3e kindje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loetje88, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Even off topic hoor. Maar die predictor he, waar koop je die? Ik zag ze bij kruitvat voor boven de €10,-. Of zijn dat andere?
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Deze zijn van de op=op webshop. 2x predictor expres voor 5 euro!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    We gaan het zien... ik probeer echt tot zondag te wachten nu... heb weinig zin om weer te turen naar streepjes :roflmao: zondag moet er gewoon een roze streep staan en anders is het niks!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  4. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Succes met wachten.. Ik ga zo met zoonlief even een bosje bloemen voor m'n schoonouders halen en maar ff de kv in voor een testje.. Die onzekerheid vind k maar niks!
     
  5. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Nou vanochtend was ie weer helemaal blanco wit... dus op naar eind december :rolleyes:
     
  6. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Nee kan me voorstellen! Vervelend! Het kan natuurlijk even duren voor je cyclus weer op gang komt na je spiraal, maar die onzekerheid is wel heel irritant!
     
  7. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Mississippi he jammer zeg... maar kan je niet een late eisprong gehad hebben? Ik heb namelijk ook ooit zulke streepjes gehad die niet duidelijk werden en later weer verdwenen en dat bleek te komen doordat de test reageerde op mn eisprong (en exact 2 weken later ongesteld).

    Hoe dan ook, het is al bijna december! Nog eventjes geduld dus!

    @gerdia nog steeds geen duidelijkheid bij jou? Vervelend is dat zeg... ik had het in de zomervakantie, toen werd ik opeens ruim een week later dan normaal ongesteld. Ik haalde me van alles in mijn hoofd (terwijl het bijna onmogelijk was). Daarna is de wens voor een 4e eigenlijk nog meer gaan knagen...
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat jammer Meis!!
     
  9. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Hoe is het hier met iedereen?

    Hier mwa... Ik zit niet helemaal lekker in mijn vel. Zal wel een najaarsdipje zijn ofzo.
    De wens voor een vierde is ook zo schommelend. Gisteren zat ik te janken omdat ik een doosje kaartjes van na de geboorte van de oudste tegen kwam, en wat babykleertjes. En vandaag ben ik in de stress omdat ik een indrooglijntje op een zwangerschapstest heb. En nee, ik kan echt niet zwanger zijn, dat weet ik zeker. We doen het veilig en er is niks geks gebeurd. Maar ik deed voor de zekerheid een test omdat ik vandaag met een zware kuur moet beginnen en ik mezelf anders gek ga maken aangezien ik nog niet ongesteld ben. De test was gewoon negatief maar na enkele minuten kwam er een indrooglijntje en dan ga ik mezelf toch gek maken. Gelukkig is mijn man er heel nuchter in en die roept meteen dat het niks is want het is buiten de afleestijd. Maar ik merk dus dat ik er echt even niet aan moet denken om nu zwanger te zijn. Ach, de ongesteldheid zal wel snel doorbreken.

    @Mississippi hoe is het bij jou? Is er al meer duidelijkheid?
    @gerdia, en bij jou?
     
  10. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Yes hier is het zojuist doorgebroken, dus niks aan het handje ;)

    Kan me voorstellen dat je even schrikt als er ineens toch een ministreepje te zien is! Er zijn gekkere dingen gebeurd in de wereld ;) Haha maar zal vast niks te betekenen hebben, wat voor test heb je gebruikt?

    Hier zijn we aan het stoeien met het idee om te verhuizen i.p.v. verbouwen. Raak er alleen bij het idee al een beetje gestrest van! :roflmao: Ons huis in de verkoop ander huis kopen (hebben dit nu al 2x gedaan en het geeft zoooo veel gedoe!) aan de andere kant is ons huis momenteel qua taxatie 1/3 meer waard dan we ervoor betaald hebben, dus het is een flink bedrag aan overwaarde wat we mee zouden kunnen nemen. En je weet natuurlijk nooit hoe dat over een tijdje is. :) Maar de combinatie van: werk/studie/gezin/huishouden/verhuizen én een zwangerschap + baby bezorgd me momenteel halve paniekaanvallen hahaha. Eerst maar even deze tentamenweek doorkomen dan volgende week maar even rustig ervoor zitten :)
     
    Pioenroos92 en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Rhombi, Pioenroos92, Eppo82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Hebben jullie het leuk @Roosie91? Iedereen weer beter? Gezellig met Bollo :)

    @Mississippi, ik heb een hekel aan verhuizen, haha! Maar zit er zelf momenteel ook middenin. Maar liever nu dan straks met een kleine baby. Ben wel blij als alles achter de rug is.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  13. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah wat een leuk meisje!! Het Vennebos is zo leuk he.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  14. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Rhombi ach meis wat vervelend!! Balen dat je zo rot voelt zeg. En die stomme indrooglijntjes ook:confused: Dikke knuffel
     
  15. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Roosie91 ow zo leuk! Vennenbos is geweldig. Wij gaan er elk jaar een lang weekend heen, echt genieten!

    @Mississippi oef dat is een hoop om over na te denken inderdaad! Even alles rustig op een rijtje zetten na de tentamens.
    Ja zon streepje vind ik toch altijd even schrikken. Heb echt nog nooit een vals lijntje gehad. Wel dat het een keertje reageerde op de hormonen van mijn eisprong maar alle andere streepjes (ook buiten afleestijd) waren toch altijd een zwangerschap. Maar dit was een Etostest en daar lees ik inderdaad veel over indrooglijntjes.

    @Pioenroos92 bedankt! Voel me vandaag weer wat beter gelukkig.
     
    Pioenroos92 en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Heerlijk @Roosie91 Heel veel plezier!

    Hier gisteren toch nog m'n menstruatie en hoe... Blegh iedere 1 a 2 uur moet ik wel naar het toilet! En best heftige pijnen.. Hopelijk vanaf nu weer verder!
     
    Pioenroos92 en Rosy90 vinden dit leuk.
  17. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ohhh meiden ik heb alles gemist:cry::cry::cry::cry:

    Ik vond het zo stil en kwam kijken en zag 76:eek: ongelezen berichten! Ik snap er niks van. Waarom krijg ik geen meldingen?? Ik heb volg topic aan staan dan zou je toch meldingen moeten krijgen?

    @Mississippi wat was dat even spannend zeg! Hopelijk volgende maand dan. En die stress moet je gewoon los laten! Meer waarde voor je huis is leuk maar je moet ook een duurder huis terug kopen. Ons huis is ook flink meer waard maar wij schrokken wat we er voor terug konden kopen. Nee liever dit huis verbouwen haha

    @gerdia jammer van de ongi maar wel fijn dat je nu door kan na je spiraal verwijderen!
     
    roever en Rosy90 vinden dit leuk.
  18. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    @Roosie91 fijn vakantie nog! Kon je foto niet meer zien. Hoe is t met je mannetje?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @MaLuc en @Loetje88 met de kleine mam gaat het goed gelukkig!:) morgen gaan we alweer naar huis! Was echt heerlijk:)
    Ennnn zoals ik me nu voel gaan we er vanaf februari 2019 voor:D
     
    Pioenroos92 en MaLuc vinden dit leuk.
  20. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Owyeaaaahhh
     
    Rosy90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina