3xbbz in buikholte hoe kan dit ontstaan??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bekkiiee, 29 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bekkiiee

    Bekkiiee Lid

    7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    he meiden, zoals sommige weten heb ik helaas 3x een bbz gehad, mrt 21, sept 21 en Jan 22, mrt en Jan ben ik geopeerd, eerste keer vruchtje op m'n eierstok, 2de x zol, 3de keer ergens onderin m'n bekken links. mrt heb ik een operatie aan een niche gehad, nu weer rond m'n eisprong en de angst is enorm aanwezig, k geloof er niet meer in en heb het idee dat m'n eileiders het vruchtje niet eens opvangen en het dus gelijk in m'n buikholte komt en ik daar steeds bevrucht word, kan dit? nu heb k 2 operaties ondergaan waarna ze zeiden dat alles er op 't eerste gezicht goed uit ziet, zou dit dan nog een mogelijkheid zijn of zit ik me gek te maken, k zoek echt naar redenen waarom het mis gaat na 2 gezonde meiden. het ziekenhuis heeft bloedonderzoeken gedaan, dit was allemaal goed. dus we zijn weer weg gestuurd met, probeer maar weer, ooit zal het lukken. nou lekker dan, ik vol angst en onduidelijkheid en geen stap verder. heeft iemand ook bbz in buikholte gehad waarbij er duidelijk was wat de rede hiervoor was? of hebben jullie nog ideeën? kan het zo zijn dat de eierstok hem niet opvangt en sperma in je buikholte komt en ik dus daar bevrucht word?
     
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.420
    4.330
    113
    Vrouw
    #2 Krv, 30 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2022
    Wat heftig, helaas hier ook al 3 x een bbz gehad. 1 x voor m'n keizersnede en 2 x erna. Bij de laatste 2 wel telkens in m'n eileider, eerste vermoedelijk ook eileider maar is vanzelf opgelost. Ik weet niet of het kan wat jij denkt. Welke operatie heb je gehad aan je niche? Bij een hysteroscopie bleken er bij mij letterlijk gaten in m'n baarmoeder te zitten, als de arts er doorheen zou gaan met de camera dan zouden we in mijn darmen terecht komen, zat nog een heel dun vliesje overheen. Heb jij ook zoiets en dat het daar wellicht doorheen komt?

    Ik ben ook net geopereerd aan m'n niche maar moet nu minstens 6 en waarschijnlijk 12 maanden herstellen en ik mag voor die tijd absoluut niet zwanger worden (nu zijn we sowieso afhankelijk van ivf omdat ik geen eileiders meer heb), heb jij geen hersteltijd? Hier hebben ze het slechte stuk van m'n niche eruit gehaald en de baarmoeder opnieuw aan elkaar gehecht. Bij mij is de juiste diagnose pas in UZ Gent gesteld, misschien zou je hierheen kunnen voor een second opinion.

    Heel veel sterkte.

    Edit: ik zie dat ik al eens op een eerder topic van je heb gereageerd :)
     

Deel Deze Pagina