3e keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door Masa0903, 8 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hi Meiden,

    Ik krijg mogelijk mijn 3e keizersnede. Wat zouden jullie aanbevelen of wat heb je gemist? Ik ben benieuwd wat jullie anders zouden doen.
     
  2. Lottel

    Lottel Fanatiek lid

    3 jan 2010
    1.185
    116
    63
    brabant
    Ik vond het bij mijn 2e ks fijn dat ik mee kon kijken. De 1e ks was een spoedje dus daar heb ik weinig van mee gekregen. Vandaar dat t voor mij helder was dat ik het graag wilde zien.
    Je mag in sommige zkhs zelf ook je kindje aanpakken direct uit de buik,maar dan moet je nl wel willen.

    Verder zou ik gewoon voor jezelf ook denken van hoe waren mn andere 2 ks en wat had ik daar voor mezelf anders gewild ? Wie was er bij en wil je er nu bijvoorbeeld bij ? Om maar iets te noemen.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.572
    113
    Mijn 3e ks kreeg ik mijn kindje gelijk bij me itt de eerste 2 keer. Dat vond ik wel heel bijzonder, maar denk dat ze dat inmiddels wel standaard doen? Is nu ruim 10 jaar geleden namelijk.
     
  4. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Ik had ook bij de eerste een spoedkeizersnede en de tweede was echt heel fijn alleen toen had ik mega last van mijn ruggenprik. Vandaag gesprek gehad met de gyn en we gaan gewoon er een feestje van maken!

    Ben vooral benieuwd wat jullie voor ervaringen fijn vonden of zouden vinden... ik had een top keizersnede. Geen controle van de kinderarts, meteen bij ons <3 zelf ontdekken wat het wordt. Kom maar door met jullie fijne ervaringen!
     
  5. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Ik heb drie keizersnedes gehad. Laatste twee keer heb ik mijn zoon en dochter zelf mogen aanpakken en op mijn borst gelegd. Zeker een aanrader, het voelt minder klinisch!❤
     

Deel Deze Pagina