Hoi, Even kort uitleggen: 8januari 1ste dag menstr., keurig de pil genomen maar toch tot mijn volgende'menstruatie' tussentijdse bloedingen gehad (iets dat ik nog nooit gehad heb in al die jaren dat ik de pil neem)van erg donker bruin en slijmerig bloed (srr voor de details) Op 6 februari (iets later dan normaal) weer bruin bloed, dus dacht dat men menstruatie toch op gang kwam, na 2 dagen pas heb ik 1 dag helder rood bloedverlies gehad, en dan 2 dagen weer wat afwisselend, rood en bruin bloedverlies We hebben onveilig gevreën op de 'vruchtbare' dagen en heb sinds 2 weken enorm last van maagzuur (iets wat ik enkel herken uit men vorige zwangerschappen) en ongipijntjes en steekjes. Mijn vraag dus: is er een kans dat ik zwanger ben (door de pil heen)? Of kan er iets anders de oorzaak van dit alles zijn? Ik ben een half jaartje geleden bevallen met de keizersnede (mss daar nog een gevolg van?) opnieuw zwanger worden zit nog niet direct in de planning (welkom als het toch zo moest zijn hoor) dus wil ff jullie mening horen. Haha een hele uitleg, hoop dat jullie er een beetje iets van kunnen opmaken Alvast heel erg bedankt
Hoi LIesAmber, het zou inderdaad wel kunnen. De kans is klein, want zwanger worden direct na pilgebruik wil niet altijd meteen lukken, maar het kan wel. De pijntjes kunnen erop duiden, maar het kan ook heel goed dat je lichaam deze pilcyclus anders heeft gereageerd op de hormonen (omdat je lijf met de tijd ook veranderd qua hormoonhuishouding) en dat je daarom deze klachtjes hebt. Even afwachten tot je kunt testen. Groetjes Brigitte
hoi, heel erg bedankt voor je antwoord. Was nog even wat vergeten te vermelden/vragen: Ik heb 1 week borstvoeding gegeven, en daarna overgeschakeld op flessenvoeding. Na een maand of 2 verloor ik dus ook geen melk meer (pilletjes voor gekregen), nu sinds 1 maand komt er toch terug wat waterachtige substantie uit men borsten Kan dit eventueel ook met die hormonale veranderingen te maken hebben dan? Alvast bedankt! Groetjes