36 wken zwanger en steken in onderbuik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door apoua, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoua

    apoua Lid

    10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben nu 36 weken zwanger en voel sinds gister steken in mn onderbuik naar mn vagina, ze komen en gaan eccht een fractie van 2 sec.

    Nu is het kindje volgens de verloskundige rond week 32 al ingedaald, en laatste keer toen ik daar was, (week 35 ) was het al flink ingedaald. Wie weet wat die steken betekenen?
     
  2. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo,

    Ik weet niet wat die steken precies betekenen, maar ik ken ze ook! Ook ongeveer vanaf vorige week, dus rond dezelfde periode. Ik heb er ook kramp bij in mijn lies, zo af en toe. Ik ben er maar vanuit gegaan dat het allemaal bij de voorbereiding hoort, want mijn kindje is ook al een poosje ingedaald, volgens de VK. Misschien blijft het verder zakken?

    Ik hadvanmiddag in de supermarkt het idee dat ik door de steken mij plas bijna niet meer kon ophouden en toen dacht ik: het zal toch niet dat mijn vliezen hier gaan breken?

    Nou ja, als iemand wat meer dan alleen suggesties heeft voor deze steken, zou ik het ook graag horen.

    Succes en bedankt!
     
  3. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik ben nog lang niet zover maar heeft het niks te maken met voorweeen/oefenweeen?
     
  4. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    bij mij was Dano ook met 28 weken al ingedaald.
    Ik had ook rond de 35 weken felle steken die regelmatig kwamen, het schijnt dat dit ook met indalen te maken heeft.

    Dan zakt en beweegt het koppie nog meer in je bekken, dat kan enorm zeer doen.
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik heb hetzelfde. Ik merk dat mijn bekkenbodem het zwaar te verduren heeft nu ze vast zit in mijn bekken. Ook het lopen is niet fijn en inderdaad je lies gaat vrolijk meedoen met zeuren.

    Nog eventjes volhouden meiden! Voor mij staat 9 augustus gepland.

    Groetjes,
    Danielle
     
  6. SoSweet

    SoSweet Lid

    9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Hoi Meiden,

    Ik heb vorige week een hele zeurende pijn gehad onder in mijn buik, zeg maar waar je kindje met zijn hoofdje ligt maar dan daaronder nog. Wel bleven de pijntjes in mijn liezen uit. Ook is onze kerel al ingedaald en daald hij steeds verder. Ik heb dit ook aan mijn VK gemeld. Ik moest op haar verzoek een urine test doen bij de HA omdat het ook wel eens een blaasontsteking kon zijn. Nu belde gister mijn HA en deze kon mij inderdaad melden dat er wat cellen waren gevonden die op een blaasontsteking kunnen wijzen.

    Je zou altijd een test kunnen doen en natuurlijk ook even overleggen met je VK misschien dat zij jullie wat meer kan vertellen of het met het indalen te maken heeft of niet.

    Toi Toi!

    Liefs,

    SoSweet
     
  7. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bedankt voor de reacties. Ik dacht al dat het er gewoon bijhoorde. Ik vermoed bij mezelf geen blaasontsteking, want ik heb het alleen nadat ik veel heb gelopen en anders kan het ook de hele dag wegblijven.

    Even volhouden dus nog...
     
  8. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Volgens mij heeft het te maken met het verweken van de baarmoedermond, maar zeker weten doe ik dat niet. WIl trouwens niet zeggen dat je op punt van bevallen staat.
     
  9. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik heb er ook last van,hoort bij de voorbereiding!
     

Deel Deze Pagina