Geen afscheiding meer....help?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Margien82, 29 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margien82

Margien82 Actief lid

19 jan 2014
    127
    19
    18
    Vrouw
    Sales Manager
    Drenthe
    Na 4 missed abortions ben ik een beetje angstig geworden. Ik ben nu 5.1 weken zwanger maar heb ik sind twee dagen geen afscheiding meer, onderbroek is droog. Overige kwaaltjes zijn: pijnlijke borsten, lage rugpijn en sneller vermoeid. Duidt het hebben van geen afscheiding op een slechte uitkomst?

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Nee hoor kwaaltjes zeggen helemaal niks.
    De een heeft ze wel en de ander heeft ze niet. Aan de hand van kwaaltjes kan niet gezegd worden hoe de zwangerschap zal verlopen.

Ik zou voor nu zeggen wees blij dat je geen afscheiding hebt haha. Ik word er af en toe gek van.
    Maar ook bij mij gebeurd het wel eens dat ik het een paar dagen niet heb.

3. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Nee hoor, zegt helemaal niets. Ik ben nu 17 weken en heb sinds een week of 2 pas last van afscheiding. Sommige dagen voel ik het eruit lopen en sommige dagen ook weer helemaal niets dus dat wisselt ook nog eens. Zou me niet druk maken! Kwaaltjes zeggen niets, je moet daar geen graadmeter van maken. Makkelijker gezegd dan gedaan, I know, probeerde me ook overal aan vast te houden de eerste 3 maanden. En daarna zijn je kwaaltjes ineens allemaal weg met 12 weken omdat de placenta het gaat overnemen en dan wordt je daar weer onzeker van :roflmao: Geloof me het houdt nooit op denk ik hahaha

Deel Deze Pagina