4dpo felle steek rechtsonderin de buik.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder1083, 1 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Hallo,

    Gisteren zat ik op 4dpo en kreeg ik 's avonds een feele steek rechts onderin mijn buik dit hield ongeveer 5 minuten aan. Vanmiddag kreeg ik er weer 1 op dezelfde plek. Verder heb ik de hele dag een beetje een trekkend gevoel onderin mijn buik. Heb 1dag na mijn eisprong al gevoelige tepels.
    Kan dit evt een vroege innesteling zijn?
    Ik probeer nuchter te blijven na denken dat mijn lichaam mij voor de gek kan houden, maar in 2 dagen zo'n felle steek gehad te hebben gehad en dat 2x wat ik eerder nooit heb gehad, vraag ik nu jullie raad effe.

    Grtz Vlinder
     
  2. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.079
    113
    Hulpverlener
    Kan van alles zijn. Ik vind het wel heel erg vroeg voor een innesteling.
     
  3. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Ik had sinds mijn eisprong steken en krampen en bleek zwanger.... maar dat heb ik weleens eerder gehad en werd ongesteld.

    Dus t kan van alles zijn, afwachten en testen
     
  4. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Ik ga volgende week wel een keer testen nu is het nog veel te vroeg. Ik heb net wel een ovulatietest voor de zekerheid gedaan om te kijken of het niet toch mijn eisprong is. Maar die gaf een heel vaag streepje aan en heb mijn ei afgelopen woensdag op donderdagnacht gehad.
    Ik wacht maar af, hoop er in ieder geval niet teveel op.
     
  5. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik heb het regelmatig rond die tijd en dan niet zwanger...
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Mag ik vragen hoe je weet dat je ei in de nacht van woensdag op donderdag was? Heb je toevallig beide dagen een echo gehad (woensdag met ei, donderdag met leeggelopen ei?
    Krampjes/steekjes zeggen namelijk niet dat dat de eisprong was, maar zijn 99 vd 100 keer de laatste groeispurt ;)
     
  7. stiertje88

    stiertje88 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Een innesteling vindt ongeveer op dag 9 plaats, dus dag 4 is wel heel erg vroeg ...
     
  8. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Ik gebruik altijd ovulatietesten die gaven maandag en dinsdag een vaste smiley aan, woensdagavond was de smiley weg en voelde ik ook pijn in mijn onderbuik. Maar ik wacht af, ik vind 4/5dagen na eisprong erg vroeg voor innesteling maar het zou wel kunnen.
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh okay.. dan was je ei dus uiterlijk donderdagavond en zit je vandaag op 5 dpo en voelde jij de steken op vermoedelijk 3 dpo, wat toen dus geen innesteling kon zijn ;)
     
  10. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Ik wil geen valse hoop geven ofzo mare ik had vanaf mijn eisprong tot de dag van vandaag krampen en steken en ben nu 7 weken.
    Dit herkende ik ook niet van mijn vorige zwangerschappen maar ik wil ermee zeggen dat het alle kanten op kan...

    De pijn hoeft niet van innesteling te zijn.. mijn pijn kwam van mijn ei wat zich uiteindelijk gevuld had met vocht. Een cyste
     
  11. Vlinder1083

    4 jan 2019
    81
    75
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd, ik ga er persoonlijk niet teveel van uit dat het raak dat bespaart mij een teleurstelling. Ik kan helaas pas volgende week testen, als ik kan en mag testen is het op vakantie. Ik heb nu niet echt last meer van mijn gevoelige tepels. Dus daarom ga ik er ook niet vanuit.
    Wel heb ik tot op de dag van vandaag dat ik npg steeds krampachtige gevoel heb in mijn onderbuik en af en toe kleine steekjes. Had jij verder nog klachten?
     
  12. Gabija

    Gabija Lid

    12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Dankje wel. Juist, gewoon proberen af te wachten.
    Ik had bij mijn vorige zwangerschappen nergens last van kwam er ook pas laat achter.
    Maar bij deze zwangerschap was ik 1000% overtuigd dat ik ongesteld moest worden vanwege de krampen. Andere klachten die ik had was, moe en prikkelende tepels.

    Daarom kan het nog alle kanten op en de pijn hoeft niet perse innesteling pijn te zijn. En een zwangerschap kan ook aanvoelen als een naderende menstruatie.
    Ongeacht wat andere zeggen, hou het gewoon open en wie weet...

    Ik hoop het voor je
     

Deel Deze Pagina