3e miskraam in 1 jaar.. wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Evi88, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Hoi dames,

    Helaas heb ik vandaag (waarschijnlijk) mijn 3e miskraam in 1 jaar tijd. Helderrood bloedverlies en krampen. Telkens gaat het in een vroeg stadium mis, rond 6/7 weken. Bloedonderzoek heb ik inmiddels gehad, hier kwam niks uit.

    Ik voel me leeg, boos, angstig en zo verdrietig. Waarom lukt het niet, waarom blijft het antwoord 'dikke pech'? Daar geloof ik gewoon niet in.

    Is dit voor jullie herkenbaar en welke stappen hebben jullie ondernomen? En welke uitkomst had dat? Ik lees van veel van jullie over Gent, maar niet over het praktische aspect: hoe meld je je aan, hoe zit het met vergoeding? En weet iemand of er vruchtbaarheidsbehandelingen zijn die helpen bij miskramen? Wellicht waarbij 'goede' genen worden geselecteerd?
     
  2. miich

    miich Fanatiek lid

    18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik lees graag mee. 4de mk binnen 1 jaar en 2 maanden.

    Hier in nl geven ze aan niets te kunnen doen. Tussen week 5 en 6 gaat het iedere keer mis
     
  3. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wat naar :( Sterkte daarmee.. Dat klinkt inderdaad hetzelfde als bij mij. Ik heb dit topic per ongeluk twee keer gepost. Op de andere post hebben anderen ook gereageerd, daar kun je kijken :)
     

Deel Deze Pagina