Giegel, wat een naar onderzoek heb je gehad En een beetje dubbel bericht, 1 eileider wel open maar de andere nog niet. Welkom hier Emma, en zeg maar vaker wat hoor! SanRob, gelukkig geen hoofdpijn meer lees ik. En wat fijn dat de BV nu goed gaat! Lotus wat leuk, een 2de dochter! Bebek, wie weet betekenen je klachten idd dat je zwanger bent.... ik duim! De meeste vrouwen voelen pas later wat, maar je weet het nooit. Hier gaat alles prima. Ik ben nog wel erg moe, maar soit. Danique haar tandje is doorgebroken, gelukkig heeft ze er niet al te veel last van gehad. Gisteren zijn we begonnen met bijvoeding, worteltjespuree. Vond ze maar raar, ze heeft ook maar heel weinig naar binnen gekregen. Niet erg hoor, dat moet langzaam wennen en opbouwen. Daarna ook nog hele stukjes wortel gegeven, daar heeft ze aan zitten sabbelen en af en toe in haar oor gestoken hahaha!
Bebek, ik heb even gekeken op dat topic, en degene die dat zei is zelf niet eens zwanger dus wat die daar nou even bijdehand kwam doen vraag ik me ook af...
Haha, nou, dan weet ik ook niet waar ze het vandaan haalt! Maar echt heel vriendelijk was ze in ieder geval niet! naja, ik laat haar maar gewoon kletsen, misschien moest ze ff haar frustraties kwijt! p.s. kunnen we haar dan niet vertellen dat ze ook niks op dat forum te zoeken heeft omdat ze niet zwanger is? Doet ze zelf ook, hahaha
Nou ja,wat een botterik zeg!Ik heb wel even gereageerd.Het zullen idd haar eigen frustraties wel zijn. Maar ik had deze laatste zwangerschap al 7 dagen voor NOD symptomen hoor.....dus dat kan wel degelijk! Hier gaat alles wel aardig....vrij druk weekend gehad en merk dat toch allemaal een beetje teveel is.Ben wel wat down nog.....maar op zich gaat het wel goed...naar omstandigheden. Verder heb ik nog niet bijgelezen hier....sorry...
Hallo allemaal, Zo ben ook echt ziek geweest afgelopen dagen .virale ontsteking van de bovenste luchtwegen met veel snot! Was wel bij de dokter geweest maar het kon geen kwaad voor de baby gelukkig. Mocht alleen niet veel medicijnen tegen de snot! Of hoest, of keelpijn. Dus echt heel zielig thuis gebleven Wel zeer veel commentaar gekregen van mijn kleine meid .hoesten vindt ze niet leuk! @Benthe : Voor jou nog spannend! @Giegel : Rot zeg dat je onderzoek zo onprettig was! Maar toch wel een beetje fijn dat je wat meer weet! @Bebek : Jee voor jou toch ook weer spannend met die symptomen! DUIMDUIM! O en ik heb ook alleen maar foliumzuur geslikt in het begin hoor! Hielp prima! @Emmy X Welkom en veel succes! @Lotus : Gefeliciteerd een meid! Leuk he? @Sanrob, fijn dat je hoofdpijn minder/weg is. Met die BV komt het wel goed toch? Ik begreep tijdens de BV cursus dat dat altijd wat gepruts is in het begin .O ik zie dat het nu beter gaat Mooi! @Veronica : Ik wilde voor je gaan duimen zie ik dat je spotting ziet BAH! Nou snifsnifsnotterhoest, welterusten!
Emmy, welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen. Lotuss, geweldig, nog een meisje. Ben zelf ook een meisjesmama. Erg leuk. En ook al lekker aan het shoppen geweest. Leuk hoor! Bebek en Veronika, het is spannend voor jullie. Ik duim! En Bebek, niks willen voelen is zo verd*mde moeilijk. Je wilt zo graag en dan is daar je lijf dat je al die seintjes geeft .... In je hoofd gaat maar 1 ding om. Wel/niet, wel/niet. Mannen hebben het maar makkelijk. Die voelen echt niks. Zeg, je maakt het wel erg spannend hoor, met huilbuien om niks. Lekkere reactie van de NOD dames. Niks van aantrekken hoor! Oh Veronika, dat is geen fijn voorteken. Anna, leuk, nieuwe auto. En ja, voor jou schiet het ook op nu. Je staat nu boven aan de lijst. Alle ogen zijn nu op jou gericht. SanRob, gelukkig maar, geen hoofdpijn meer. Da's echt niet fijn. Lekker ventje trouwens, jullie Mika. Nefertary, ik zag inderdaad dat ze genomineerd zijn en ik heb gestemd. Ben benieuwd of ze gaan winnen. Natas, haha, ik zie het helemaal voor me, Danique met worteltjes in haar oren. Ik ga morgen ook worteltjes doen voor Yelina. Ben benieuwd hoe haar dat bevalt. Coto, fijn dat je weer bent opgeknapt. Zico, beterschap voor alle zieken! En hopelijk blijven Sterre en jij gespaard.
He dames, Was vandaag hele dag op pad, lekker naar filmfestival in Rotterdam! Heel veel indrukken, het was weer super leuk en lekkere afleiding van alles. Hihi ik voel me elke maand tussen ei en NOD anders dan anders... dus ik geloof er niet meer in (nou ja, ik probeer het ) Voel me nog niet ongi, en temp is nog redelijk, maar had vanavond weer spotting, dus het gaat echt wel komen.Tja, stom. Bebek heeft het spannend zie ik, succes meid!
goeiemorgen kzie dat er nogal ophef is gemaakt over topic bij eerste symptoompjes Neem maar van mij aan dat Diegene die daar postte het niet zo bedoelde... tis een schatje hoor die het hardste juicht als iemand zwanger is... ze wilde alleen even kenbaar maken dat die topic is voor diegene die daadwerkelijk zwanger zijn om het daar overzichtelijk te maken. Bebek: jij vrijdag innesteling? dan zou het in theorie wel kunnen dat je nu klachtjes hebt.. ik testte positief 6 dagen na ei dus al heel snel. kga in elk geval voor je duimen! veroon: voor jou duim ik ook nog steeds.. die stomme spotting is te vroeg begonnen bij jou.. dus misschien wel om heel andere reden!
Leuchjen... Hebben jullie gepost in draadje eerste symptomen.... foei die is idd voor meiden die zwanger zijn en dan hun eerste symptomen opzetten zodat niet zwangeren kunnen kijken of ze overeenkomsten hebben. Ik heb daar ook al wel eens meiden geantwoord dat het niet voor nog niet zwangere meiden is. Maar deed wel altijd lief hoor 8) Uitleg staat op pag 1 maar daar kijkt natuurlijk niemand meer op... Bebek, beide keren had ik al na innesteling vrij snel dat ik me echt anders voelde. Dus kan makkelijk. En..... ik wil niets horen over spotting!
Hallo dames, Ik zie dat alles goed gaat hier. Ik ben er niet meer zo vaak zoals jullie weten, maar lees af en toe nog wel wat. Sanrob een prachtig kindje hoor en wat groeit hij snel zeg en sterre ook zo snel Nou volgens FF heb ik mn ei ghad deze periode maar vind het een beetje raar. Normaal pas rond de 14,15 16de dag heeeeel vreemd dus. het gaat verder goed met mij ik ben druk bezig met mijn webwinkel www.tjuweeltje.nl ik verkoop sieraden en bijoux ja ik moest toch wat gaan doen nu ik niet meer in de zorg MAG werken en niet meer KAN werken. Nou meiden ik ga weer , ik wens jullue het beste en tot snel.
Hai Mama2x, leuk weer even van je te horen, en je klinkt lekker opgeruimd wel! @ allen, ik heb nav het bericht van Limmeke ook maar eens bekeken wie er zo onaardig was tegen Bebek, en ik kan me aansluiten bij de opmerking, betreffende dame is lief en bedoelde dit vast niet stom! Lim, dank je, maar temp is dalende dus ik ga over naar volgende ronde hoor. Misschien toch weer wat aan de hand geweest deze keer, maar helaas, niet goed genoeg.
Vanmorgen bij het Consultatiebureau geweest, Miepie weegt nu 6230 gram en is 67,5 cm. So far so good, maar...... de bilplooitjes zijn ongelijk, oftewel waarschijnlijk is de stand van de heupjes niet helemaal goed. Aanstaande donderdag moet ik haar laten rontgenen in het ZH, als het niet goed zit moet ze een tijd een spreidbroekje aan. Nou weet ik dat het bij 't gros van de kindjes daarmee helemaal goed komt, en ik weet ook dat de baby zelf er niet zo veel last van heeft (er kruipt er eentje op het KDV mee rond), maar ik ben hier op z'n zachts gezegd niet blij mee. Nah ja, even afwachten maar. Vandaag ging het hapje voeren al een stuk beter, ze heeft nu echt wat van het wortelprutje gegeten! En ook het hele stukje wortel bracht ze heel wat beter naar haar mond en heeft er zelfs een paar kleine stukjes van af gesabbeld. Vandaag was de 3de dag v.d start bijvoeding, een ook dit gaat weer snel. Erg leuk! Veronika, da's balen Leuke site Mama2x!
