......

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door loesje6, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje6

    loesje6 Bekend lid

    4 mei 2012
    884
    196
    43
    Ook ik gisteren een miskraam gehad...

    Ik ben sinds kort aan het proberen om zwanger te worden. Het was de 2e ronde en ik was zwanger!!!
    Wat geweldig!! Helaas heeft het niet lang zo mogen zijn...
    Na 6 weken ging het mis...
    Had vorige week al wat bloedverlies maar had hoop. Na een week nog steeds een knalpositieve test. Door aanhoudend bloedverlies toch maar even naar laten kijken... ik wist dat de kans groot was dat het mis was...heb de hele dag op deze site gezeten om info te krijgen en veel dagen bloedverlies kon niet veel zijn...
    Toch had ik nog hoop...
    Dat ik echt nog hoop had merkte ik pas nadat mij verteld werd dat het vruchtje er niet meer was en het toch een miskraam was. Het was een harde klap in mijn gezicht....
    Er zitten nog wel wat stolsels...en ik bloed nog steeds. Best veel (ik denk door de inwendige echo van gisteren)..
    Ze zeggen dat het er waarschijnlijk vanzelf uit komt. Moet volgende week terug voor bloedprikken (HCG).
    Toen ik gisteren thuiskwam dacht ik...heel jammer maar hopelijk volgende maand beter. Ik probeerde er een beetje rationeel over te denken....en dat ik blij moet zijn dat als het niet goed was, dat het is afgestoten...
    Ik betrap mezelf erop dat ik er vandaag de hele dag aan denk en heb nog een paar keer op mijn positieve zw.test van gisteren gekeken.....

    Vandaar dat ik mijn verhaal met jullie deel...kan het nog niet helemaal van mij afzetten...
     
  2. JeetjeB

    JeetjeB Fanatiek lid

    26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Het is ook niet makkelijk. Het ene moment ben je nog zwanger en hartstikke blij en het volgende moment blijkt het mis te zijn. Je mag er best verdrietig om zijn toch? Het is wel goed natuurlijk om vooruit te kijken, maar het is nu nog zo pas geleden. Je bloedt zelfs nog. Het is logisch dat je het nu niet van je kunt afzetten. Ik zou er even de tijd voor nemen om het voor jezelf te verwerken.
    Ik hoop dat alles er vanzelf uitkomt en dat je er dan weer voor kunt gaan en dat je weer snel zwanger mag raken. Maken ze niet nog een echo om te kijken of alles wel weg is? Dat zou ik anders wel vragen.
    Heel veel sterkte hoor!!
     
  3. loesje6

    loesje6 Bekend lid

    4 mei 2012
    884
    196
    43
    Dank je voor je lieve berichtje...doet me goed...
    Ja ik weet allemaal nog niet hoe het werkt...misschien moet ik dat vragen ja...ze zei dat ze gingen kijken of dat hormoon dan gedaald is...ze verwacht van wel. Maar is er dan nog een kans dat het stijgt? Allemaal niet gevraagd...ik was er met mijn hoofd niet bij....
    Maar hoe weet je dan idd of alles weg is? En wat gebeurt er als er nog wat blijft zitten? Is dat erg als je dan weer zwanger wordt?
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte! :(
     

Deel Deze Pagina