4 of 5 dagen voor ovulatie? Hoe moet ik dit tellen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bibikeis12, 13 jan 2022.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibikeis12

    13 jan 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Manlief en ik zitten midden in een verhuizing en moeten nog een tijd klussen in het nieuwe huis. Daarom is actief aan kinderen proberen te gaan nog even niet aan de orde. Wel ben ik al 9 maanden van de pil af en gebruik ik cycluscomputer Daysy, waardoor ik nauwkeurig mijn ovulatie in de gaten houd én altijd ovulatietesten doe om te checken. Niet om nu zwanger te worden, maar zodat de boel weer optimaal kan werken voor als we dat wél willen.

    Nu heb ik me een dag vergist in mijn verwachte ovulatie en hebben we denk ik 4 OF 5 dagen voor de eisprong seks gehad. Vrijdag op zaterdag, maar eigenlijk zaterdag in de heel vroege ochtend dus. Tel ik dan vanaf zaterdag of vrijdag? Heb dinsdag een positieve ovulatietest gehad, woensdag (gister) ochtend duidelijk de eisprong gevoeld. Ik probeer in te schatten hoe reeël de kans is dat ik binnenkort zwanger ben haha

    En áls dat zo is dan ben ik er alsnog enorm blij mee, maar voor mn man zal het even schrikken zijn gok ik.
    Ben benieuwd of hier dames zijn die met 4 of 5 dagen seks voor de eisprong zwanger zijn geraakt
     
  2. Dominique87

    Dominique87 Bekend lid

    28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Ik heb gelezen dat er iemand idd zwanger is die 4 of 5 dagen voor haar ovulatie seks had
     
  3. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Mwah het kan.. maar denk niet dat het zo'n vaart loopt haha. Ligt ook aan de kwaliteit van het zaad. Ik acht de kans klein :p
     

Deel Deze Pagina