35 weken en AAUUUWWWWwwww

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    IK ben nu ruim 35 weken en sinds 2 dagen onwijze pijn in mn liezen en mn schaambot aan de voorkant zo zeer kan nu echt niet eens rechtop lopen.
    Heb ook sinds 2 dagen heeeel erg last van harde buiken die niet fijn zijn ,gaan wel weer redelijk snel weg maar wel de hele dag door en dat terwijl ik niks doen dus daar ligt het niet aan

    Baby was al wel voor het bekken gaan liggen en soms zakt ze qwat maar kwam nog steeds wel terug.

    IK herken deze pijn totaal niet van mn andere zwangerschappen echt heel raar.
    Daar had ik ook t indalen niet echt gevoeld ja soms van die "mes" steken maar meer niet.
     
  2. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Kan bekkeninstabiliteit zijn.... Het is wel herkenbaar ik heb het ook.... Zal het gewoon ff je vk vragen:)
     
  3. Anice

    Anice Niet meer actief

    Ik herken de klachten. Bij vorige 2 zwangerschappen nergens last van gehad. Ik ben ook 35 weken nu en voel me met de dag gammeler worden. Pijn in de liezen, schaambot, veel harde buiken. En het grootste gedeelte van de dag strompel ik wat omdat lopen zo moeilijk gaat. Soms zijn er momenten dat ik even pijnloos "normaal" kan lopen. Volgens mij ligt dit eraan hoe de baby dan ligt. Het vervelendste vind ik dat ik zoontje van 2 niet kan bijbenen.
     
  4. schaapje84

    schaapje84 Fanatiek lid

    22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hier nog eentje, ben nu 35w 3d maar sinds vannacht en vandaag... pffff ben net naar huis gegaan van de vejaardag van mijn vader, voelde me echt niet goed.

    Moet zeggen dat ik de beeb nu minde vaak voel, tenminste vandaag heb hem vanmorgen even gevoeld, en vanmiddag heb ik samen met onze kleine meeid een middagdut gedaan, nu voel ik hem wel een beetje, maar niet heel erg krachtig.
    Hoe is dit bij jullie?

    Verder sinds vannacht veel harde buiken, nu ook, voel me beetje misselijk en flauwtjes, gewoon echt niet lekker, herken het ook niet van de eerste.

    van mij mogen we heeeeeeel snel bij de 37w zijn en dan mag ie echt snel komen van mij....;)
     
  5. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    IK voel ook veel minder minder bwegingen.
    Soms lijk ze wel helemaal ingedaald en nu zit ze lekker tegen mn maag te duwen.

    En net wat julie zeggen zo ben je zo brak als wat en gammel met veel harde buiken (dan voel ik de babay ook minder als mn buk zo in de weer is)en soms voel ik me goed en gata ze tekeer in mn buik!!

    Nu ligt ze weer erg hog wat echt nie fijn is!!!
     
  6. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    voel nu de beeb wel weer redelijk veel bewegen ze is ook weer gezakt nu!! weer even lucht hahaa.

    maar merk zodra ik even wat doe dan huppetee harde buiken en voelt heel licht als de eerste wee zeg maar (meer dan een gewone harde buik)
    Mevrouw wil oko niet ehct ingedaald blijven zitten , ze word wel groter als nr 2 geschat (echo) maar die was 500gram lichter dan nr 1 die was bijna 8 pond en zo voelt mn buik nu ook wel weer.
     
  7. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Hebben julie dat ook die harde buiken die ik nu steeds heb heb ik bij die andere twee nooit zo erggehad!!
    IK word er snachts ook wakker van jeetje wat is dat toch irritant zeg.

    Hoop toch niet dat dit tot42 weken zo doorgaat
    ten eerste verveel mete pletter want met elke inspanning ?(of geen inspanning plop schiet ie in de harde buik stand) dus lekker soppen lukt ook niet om de tijd te doden.
     
  8. Anice

    Anice Niet meer actief

    Ik kan ook bijna niets doen in huis en "verveel" me ook hardstikke. De dagelijkse klusjes zoals vaatwasser, ontbijttafel uitruimen, af en toe een wasje opvouwen gaan nog met moeite maar vergen zoveel engergie. Verder loop ik de hele dag achter zoontje van 2 aan. De harde buiken voelen ook vaak aan als een wee en dan sta ik echt een poos stil om ze over te laten gaan. Aan de ene kant is zitten wel fijn maar als je dan weer moet gaan staan dan heb je weer een hele tijd nodig om "in" te lopen dus blijf ik het liefste maar een beetje in beweging.
     
  9. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Anice ja idd moet ze sosm half wegpuffen (en tijdens mn bevallingen heb ik geen kick gegeven hele hoge pijngrens met dat soort dingen,behalve het hechten heb ik en keer auw gezegd hahaha) en idd rennen achter een dreumes van ruim 1.5 en een bijna 4jarige waarbij t tijd word dat meneer naar school gaat !!

    Idd dagelijkse dingetjes meestal kan ik 1 ding doen en dan is t kaarsje op anders trek ik de dag niet met die 2 apen.
    doe meestal veel in t weekend dan kan ik boven lekker studderen me tmn wassies enz en opruimen dan is vriend lief thuis en houd dat tuig beneden in de gaten hihi

    IK ben blij als t eruit is hoor is ook druk maar dan ben ik niet zo lich. beperkt meer en zit er eentje op school.


    Laten we voor elkaar duimen dat we snel bevalen !!!!!!!:D
     
  10. Ladydi85

    Ladydi85 Niet meer actief

    Ik herken het, bij de eerste zwangerschap had ik het ook, die pijn in het schaambot en het hele gebied eromheen. Voelde heel beurs en pijnlijk aan. En lopen ging nauwelijks. Gelukkig had ik toen nog geen ander kindje rondlopen. Het enige wat toen hielp is zitten - zitten - liggen - zitten. Om gek van te worden. Maar ik had toen net een nieuwe tv-serie ontdekt en ik heb alle seizoenen bekeken. Had ik toch nog iets te doen ;)

    Nu gaat het nog aardig hier, maar ik heb wel veel harde buiken. De afgelopen dagen alleen als ik ging staan of als ik iets zwaars tilde. Net ook terwijl ik gewoon op de bank zit te werken (laptop). Nog tien weekjes... ;)

    Succes voor jullie meiden, die pijn is echt niet leuk :(
     
  11. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Vandaag op controle geweest weer even een groeiecho gehad omdat de groei wel erg hard ging de laatste keer.
    Wat blijkt laatste keer te enthousiast gemeten dus helemaal geen dikkerd gewoon gemiddeld:D ws tussen de 3400/3800 precies tussen de jongens in.

    Blijf ook onwijd last hebben van harde buiken met een heel drukgevoel van onder (voelt als een perswee gevoel)
    ook verlies ik slijmslierten:) blahh zullen wel stukjes zijn van de slijmprop bij mn tweede heb ik dat ding nooit gezien hahaha bij de eerste verloor ik m dat ik 5cm had ofzo een enorme vieze grote blubberprop.
     

Deel Deze Pagina