35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kwam even gauw spieken en zag het nieuws van Gieg... Ik laat alles vallen en ga heel hard voor haar duimen!!! Ik hoop zo dat het iets onschuldigs is en dat alles goed zit, ik gun het haar zo!
    Gieg, als je dit leest: ik duim voor je meid! Dikke knuf!

Ik kom pas vanavond weer even kijken en reageren; heb nu een bbq op mijn werk, van de patiënten...heerlijk onaangepast burgers naar binnen schuiven, haha!

Gieg, duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*!!

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Sh.t, kom ik even snel kijken lees ik het berichtje over Giegel. Ook hier gaan de duimpjes hard draaien.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gatverdamme......wat een bericht weer. GIEG: ook hier draaien de duimen!!!!

4. irmpje

irmpje Nieuw lid

8 sep 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ben hier nieuw en wil graag wat kwijt en hoop dat ik met jullie mij 'ei' kwijt kan!!!! Vorige week een positieve test!!! Na twee miskramen durfde ik nog niet heel blij te zijn maar toch.... maar helaas sinds gisteren weer bloedverlies... na het plassen heb ik een beetje helder bloed. Verder nog niet maar krijg steeds meer buikpijn... voel me enorm down.... ga twijfelen of we er goed aandoen om nog een keer te proberen....
    Wie heeft ervaring? Hoe gaan jullie hiermee om???

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Hey meiden.
    Ik schrik wel heel erg van het bericht over Giegel, kan toch niet waar zijn, het is gewoon niet eerlijk allemaal!
    Wij hebben ook recht op een goede normale zwangerschap en gewoon hup binnen een paar maanden zwanger zijn en blijven!!

Wel toch even ego, hier heel goed bericht. Had vanochtend mijn eerste echo en die was helemaal goed en mag met 10 weken weer terugkomen en dan elke 2 weken, erg fijn dat dat kan.
    Als ik de 20 weken normaal haar gaan we weer terug naar de vk-praktijk.

Ik ga weer even een dutje doen en dan probeer ik vanavond nog wat te reageren....

Nicole

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nicole.....fijn een goede echo:)
    @Irmpje......ik denk dat ik er hetzelfde mee om ga als jij tot nu toe....na elke miskraam denk je: dit doe ik echt niet meer en dan na een poosje heb je je daar toch weer overheen gezet en is je kinderwens groter,dan de angst voor weer een miskraam,Wat erg dat je weer bloed verliest :(

Iemand al iets van Gieg gehoord?

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nicole fijn meis zo`n echo :)

Irmpje ik duim met je mee dat het goed blijft gaan....Welkom hier

8. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hey SHIT!!!! Gieg.. duimen draaien en kaarsjes branden..

Nef.. jij toch ook weer licht positief... het houdt wat met ons...

Nicole.. fijn! Een goede echo.. het kán dus wel hier!!

Even iets luchtigs tussendoor?

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik had vanmorgen geen tijd meer om de was op te hangen, dus vroeg aan manlief of hij dat wilde doen.. ik doe het het liefst zelf (weet ik dat het recht en zonder vouwen en kreukels van de lijn komt :D) maar ja.. geen tijd is geen tijd.. en hoe moeilijk kan het zijn, dat was ophangen?!

Kwam ik eind van de middag dwars af thuis (druk en veel op het werk, achterlijk warm en benauwd buiten..) moest manlief bijna meteen weg.. Hij roept nog.."De was hangt nog hoor.. haal jij die even binnen?"

Nou.. dus ik net.. na eten en even bankhangen, al mijn moed bij elkaar geraapt om de was binnen te halen naar buiten...
    Onder het eten keek ik even naar buiten en had al zoiets van: " er klopt iets niet.." Ik zag een rode handdoek hangen en had zó in mijn hoofd dat er een witte was in de machine zat :( Maar ja.. moe en gaar... dus ik ging ervan uit dat ik mezelf wat in mijn hoofd haalde..
    Sta ik net de was binnen te halen.. gevoel van 'iets klopt niet' was gebleven, want ik wist zeker dat ik bijvoorbeeld mijn paarse jurkje GISTER aan de lijn gehangen had.. dacht nog.. zou ik die vergeten zijn bij het binnenhalen.... maar het hing zo 'verrot' (scheef enzo en knijpers op punten waar ik ze nooit zou hangen :D ) dat dát niet kon...
    Opeens begon het me te dagen...
    Lief heeft gewoon de schone, droge was, die klaar stond om gevouwen te worden wéér aan de lijn gehangen!!!!!
    De schone, natte (nu wat stinkende :D) was zit gewoon nog in de machiene!!!! :D:D:D:D:D
    Dus heb ik net voor de tweede keer dezelfde was van de lijn gehaald en ga zo nog maar de andere was (die nu draait op 'spoelen' met een dopje wasverzachter ;)) alsnog aan de lijn hangen..
    Ik zal lief nóg eens wat vragen!!!!!! 8)8):D

10. Suzanne68

Haha,volgens mij is het gewoon een truk hoor...dan hoeft ie de volgende keer de was niet meer op te hangen ;) Gelukkig heeft ie andere kwaliteiten :D

11. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Zo eventje een kwartiertje gevonden tussen eten en naar bed:D

Eens kijken wat ik allemaal heb gemist in 1 dagje, het gaat soms wel snel hier hoor

helen, ik hoop nog steeds dat je lekker snel mag bevallen (snelle bevalling en al snel)

ladouce, jeetje dat is niet wat je verwacht, vaag verhaal (van het ziekenhuis dan he) Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je dan even met je mond vol tanden staat en niet weet wat je moet vragen. Ze hadden misschien wel even de tijd kunnen nemen om het iets beter uit te leggen.

