Leuk nieuws Beele: Hopelijk lukt het spontaan. Ritje: ja de zee, daar verlang ik ook naar. Vandaag zijn we allebei vrij, maar we gaan shoppen en op terrasje zitten, ook leuk, anders was het zeker de zee geworden. EllenK, spannend, nu Holland er uit ligt, ben jij onze enige EK kans. Er moet er toch 1 winnen! De box staat, dus babietje je kan komen! Officieel ben ik 39 weken vandaag, want eigenlijk ben ik 30 juni uitgerekend, maar ik heb dit nooit aangepast inmijn banner, dus toch wel erg spannend. Mijn zoontje was een week te laat, maar naast wat ongipijn en veel harde buiken zit ons kleintje vast nog lekker binnen.
@ Molly: hijgers, huh ? Oh, ik snap 'm al @ Kaat: meisje toch, wens je weer eens heel veel sterkte. Hopelijk kunnen ze in Duitsland iets voor je betekenen. Voor vanmiddag: heel veel succes bij de prikkert en heel veel succes met de combinatietest. Ik zal aan je denken en voor je duimen. @ Nin0: jij heel veel sterkte deze laatste week!
Nin0 veel moed en sterkte in je laatste week meisje, hoop dat alles mooi voor je in orde komt... Kaat hoop dat alles toch nog goed komt en laat je maar goed begeleiden.. vind het zo erg voor je.. Thnaks Diaantje, voor de steun ook Inez en de anderen.... ik hou men kopje wel op, ja de zee is zalig, het gezelschap schitterend, heb van de Meter van men toekomstig kindje een mooie beer gekregen voor haar, dan Dimpel en hij heet Emile. Het is nog niet over maar eens ertussen uit kan wonderen doen, ben vrijkaarten aan het bestellen voor mijn ventje en een vriendin van hem, ze waren uitverkocht Grasspop.... denk er toch nog gevonden te hebben! Zal hem een plezier doen.... Hij is er altijd voor me een ontspannen dagje zal hem ook goed doen! En hij verdiend het. Fijne dag dames hier een zalig zonnetje, briesje.... Ritje
Beele, wat fijn om zoveel positief nieuws van je te horen en dat je nog niet uit de race bent. Geweldig, zo'n huisarts die wil meewerken. Ritje, ook jij klinkt al weer zoveel positiever. Lekker uit kunnen waaien, je lekker laten verwennen. Heerlijk. Was je nou vandaag nog bij de gynaecoloog geweest? Of moest je daar nu op een andere dag heen. En wat lief dat je je mannetje even lekker in het zonnetje zet. Diaantje, wat spannend allemaal weer. Hoop dat je cyclus inderdaad niet alles in de war gaat gooien, maar laten we er maar vanuit gaan dat alles volgens plan en schema zal verlopen. Kaat, vanmiddag bij de prikkert geweest en combitest gehad. En dan op weg naar Duitsland. Ik hoop van harte voor je, dat ze je daar van deze ellende af kunnen helpen en dat je daarna volop kunt gaan genieten van je zwangerschap. Nin0, het wordt met de dag spannender voor je. Ben erg benieuwd wanneer jullie kleine zich zal aandienen. Ook een week te laat zoals je zoontje of denkt deze kleine uk, ach, alles is nu klaar, laat ik maar eens kijken hoe het er daarbuiten uitziet. Spannend, spannend.
En Moby, straks 3 knullen, erg leuk. Hoe vinden de andere mannen het? Of heb je het hun nog niet verteld.
hallodames, ben bij de gyn geweest, en hij heeft me hormonen voor geschreven, een bepaalde stof progesteron die zwangere dames aanmaken en sommige leven op een roze wolk had ik met mijn eerste zwangerschap en nu niet, had vele dalen en kuiltjes... heb ook een afspraak met een bepaalde dokter, om erover te praten en ook dit vooral te begeleiden! Het moet gevolgd worden zei hij, vooral omdat er kans bestaat dat het doorzet tot na de bevalling en hij wil een postnatale depressie voorkomen.... Ik klink soms goed omdat ik men hoofdje niet laat hangen, ebn een optimistisch type.. Men ventje was blij......dus ik ook.... En men dochter heeft een A attest dus ondanks de moeilijkheden mag ze op naar volgend jaar? Hoe zit het daar met jullie kids? goed nieuws? Ritje
Hier zijn veel en mooie tickers te vinden... http://ticker.7910.org/?lg=en&rulerpg=9 ... ider=1#sli Ritje
@ Beele: wat goed van die HA, zeg! Toch nog een voortzetting van jullie droom, te gek! @Diaantje: Toch goed om te horen dat jullie in ieder geval aan de eisen voldoen voor IVF. Lekker geniet in Bali en wie weet doet de ontspannen sfeer deze vakantie nog wonderen! @ Nino: Jeetje, het komt nu wel echt heel dichtbij! Spannend! @ Ellen: Wat lief van je hubbie, met z'n viertjes op de bank. Ik hoop maar dat hij een vooruitziende blik heeft! Hier alles OK. Donderdag naar de gyn, heb nu de tweede ronde Clomid gehad. Heb al dagen hoofdpijn, weet niet of het van de Clomid komt of dat het gewoon toeval is. Lastiger is dat ik mijn migraine meds niet mag van de gyn en nu wil het maar niet over... Op de een of andere manier heb ik deze maand niet zo'n goed gevoel over eventuele eitjes. Gelukkig zegt mijn gevoel nooit zoveel, zit er regelmatig naast... Nu maar hopen dat het deze keer ook zo is! Ik heb nieuwe medicijnen gekregen voor hoge bloeddruk en deze zouden samen kunnen gaan met de vruchtbaarheidsbehandelingen. Bijwerking is dat je er moe en slaperig van wordt. Hahaha, dat klopt! Heb gisteren in het zonnetje een heerlijk dutje gedaan... 8) Vandaag heb ik op het werk keurig alle gaapjes proberen te verdoezelen. Heb net een gesprekje gehad met mijn nieuwe baas en hij is dik tevreden. Fijn om te horen, ik heb het ook enorm naar mijn zin! Verder niks te mekkeren hoor! Ik geniet van het mooie weer, wat wil een mens nog meer?
Ritje, goed hoor dat je je laat helpen bij zulke klachten! Is natuurlijk ook heel rot om nu depri te zijn. Sterkte meid. Benthe, mag ik vragen waarom jij clomid krijgt, ik bedoel had jij van nature geen eisprong? Want mijn huis arts had het voor mij ook over stimulerende middelen.
Ik kwam even koekeloeren of Ellen al vroeg posi getest had, maar die is braaf zie ik en positief... in elk geval je verntje. Moby gefeliciteerd met weer een zoontje. Leuk voor jullie, vooral dat jullie er zo blij mee zijn. Helaas ook minder leuk nieuws over Kaat. 45 kilo, zwanger en 1.81 klinkt echt niet goed. Er van uitgaande dat ze nu toch ook al een kilo vruchtwater en kindje zal hebben, blijft er van haar niet heel veel over. Molly sms haar maar heel veel sterkte! Ik hoop dat ze binnenkort over de ergste klachten heen is nu ze al weer langere tijd zwanger is. Maar dat ze er vanaf komt zoals de meesten na 14 weken is natuurlijk nog maar de vraag... Ik hoop dat ze goede resultaten boekt in de kliniek. Ritje, goed dat je arts op voorhand al een eventuele depressie probeert te voorkomen. Diana, Ik hoop dat de ongi nu dan inderdaad ook maar komt! Is dat nog een beetje gunstig tov de vakantie?
@Beele: fijn nieuws voor jullie zeg;ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen @Kaat: ik hoop dat je een goede uitslag krijgt van je combitest maar natuurlijk ook dat je in Duitsland heel gauw weer aansterkt en dan kan genieten van je zwangerschap! @Inez: de andere mannen zijn er ook heel blij mee; en het blijft een cliché maar wij gaan gewoon voor gezond met alles erop en eraan! @Anna: dank je en ik zie dat jij binnenkort ook weer mag testen misschien; ik duim voor je!
