5 dagen overtijd, negatieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Newbe, 23 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newbe

    Newbe Lid

    23 mrt 2018
    5
    4
    3
    Vrouw
    Hallo dames,

    Het begint nu toch wel spannend te worden! Volgens mij heb ik rond de 5e maart mijn eisprong gehad. Een week later had ik licht roze afscheiding en wat rode slierten, de dag daarna bruinig.
    Het viel me op dat ik geen gevoelige borsten had voor mijn NOD, terwijl ik dat normaal juist wel heb. Ook slijmerige afscheiding vlak voor de NOD.

    Mijn cyclus is constant, normaal 27/28 dagen. Nu dus 5 dagen overtijd. Vanochtend getest en de test was negatief (kruidvat early test). Verder heb ik ook helemaal geen klachten. Af en toe een steekje in mijn rechterkant ter hoogte van mijn eierstok, maar verder niets. Zijn er nog meiden die dit hebben meegemaakt en toch zwanger blijken te zijn /of juist niet?

    Dit is trouwens onze 'eerste ronde' dus alles is nog helemaal nieuw!

    Liefs!
     
  2. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.137
    1.059
    113
    Omdat je niet hebt getemperatuurd weet je niet zeker wanneer je eisprong was, dus tja dan geeft geen bloed moed ;). Je cyclus kan soms flinke uitschieters maken, zelfs als je normaal regelmatig bent. Misschien was het sliertje bloed wel aan eisprong gerelateerd...

    Ik had bij mijn 2e een regelmatige cyclus van 29-30 dagen en kreeg vanaf dag 26 'kwaaltjes' die steeds erger werden. Had echter pas op dag 40 (10 dagen overtijd dus...) een positieve test in handen. Later bij termijnecho een week teruggezet, blijkbaar dus opeens een late eisprong evt gecombineerd met late innestelling....

    Maar ik ben ook wel eens 10-14 dagen 'overtijd' geweest en alsnog gewoon ongesteld geworden (toen ik niet zwanger probeerde te worden).

    Het kan dus nog alle kanten op :p, succes met afwachten!
     
  3. Simba1992

    Simba1992 Fanatiek lid

    8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Er zit niets anders op dan afwachten... wel vervelend dit.
    Ik had een paar maanden geleden hetzelfde, bleek ik ineens een megalange cyclus te hebben van bijna 60 dagen. Toen alsnog ongesteld geworden. Hoop voor je dat het bij jou wel raak is!
     
  4. Newbe

    Newbe Lid

    23 mrt 2018
    5
    4
    3
    Vrouw
    Ja écht! Ik was van plan om er niet zo mee bezig te zijn. Als het gebeurt, dan gebeurt het... maar dat is toch moeilijker dan gedacht.

    Ik vind het gewoon 'verdacht' dat ik altijd een normale cylclus heb, en nu wel voor het eerst geprobeerd hebben (dus zonder condoom), dan ik direct niet ongesteld wordt. En dan de hele tijd negatief testen haha.

    Heb je bij 60 dagen dan geen miskraam gehad?
     
  5. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Ik denk echt dat dat door je mindset komt. Toen wij nog geen kindjes "wilden" hebben we weleens een ongelukje gehad met anticonceptie. Ik had altijd een hele regelmatige cyclus van 30/31 dagen en als ik er weleens beetje bang voor was dat ik zwanger was, werd ik ook spontaan een week later pas ongesteld.
     
    Newbe vindt dit leuk.
  6. Simba1992

    Simba1992 Fanatiek lid

    8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Nee dat denk ik niet. Ik had steeds geen positieve testen en heb er wel een aantal gedaan...
     
  7. Jalia

    Jalia Lid

    21 mrt 2018
    8
    0
    1
    Vrouw
    Ik zit een beetje in hetzelfde. Maar ik ben nog maar 1 dag overtijd en test negatief haha. En dit is ook onze 1ste ronde dus super spannend allemaal normaal ben ik eerder een dag te vroeg dan een dag te laat ongesteld dus ik zit ook echt van nou ben ik het of niet want t kan nog steeds zolang ik niet ongesteld word denk ik ..
     
  8. Newbe

    Newbe Lid

    23 mrt 2018
    5
    4
    3
    Vrouw
    Inmiddels weer een paar dagen verder. Nog steeds niet ongi...
    11 dagen overtijd, test vanmiddag weer negatief. Verder geen klachten, behalve soms pijn in onderrug. Ik wacht nu op de uitslag van de bloedtest, maar verwacht dat die negatief is. Echt irritant dit!
     
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.749
    15.179
    113
    Als je nu nog niet ongesteld bent, denk ik niet dat je kunt stellen overtijd te zijn. Je zal een latere eisprong hebben gehad en daardoor schuift je NOD ook op :) Zoals hierboven ook gezegd kan je zomaar eens een gek lange cyclus hebben.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina