4 weken zwanger, raar gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JustBreathe, 29 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustBreathe

    JustBreathe Actief lid

    29 aug 2013
    180
    218
    43
    Hoi allemaal,

    Vandaag medisch gezien 4 weken zwanger. Heel pril dus nog. Niemand in onze omgeving weer het nog dus hopelijk hier mensen die dit herkennen.

    Ik voel me raar. Net wel net niet misselijk. Moeachtig. Honger of dorst? Ik zou het niet weten. Maar in ieder geval nergens trek in...

    Begin van de week denk ik innesteling gehad. Soms trekkend gevoel onderbuik.

    Ik ben hier zoooo niet goed in in die onzekerheid...

    Is dit een soort van normaal?
     
  2. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Jazeker, een heel naar gevoel is dat. Later komt daar misselijkheid bij en dan weet je niet zo goed of je nu juist wilt eten of niet. Van wel eten knap je dan even op, maar staat zo tegen en kun je gaan overgeven, van niet eten voel je je nog ellendiger en ga je ook overgeven. Zo heb ik het ten minste ervaren.
    Was blij dat dat voorbij was.
     
  3. JustBreathe

    JustBreathe Actief lid

    29 aug 2013
    180
    218
    43
    Oh mennn zo klinkt het idd wel. Ik heb ook de hele tijd het gevoel alsof ik ongesteld ben geworden. Niet wat buikpijn betreft maar alsof ik bloed voel zegmaar. Dan een ik weer naar de wc en is er weer niets... Zo gaan deze 9 maanden langgggg duren.
     
  4. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Ik knapte na 11 weken ofzo op. Dus dat is te overzien.

    Dat ongesteldheidsgevoel herken ik ook wel, na een miskraam was dat dubbel zo spannend iedere keer als ik naar de wc ging. Maar hier is het goed afgelopen. Erg onzeker zijn die eerste weken en eigenlijk gewoon echt niet leuk.
     
  5. JustBreathe

    JustBreathe Actief lid

    29 aug 2013
    180
    218
    43
    Nou kan ik me voorstellen... Dan ben je dubbel zo alert...
     
  6. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ik herken precies wat je zegt! Ik ben nu 4.4. Enige verschil is dat ik zwanger ben geraakt dmv een cryo terugplaatsing, en daarom 3x per dag utrogestan vaginaal moet inbrengen.

    Ik denk dat ik bloed dan sneller zal herkennen. Echter loopt die utrogestan er ook weer een beetje uit, dus ik denk ook steeds als ik iets voel lopen: ‘oh nee toch..’
     
  7. Appelflapje

    Appelflapje Bekend lid

    1 aug 2013
    715
    629
    93
    verpleegkundige
    Herkenbaar hoor. Helaas kan je niet meer doen dan wachten, wachten, wachten.. Ik dacht dat ik geruster zou zijn na de eerste echo (waar we een mooi kloppend hartje hebben kunnen zien), maar neen hoor :roflmao:. Ik geloofde echt niet wat ik zag! Ik voelde bijna niks, en toch is die baby gegroeid! Dus nu is het afwachten tot de 12-weken echo en hopelijk geloof ik het dan écht dat ik zwanger ben :)
    Ik herken het gevoel van "dit gaan laaaaange maanden worden" heel erg :) :) :)
     
  8. JustBreathe

    JustBreathe Actief lid

    29 aug 2013
    180
    218
    43
    Oh haha niet hoopvol dus. Maar gelukkig wel herkenbaar ;)

    Hopelijk jij met 12 weken idd wat meer rust <3
     

Deel Deze Pagina