he ritje, goed dat je nu goed opgevolgd wordt. Ik moet nog enkele daagjes wachten en we hebben dan 3d echo
Kaat ik hoop ook dat je een goede uitslag krijgt. Tenminste een lichtpuntje. Wat een gedoe meis... Sterk maar lekker aan in Deutschland. Nee Anna als ik donderdag nog niet ongi ben krijg ik moed. Normaal 13 of 14 dpo ongi
Ellen, sterkte met de laatste wachtdagen meid, ik duim! Beele, erg spannend en wat reageert je HA goed. Kaat ik hoop voor je dat je in Duitsland goed geholpen kan worden! Maarreh, nu niet voor het duitse voetbalteam gaan juichen hè, denk erom Ritje, fijn dat je klachten serieus worden genomen en er iets mee gedaan kan worden. Oh Nino, bijna bijna bijna meid! Benthe, idd te hopen dat je voorgevoel er volkomen naast zit Ik ben druk druk druk dus vlieg even voorbij vanavond. In mijn album nieuwe foto's van de fotoshoot die mijn vriendin-fotograaf vorige week gemaakt heeft. Ben er erg blij mee! Een aantal foto's uit de collages die nu in mijn album staan ga ik in 1 lijst doen. Mijn foto-album hier is nu vol, hieronder nog eentje waarop ze alleen onze gezichten heeft uitgesneden. Deze krijgt ook een fotolijstje en een mooi plekje, het is tijden en tijden geleden dat er iemand een foto van ons samen heeft genomen.
Moby, dat cliché dat mag hoor. M'n stiefbroertje en z'n vrouw hebben in februari hun 4e kindje gehad. Na 3 meiden hadden ze nu een jongetje. Geëikte opmerkingen zijn dan uiteraard, goh, nu zijn jullie er zeker wel klaar mee he? En natuurlijk zijn ze blij dat het een knulletje is, maar ook een meid was welkom geweest. En uiteraard is het allerbelangrijkste dat spruit nr. 4 gezond is. Ritje, wat fijn dat je geholpen kunt worden met je depressie. En erg goed dat je gyn je zo op de voet volgt om een postnatale depressie te voorkomen. Natas, ook hier: prachtige foto's meid! En je buikie groeit ook lekker door. Ellen, that's the spirit en tot die tijd draaien de duimen hier voor jou. Benthe, fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe baan. Dubbel leuk dus. Lekker dicht bij huis en het is leuk werk. Ik hoop mee dat je gevoel er naast zit over eventuele eitjes. Ik hoop en duim gewoon voor een paar mooie super-eggs. Vanochtend flink aan het shoppen geweest voor m'n kantoor/showroom. En morgen gaat m'n mannetje nog archiefkasten regelen. Dan nog 'even' de kledingwandrekken monteren en het inruimen van de kleding kan beginnen. Computertje installeren en tsjakkaaaaaa. Klussen in huis.
@Ellen ik kan sorry aan je banner niet echt aan uit daarom nu een berichtje pas op jouw bericht, ik wens je veel succes en duim voor je , hopelijk op roze en een goed resultaat.... veel succes meid.. @Natas wat een prachtige foto, schitterend, een mooi moment en je lijkt me een hele lieve dame met veel uitstraling, mooi koppel, hou hem bij, dit moment heb je mooi vastgelegd.... @Bethe mooi die nieuwe baan geniet ervan meisje... geeft je afleiding en misschien komt je zo sneller zwanger... Succes! En hou de bloeddruk goed in het oog, lage mag hoge niet! verzorg je goed hoor @Inez veel klusplezier in je huis, als alles een plaatsje heeft kun je er echt van genieten... Hier wel door die progesteron hormonen voel ik me beter, denk echt dat ik dit te kort kwam, had dit niet bij de eerste zwangerschap, voel me stabieler en ook wat sterker vanbinnen.... minder ups en downs.. hoop dat het zo blijft! Bedankt meiden voor jullie steun, wil niet zwak overkomen... en zeker geen emdelijden opwekken, heb veel hulp en steun dat doet goed en verwarmt men hartje.. ik liep er al 2 maand mee rond! Vandaag het park halen tweedehands en de versiering erond, ecru met veertjes in een print erond, de dame was heel lief, waar ik het van koop. Liefs en iedereen een fijne zonnige dag toegewenst... @Kaat ik denk aan je meisje laat je verzorgen hoor, en in de watten leggen..... Liefs Ritje