3e keer missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door FlashPoint, 13 apr 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
  2. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Heb aankomende dinsdag een echo voor follikelmeting, ben erg benieuwd. Vorige week zaterdag ongesteld geworden en tot aan gisteren bruinverlies gehad, wat voor mij toch iets langer is dan normaal (dacht ook al eerder die week dat het over was). Vandaag ook opeens zeurende pijn onderin mijn buik, is gelukkig ook weer weggegaan. Maar dinsdag maar kijken wat ze te zeggen hebben.

FlashPoint vindt dit leuk.
  3. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.311
    574
    113

De vakantie zit er op. Ik kan er helaas niet al te leuk op terug kijken. Maar gelukkig de laatste week wel met m'n zoontjes mee het zwembad in gekund. We willen er toch weer gelijk voor gaan. Meestal wacht ik een cyclus af. Maar dit keer er bewust voor gekozen om het gelijk weer te proberen. De ovulatie testen beginnen op te lopen. Dus we proberen het gewoon.

Hoe voel jij je?

4. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Oh dat is best lang ja. Ben benieuwd voor morgen! Spannend weer :)

Salsera vindt dit leuk.
  5. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Dat zijn niet de vakanties die je graag wilt onthouden :( maar wel fijn dat je wel nog met je zoontje kon zwemmen dat is een schrale troost.
    Spannend weer hoor! Ik duim voor jullie.

Hier voel ik me verder prima, niks bijzonders.

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Dat was niet de vakantie die je in gedachten had. Voldoende (lichamelijk en geestelijk) hersteld inmiddels?
    Hopelijk deze ronde succes en dat het dan wel goed mag gaan.

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Fijn dat je geen kwaaltjes hebt oid. Staat er al een echo gepland?

8. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    309
    185
    43
    Vrouw
    Nederland
    Wauw wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik duim voor een goede zwangerschap en gezonde baby.
    Spannend ook weer, wanneer mag je voor een echo?
    Ook heel fijn dat alle onderzoeken goed zijn.

Ik heb even een pauze van het forum genomen.
    Bij ons gaat het wel redelijk goed. Na de miskraam helaas 2x iui gehad zonder zwangerschap en ook verminderd zaad. Daarom tussentijds een gesprek gehad en nu afgesproken om nog max 4x iui te doen en daarna evt icsi om toch onze kansen te benutten. Deze ronde zelf wel aan de slag geweest ivm vakantie maar verwacht deze week ergens me menstruatie.

Me dochtertje blijft er alleen bij dat ze heel graag een zusje wil en zegt dit ook bij de peuterspeelzaal tegen de juffen. Ze verteld ook dat ik zwanger ben terwijl dit niet zo is. Wij hebben het haar destijds ook niet verteld maar wellicht heeft ze toch iets opgepikt. Dat vind ik wel lastig en ook omdat de datum weer naderd dat ik uitgerekend was. Staan jullie daar ook veel bij stil?

9. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Nee nog niet, beetje mijn kop in het zand steken denk ik. Ik durf er niet goed aan te denken.
    Geen kwaaltjes maken me ook wel erg onzeker hoor, ik kom er natuurlijk steeds pas achter met de eerste echo dat het niet goed is dus nog even afwachten.

@LunaKyra, heel begrijpelijk dat je even pauze had. Wat balen dat de IUI niet is gelukt :( lijkt me wel een fijn vooruitzicht dat je dan ICSI mag gaan doen dan heb je denk ik een stuk betere kansen! Heb je een snelle cycus?
    Och wel heel lief van je dochtertje maar snap dat het ook wel pijnljk is om steeds te horen. Ik sta wel stil bij de datums dat ik de miskraam heb gehad, 1 jaar later zeg maar. De uitgerekende datums niet echt omdat ik daar nog niet echt mee bezig was.

10. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje vraagt 'gelukkig' niet om een broertje of zusje. Wel had ze het pas over iets dat d'r broertje zo groot/klein was en een naam. Maar ze heeft nooit geweten dat ik zwanger was.
    Ik vind het traject nu ook lastiger dan voor de miskraam, het vertrouwen is een stuk minder. En inderdaad zit de datum in mijn hoofd en straks de feestdagen, daar had een baby bij horen zijn.

Rot dat ook bij jou de iui tot nog toe zonder succes was, toch een teleurstelling. Goed dat jullie al een gesprek ook hebben gehad over hoe verder. Hopelijk is het op korte termijn natuurlijk gewoon raak, maar een plan hebben kan nooit kwaad.

LunaKyra vindt dit leuk.
  11. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Geen kwaaltjes zegt gelukkig niks, maar ik snap de onzekerheid heel goed. Zeker na wat je al hebt meegemaakt. Tijd tot een eerste echo, en daarmee de onzekerheid, duurt sowieso erg lang vind ik. Ik hoop heel erg dat wanneer het tijd is voor de echo dat jullie een mooi kloppend hartje mogen zien.

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Vanochtend voor echo geweest, er waren 2 follikels te zien van ongeveer 13mm. Verwachting is dus wel dat ze beide gaan doorgroeien.
    Aankomende vrijdag nog een controle echo. Baarmoederslijmvlies was nog wat dun, maar zit ook pas op dag 11. Arts verwacht dus wel dat het nog mooi opbouwt.

13. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Ze voelen ook wel veel he die kleintjes. Dat is wel mooi vind ik altijd. Ze weten vaak meer dan je denkt zelf te weten :)
    Ik hoop voor jou dat er met de feestdagen een mooie gezonde baby in je buik mag groeien. <3 Wat fijn dat je echo alvast weer goed was. Ga je er sowieso mee door ookal zijn het er 2?

Salsera vindt dit leuk.
  14. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Vorige keer waren het er ook twee, dus heb er toen over nagedacht en besloten ervoor te gaan. Scheelt deze keer weer denkwerk haha. De arts gaf aan dat de kans op een tweeling klein is (2-4%), dus durf de gok te nemen. De kans op een zwangerschap is iets groter nu vanwege de twee follikels.

15. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    309
    185
    43
    Vrouw
    Nederland
    Ja ik had verwacht dat het makkelijker zou worden maar nu die dagen eraan komen ben ik er toch meer mee bezig dan ik had gedacht.
    Hopelijk is het bij jou ook snel raak en idd gek dat kinderen dingen toch aanvoelen terwijl je dan niks hebt verteld.

16. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Heel veel succes alvast voor vrijdag hoor! Ik duim voor je

Salsera vindt dit leuk.
  17. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Succes vandaag @Salsera! Laat je iets weten hoe het was?

18. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.483
    328
    83
    NULL
    NULL
    Dankje :) Een van de follikels is blijven hangen op 13mm, die andere wel doorgegroeid naar 18,5mm dus dat is mooi. Ovulatietest was nog negatief, maar zal een dezer dagen vast positief zijn en dan iui.

Hoe is het verder met jou? Heb je het al aangedurfd om een afspraak voor een echo te maken?

19. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Oh wat fijn! En zo spannend weer. Heel veel succes!

Ja ik heb afgelopen week een afspraak gemaakt. De 17e mag ik al voor een echo.

Salsera vindt dit leuk.
  20. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    562
    366
    63
    Vrouw
    Hey, hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al voor de IUI geweest?

Deel Deze Pagina