. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Succes dan morgen, @Mauzy82! Ik snap goed dat je nerveus bent hoor en ik hoop heel erg dat je gewoon gelijk kan starten.
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  12. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Spannend morgen! Heel veel succes en ik duim voor je dat je gewoon meteen mag beginnen!!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Wij hebben de intake gehad vanmiddag.
    We krijgen ICSI traject. Starten toch in Maart. Krijg alleen nu nog telefoon of ik nog aan de pil moet of niet. En welke medicatie te starten. Voor nu eerst decapeptyl en gonal f . Maar kan ook nog menopur worden dat hoor ik straks nog.

    Al met al de uitslagen gezien en gehoord van de zaad stalen tijdens IUI en eigenlijk is het hele IUI traject kansloos geweest op 1 x na de 1e ronde. Dus daar wel mn ongenoegen op uitgesproken. Maar al met al mogen we binnenkort ook weer van start.
     
  14. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    @Mauzy82 nou hopelijk gewoon meteen van start. De pil lijkt me in jouw geval niets toevoeg edn want je cyclus ligt al stil van zichzelf ...of had je nu uiteindelijk toch ei?

    @Chitje heel hard duimen dat je over paar dgn posi test !!

    Hoe is het met de rest?

    Ik ben enorm angstig omdat mijn klachten ineens als sneeuw voor de zon zijn verdwenen en dat had ik de laatste MA ook. Nu HCG bloedtest laten doen en donderdag weer om te bevestigen of het goed oploopt en het dan dus niets met die kwalen te maken heeft
    En kan ik hopelijk weer even slapen en het uitzingen tot de 1e echo...
     
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nee hoor de pil heeft totaal geen meer waarde. Er was ook niets van een cyclus te zien op de echo. Alles klein en dun. Ik mag starten 7-3 met decapeptyl en krijg er menopur bij ipv Gonal-f. Dus moet nog even 6 weken bijten en aftellen.

    Wat een vreselijk slopende tijd voor je... echt spannend. Hopelijk kun je dmv die hcg testen toch nog een beetje slapen en functioneren. De eerste uitslagen zijn super toch te lezen in je onderschrift.
     
  16. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Pff wat duurt dat hele zwanger gebeuren toch allemaal eindeloos lang he..eerst wachten op ei of starten met medicijnen en dan wachten hoeveel ze oogsten, wachten op bevruchtingen, tp, wachten tot je test kunt doen..wachten tot 1e echo etc..en dan als ze geboren zijn ja dan gaat de tijd ineens mega snel! En is je kleine in no time aan het lopen, fietsen en op kamers:confused:

    Hoop dat deze 6 wkn ook voorbij vliegen voor je (En voor mij en dan een mooie termijnecho) maar ja stapje voor stapje.
     
  17. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Mauzy82: oh, dat is wel een paar weken eerder dan week 12. Fijn!

    @vlinderCN: pff, zenuwslopend. En mooie beschrijving inderdaad. Duimen dat het goed blijft gaan!! Dank je. Hoop ook zo op ein-de-lijk een positieve test.
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja haha precies dat heb k weer gewonnen. Maar we zijn weer bezig en voelt gelijk anders.

    Hoe lang nog voor je mag testen ?
     
  19. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik. Fijn!

    Nu 9 dpo. Officiele testdatum van het ziekenhuis is maandag, maar NOD is zondag.
     
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Oehw spannend zeg... duim duim duim dat Emmy een lekker warm plekje heb gevonden ;)

    Voel je je anders of ?
     

Deel Deze Pagina