Hallo, Ben vandaag toch nog thuisgebleven en heb tot 12 uur in bed gelegen MOE! Nog steeds verkouden bah. Wil gewoon goed uitzieken en daarna niet meer ziek worden! @Natas : O jee, hopen dat het meevalt voor je kleine meid! Een collega zijn dochter heeft dit ook gehad, en inderdaad hebben ze er zelf weinig last van, maar handig is anders (denk aan luiers...)...Sterkte ermee!
Bij onze jongste waren de bilplooitjes ook ongelijk en er zit ook heupdysplasie in de familie. Toch had ze geen heupdysplasie en hoefde ze dus ook geen spreidbroek. Ze hebben het wel een paar keer bekeken destijds. Het hoeft dus niets te zijn Succes donderdag!
Natas: Ik snap dat je niet blij bent als ze een spreidbroek moet. Hopen maar dat het meevalt! Coto: doe het rustig aan en beterschap! Veronika: balen meid! (had ik al eens gezegd geloof ik). Mamax: ik hou pas sinds deze maand FF bij, dus ben benieuwd of ie bij mij een ei vind. Ik ben nog niet erg goed in het beoordelen van de grafiekjes. Suzanne: logisch dat je nog down bent, het is ook niet nogal wat! Ik ben vast nog mensen vergeten, sorry! Hier wacht ik nog steeds op ei. Denk ik. Inmiddels wel een beurs gevoel in de buik. Ik vraag me af of ei dan al geweest is? Gisteren was het meer stekerig. Ik wacht af wat temp doet komende dagen. Deze maand (nog) geen vruchtbaar slijm gezien, maar dat heb ik ook niet elke maand tnt.
Natas, Maar hopen dat het allemaal wel mee valt. Geen leuk vooruitzicht nee. En ook praktisch vast lastig. Liesben, Je moet er rekening mee houden dat FF misschien niet je eisprong gaat vinden. Ik begrijp uit je statistiekje dat je niet vanaf dag 1 van je menstruatie getempt hebt. Als ik het me goed herinner moet je temp minstens 6 dagen lager zijn geweest dan de hogere temperatuur straks. Misschien gaat dat toch nog wel lukken hoor. Ik hoop dat je met je temp een stukje verder komt met het begrijpen van je cyclus en opsporen (EN BENUTTEN NATUURLIJK!) van je eisprong.
Meiden, ik moet even zeggen dat ik net een pb'tje kreeg van Klingel, waarin ze aangaf dat ze het niet zo bot bedoelde en wel snapte dat ie bij mij een beetje hard aan kwam. Ik moet echt even zeggen dat ik dat dan weer heel tof vind, dat ze die moeite genomen heeft! Dus, ik maak dat ik weg kom van dat topic, totdat ik er ook iets te melden heb Verder wil ik echt helemaal niks meer voelen, want ik maak mezelf iedere maand weer knetter en ik (denk?) de hele tijd van alles te voelen (steken in mijn buik, nog steeds die beschamende winderigheid en jankerig) maar ik wijt het maar aan het weer, kan het straks alleen maar mee vallen!
Dat had mijn dochtertje ook, die ongelijke plooien. Het ene beentje leek ook iets stugger te bewegen. Werd ook doorgestuurd maar na een echo van de heupjes bleek er niets aan de hand te zijn, helemaal goed gewoon! Hoeft dus niet altijd wat te betekenen hoor, ze sturen je gewoon heel snel door voor de zekerheid. Wel goed natuurlijk maar inderdaad eerst maar afwachten..succes!
Bebek en anderen, Het schijnt dat er klets topics zijn en topics waarbij alleen maar 1 berichtje per persoon geschreven wordt. In dit geval met beschrijving van kwaaltjes, soms alleen met echofoto's of foto's van vage zwangerschapstesten. Maar ja, dat moet je maar weten he! Hopelijk kunnen jullie allemaal snel je eigen eerst kwaaltjes laten weten en foto's van roze of blauwe lijntjes en npg belangrijker echo's plaatsen.