hoi, ik heb vanmorgen getest en er kwam een duidelijke streep wel heel licht. ik heb het eerder met deze testen gehad dat ze ingedroogd waren maar nu verscheen het binnen 5 min. dat was toen niet. helaas kan ik nog geen foto maken want de camera is zoek, zul je net zien heb je hem echt nodig is ie weg! de test heet ratiopharm zwangerschapstest voor de vroegtijdige opsporing van zwangerschap. van de appotheek. ik denk dat ik zo ook maar ff langs de apotheek ga kijken wat zij zeggen!
Hallo! Ik heb hetzelfde gehad! Heb zelfs 6 dagen voor mijn NOD getest, en had ook een lichte streep. Had getest met een kruidvat test. Nu heb ik van de week weer getest, en binnen een minuut stond er al een dikke streep Denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren!
ik had 5 dagen voor mijn nod getest en ook heel licht streepje, daarna cb digitaal gedaan en zwanger!
Ik precies hetzelfde. Gewoon even een clear blue digitaal ertegenaan gooien en je hebt zekerheid! Maar een streep is een streep zeggen ze....dus we kunnen je feliciteren. Maar ik snap wel dat je nog een test wil doen..die van mij was dus ook heel licht en heb nog wel 6 testen gedaan voordat ik het geloofde hahahahahaa
ik had het ook en hij bleef positief hij word alleen positief als je het hcg hormoon hebt . dus ik denk dat ik je kan feliciteren
Ik ga je ook vast (voorzichtig) feliciteren! Zonder het Hcg hormoon test ie inderdaad niet positief. En bij mij bleek later dat ik al zes dagen na de menstruatie de ei-sprong had gehad en dus zwanger was! (toen ze met de echo keken hoe "ver" ik al was!).
hoi damens ik heb de digitale test gedaan van clear blue en die zei meteen zwanger! heel onwerkelijk nog maar dat komt nog wel, ik moet maandag de verloskundige terug bellen.
gefeliciteerd! ik wilde inderdaad nog zeggen een streep is een streep. geen streep zonder hcg. de digitale test heeft het nogmaals bevestigd
Nou ik heb een enorm vette streep nu en gisteren ook behoorlijk duidelijk.. Maar toch gisteren ochtend met cb digitaal 'niet zwanger' . Voor mij nooit meer die digitale testen!
Dit krijg je als je te vroeg test, snap da je niet kunt wachten maar nu zit je in onzekerheid. Maar inderdaad als je niet zwanger zou zijn kan er ook geen streep komen....
ik heb vandaag weer getest en idd echt wel dikke zwanger stond er hoor. de vraag is hoe lang al, want ik heb al echt een buikje, heb nu een zwangerschapsbroek aan want mijn gwone broeken kunnen nie tmeer dicht