Suus, ik moet eerlijk zeggen dat ik deze laatste ronde ook dacht dat het nu zeker niet raak zou zijn (behalve dan dat stemmetje wat rept dat ik steeds moet testen, maar ja die riep elke maand maar wat)
    Ik heb zelfs nog even lekker doorgedronken en zelfs nog veel te veel gezelligheidssigaretjes gerookt, ik was er van overtuigd dat het toch allemaal weer niets werd, en kijk nu..... dussssssss ik blijf gewoon flink HCG jouw kant op strooien en duimen en hopen.

Lekker Bebek, veel knoflooksaus met shoarma, was ook altijd het eerste wat ik deed na een negatieve ronde, drinken, roken en lekker vet eten , geeft toch nog een beetje lekker gevoel. Ben wel blij dat je een beetje onder je steen vandaan bentgekropen, is toch een stuk gezelliger hier met jou erbij.
    En gefeliciteerd met je vaste aanstelling, dat is wel even goed nieuws wat je nu kunt gebruiken.

Oh enuh Dop gefeliciteerd (sorry een dagje te laat)

Lotus, ik moet toch wel smakelijk lachen om jouw knoeiverhalen, om gek vcan te worden lijkt me af en toe en als het achter de rug is een mooi verhaal om te vertellen. Kun je de volgende keer ook een paar leuke foto's maken:D

koffie, wat fijn dat je natuurlijk mag bevallen , an me voorstellen dat dat je voorkeur heeft, dan ben je sneller weer op de been naderhand toch?

suus hahahha dat kappertje spelen, heeft een vriendin van me ook meegemaakt, haar dochter had het hele lange haar van haar vriendinnetje een heel korte pony gegeven (echt een centimeter lang ofzo) gelukkig kon de moeder van het meisje er wel begrip voor opbrengen. dat van die poep, echt lijkt me vreselijk, om dat allemaal weer schoon te krijgen, jeetje word er spontaan nog misselijker van.

nefertary, ik kan me zo voorstellen dat je wel kunt huilen momenteel om he het allemaal niet gaat momenteel. Een dikke knuffel !!!!!!!!
    Ik strooi een helenboel HCG naar je toe zodat je die kunt bewaren voor als je het nodig hebt (doe ik dan elke dag en dan heb je zoveel dat het wel een keertje goed moet gaan)

irmpje, jeee wat een ellende allemaal zeg, ook al was je wat terughoudend omdat je al 2 miskramen achter de rug hebt, de pijn wordt er echt niet minder om. Ik hoop dat je hier net zoveel warmte , begrip en steun krijgt als ik dat heb ervaren. En ook wordt er veel gelachen hier! En ik hoop dat het gewoon vals alarm was en het alsnog goed gaat.

Dop, die was is wel erg oenig van je man hahaa, droge was ophangen.

Hier weer hetzelfde verhaal moeeeeee en misselijk, maar heerlijk zwanger.

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Dop: heerlijk zo'n man. De mijne zou het zo na kunnen doen. Ik moet ook altijd roepen dat er schone was in de mand staat anders gaan de vuile onderbroeken er bovenop.

Nicolioo: Goed gevoel een mooie echo. En lekker dat je ze nu met regelmaat krijgt.

Is er al meer bekend over Giegel?

13. Suzanne68

Nog niks van Gieg?Begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.....

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ik begin me ook zorgen te maken eerlijk gezegd, en ze heeft al genoeg aan haar hoord met haar dchter in het ziekenhuis.
    Misschien is ze daar en horen we morgen of vanavond laat pas iets....

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Toen ik vanmiddag langs de afdeling gyn liep, zeiden ze dat ik werd gebeld hoelaat ik later op de dag kon langskomen omdat ze even moesten overleggen met mijn eigen gyn. Helaas kregen ze haar niet te pakken ofzo en heb ik een afspraak gekregen voor morgenvroeg half 9.

Morgenochtend komt ook de kinderarts langs en horen we of m'n dochter naar huis gaat of dat ze nog iets anders willen proberen (hoop het laatste, want dit slaat niet echt aan).

Stressvol dagje dus morgen....

16. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik kwam even spieken of er al Giegnieuws is... nog niet veel dus.. meid héél veel sterkte morgen! Ik denk aan je en duim me suf!

17. Suzanne68

Daar kwam ik ook even voor voorbij waaien....maar idd niet veel nieuws nog....nog een dag langer stressen voor Gieg....heel veel sterkte morgen en ik duim voor alleen maar goed nieuws.Iets wat aanslaat bij je dochter en een baby,die zich goed vast houdt.

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Giegel, heel veel sterkte morgen. Hoop dat beebje blijft zitten en ze iets vinden wat bij je dochter helpt.

19. irmpje

irmpje Nieuw lid

8 sep 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ook nog even een berichtje van mij. Heb een beetje zitten lezen en het boeit enorm, leuk en serieus!!!!
    Weet niet alles meer maar Giegel ik wens je veel succes morgen!! Ik nog steeds alleen na het plassen wat bloed..... geeft een onzeker gevoel en blijf hopen dat het misschien toch nog goed gaat. Afwachten dus.
    Sweet dreams

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Giegel: ik kom je even sterkte wensen voor morgen!

Deel Deze Pagina