3e keer missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door FlashPoint, 13 apr 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.482
    327
    83
    NULL
    NULL
    Maakt niet uit, je kunt niet alles bij houden :)

Vandaag hoor ik of er deze week nog plek is voor een foam echo, anders wordt dat volgende cyclus. Kijken of de eileiders goed doorgankelijk zijn, maar zelf verwacht ik daar niks geks van.
    Protocol is verder 9x iui en dan over naar ivf. Vanwege de kosten van de rietjes kan er wel evt overlegd worden om bijv maar 8x iui te doen.

Maar hoe is het met jou? Hoe voel je je?

2. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    559
    365
    63
    Vrouw
    Wel goed dat er in ieder geval wel iets wordt gedaan. Worden de eileiders dan ook meteen doorgespoeld of dat niet perse? Hopelijk is IVF niet nodig maar anders is het wel fijn dat de optie er is en dat het ook al iets eerder kan dan na 9x IUI.

Hier gaat het wel goed voorlopig, wel wat kwaaltjes maar ik mag niet klagen. Kijk wel uit naar volgende week de tweede echo dan durf ik misschien iets meer te hopen op het goede.

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.482
    327
    83
    NULL
    NULL
    Gelukkig vallen de kwaaltjes mee. Kan me indenken dat je uitkijkt naar de volgende echo, blijft toch spannend.

Van wat ik begreep zijn de eileiders dan ook gelijk doorgespoeld ja. Verpleegkundige gaf aan dat ze een kleine verhoogde kans op zwangerschap zien na zo'n echo, al is het niet wetenschappelijk bewezen.

FlashPoint vindt dit leuk.
  4. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    559
    365
    63
    Vrouw
    Dat is wat ik ook heb gedaan denk ik. Een Hsg klopt dat? Ik heb toen aan een studie meegedaan waarbij ik een test had met Olie. Ben toen wel binnen 6 maanden zwanger geworden van onze dochter.

Het deed wel ontzettend pijn bij mij. Ik zou adviseren vooraf pcm en aleve feminax ofzo te nemen. Hopelijk valt het bij jou wat mee en mag er daarna ook een zwangerschap uitkomen.

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.482
    327
    83
    NULL
    NULL
    Dit was een schuimecho en schijnt wat minder belastend te zijn dan een hsg. Het deed gelukkig niet echt pijn, vooral een drukkend gevoel en wat menstruatiepijn zeg maar. Had inderdaad wel paracetamol genomen.

Eileiders waren goed doorgankelijk, had ook eigenlijk geen problemen verwacht. Zat onverwacht ook al een follikel van 19mm, dus zal een dezer dagen weer voor iui gaan.

FlashPoint vindt dit leuk.
  6. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    559
    365
    63
    Vrouw
    Oh wat super! Toch fijn om te weten en hopelijk snel een goede poging nu dan dat je eileiders doorgespoten zijn.
    Ook fijn dat je nu niet meet zo lang hoeft te wachten en meteen weer door kunt :) Succes alvast!! Ik duim voor je.

Salsera vindt dit leuk.
  7. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.311
    574
    113
    Hier weer ongesteld geworden.
    Het blijkt ook dat ik PMS heb. Dat geeft voor mij veel duidelijkheid wat betreft mijn klachten voor een ongesteldheid.

Uiteraard kan je met PMS gewoon zwanger worden. Maar het is erg lastig om alles nog zo positief te zien. Bleegh...

8. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    559
    365
    63
    Vrouw
    Ohh bleh wat balen :(
    PMS kan heel naar zijn.. en dan positief blijven is helemaal lastig. Hou je taai hoor ❤️ ik hoop op snel een mooie positieve test!

@Salsera hoe gaat het bij jou?

9. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.482
    327
    83
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend balen zeg!

En ja, hoe langer het duurt hoe moeilijker het is om positief te blijven.

10. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.482
    327
    83
    NULL
    NULL
    Helaas ook weer ongesteld geworden, het vertrouwen raakt steeds verder weg.

Binnenkort laatste iui poging en dan door naar ivf. Hopelijk niet nodig natuurlijk, maar begin een beetje moedeloos te worden.

Jij alweer ruim 12 weken zie ik. Fijn dat alles goed gaat. Hoe voel je je nu?

11. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    559
    365
    63
    Vrouw
    Ow nee :( ik hoop zo erg voor je dat de laatste poging gewoon er knal op is en dat je IVF niet nodig hebt. Wanneer mag je voor de volgende poging?

Ja 12 weken, dat is wel een mijlpaal, zover zijn we de afgelopen 3x niet gekomen. Ben nog wel zenuwachtig voor de 13 weken echo dat het dan toch nog steeds wel leeft. Maar de NIPT was iig goed dus dat is ook al een grote stap ❤️

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.482
    327
    83
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat de NIPT goed was, dat is echt ook al heel wat. Maar ik snap je zenuwen voor de 13 weken echo.

En ja, ik baal flink dat het nog niet zo mocht zijn. Eind deze maand/begin volgende maand (dus zeg 1,5 week) de volgende poging. Precies rondom wat eigenlijk de uitgerekende datum had geweest.

13. FlashPoint

FlashPoint Bekend lid

4 jul 2024
    559
    365
    63
    Vrouw
    :( wat een confrontatie is dat dan weer zeg.. Ik hoop dat het nu heel veel geluk mag brengen deze periode ❤️

Salsera vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina