38 weken zwanger en kaakbot ontsteking..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lieverding, 12 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Iemand die dat had? Ik verga van pijn...

    vrijdag ochtend kon ik met spoed direct behandeld worden: er is kaakbot ontsteking onder de wortel van de kies kroon van 25 jaar terug. Ik ben behandeld door ortho arts: ze heeft een hele wortel zover ze kon open gemaakt en schoongemaakt. Er zat veel metaal en andere zooi. Ze heeft gedaan wat ze kon maar ontsteking zat zo diep dat ze moeSt stoppen Andere beschadigde ze de bot. Ze heeft met moderne spul heT gevuld en kroon hersteld.

    Ik heb ab keur voor week en pcm mag ik maximaal 4x 2 tabletten van 500mg. Tandarts al zei dat ik 4 dagen veel pijn zal hebben en eens nog weken. En dan herstel pas 3-6 maanden duurt

    Momenteel ben ik 38wk zwanger bijna en over een week heb ik keizersnede. Ik trek de pijn gewoon niet meer.. iemand die ook zo’n ontsteking had meegemaakt en kan mij geruststellen dat het na 4 dagen echt minder wordt???
     
  2. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu? Anders misschien toch iets sterkere pijnstiller vragen, wellicht is er iets wat je toch mag nemen?
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Nee helaas mocht niets meer. Mocht wel elke vier uur pcm. Sinds dinsdag is ab goed aangeslagen en heb ik geen pcm meer genomen!
    Dus ja ik voelde dat het echt levenslang is die vreselijk pijn continu maar inderdaad zoals ortho-arts ook zei na 4 dagen zal het veel minder worden. Nu enkel gevoelig bij eten/bijten.

    Over 3-6maanden wordt het met foto beoordeeld of behandeling heeft geholpen en ontsteking onder kroon helemaal weg is.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  4. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Oh gelukkig! Ik heb ooit een keer een ontsteking bij mn verstandskies gehad, niet te doen die pijn inderdaad. Succes met je keizersnede alvast he!
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  5. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Dankje wel! Nog 5 dagen!! Zo gek!
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  6. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Jaaa spannend! Hopelijk gaat het herstel een beetje voorspoedig!
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Succes morgen?!
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  8. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Dinsdag!
    Dankje
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina