4+6 maar geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sher1993, 4 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1993

    Sher1993 Lid

    13 aug 2020
    24
    2
    3
    Vrouw
    Hi!

    Vandaag 4+6 zwanger. Ik had eergisteren nog wat vlagen misselijkheid en gevoelige borsten maar het lijkt alleen maar af te nemen. In september een leeg vruchtzakje gehad en toen ook geen symptomen. Hebben jullie ervaring?
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Wel of geen symptomen zeggen niks. Niet iedere vrouw heeft symptomen en ook elke zwangerschap kan anders zijn. En vaak komen symptomen pas rond 6/7 weken.
     
  3. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had bijna geen symptomen. Nu ik de 6 weken ben gepasseerd is de misselijkheid gekomen inclusief spugen. :|
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Mijn ‘echte’ kwalen kwamen ook later. Ik nam tot twee weken na de punctie utrogestan, daar had ik kwalen van die ik herkende van een eerdere ronde met utro. Toen ik daarmee stopte namen die kwalen af en kwamen een weekje erna de echte kwalen. Met 5/6 weken.

    Plus: niet iedereen heeft gelijke kwalen... waar de ene continu kotsend boven de pot hangt, huppelt de ander vrolijk door.
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Ik kwam er bij mn dochter pas na 6 weken achter. Hadden t na 2.5 jaar proberen allang opgegeven (willen bewust geen mmm), dus ook die borrel op de zaak meegedaan. Volgende dag hing ik boven de pot en gaf ik de heineken de schuld. Dat was rond 4 weken, eenmalige episode dus ook niks achter gezocht.

    Nog geen 2 weken later had ik "zwanger" in t display. En ik maar denken dat mn lijf ff uitstel had gedaan ivm kwart marathon, die ik normaliter nooit loop, laat staan dat ik die afstanden fatsoenlijk kan/kon lopen. Liep voor mn vader die in zn jongere jaren marathon gek was maar in revalidatie zat en nooit meer kon hardlopen, wilde een medaille voor hem halen omdat hij zo hard werkte aan zn herstel en ik liep puur op doorzettingsvermogen.

    Bleek dat we dus samen over de streep kwamen. Ik had NOOIT gaan lopen als ik wist dat ik zwanger was, laat staan die borrel meegedaan als ik enig vermoeden had.

    Momenteel aan t streepjes turen, digitaal zegt noppes maar mn lijf zegt wat anders. (is ook nog heel vroeg, paar dagen wachten maar weer). Last van mn bekken gehad (heb aan mn dochter permanente BI overhouden, komt normaliter nu alleen op bij menstruatie), mn bouw is afwijkend. Schoonmoeder (wist nog van niks van die kwalen) meende gisteren wat aan mn ogen te zien. Die scoort 3 uit 3 tot zo ver, afwachten maar weer.
     
  6. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    De symptomen kunnen altijd nog komen,voor nu lekker genieten dat je geen symptomen hebt :o:
     
  7. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Dat had ik ook niet. Ik maakte mij ook enorm veel zorgen maar inmiddels ruim 32 weken alweer onderweg. Bij de eerste wel een hoop symptomen (meisje) en nu jongen en bijna niets. Geniet er van, je gaat straks nog een hoop symptomen krijgen.
     

Deel Deze Pagina