Een maand geleden heb ik ook al een bericht geplaatst hierover. Vorige maand had ik rond 1 april ongesteld moeten worden en dat ben ik toen niet geworden. Testje gedaan maar deze was negatief. Nu zou ik ondertussen weer ongesteld moeten worden (morgen) maar normaal heb ik minstens 3 dagen van te voren al buikkrampen en stemmingswisselingen. Momenteel nog helemaal nergens last van; hooguit een klein beetje buikpijn maar dat is zo weer weg. Nadat ik niet ongesteld ben geworden vorige maand heb ik gewoon mijn pil gepakt en ik zit nu in de stopweek. Ik vraag me echt af of ik zwanger kan zijn. Ik heb wel een aantal symptomen. Overigens ben ik er totaal niet iedere dag mee bezig om zwanger te worden omdat ik momenteel wel genoeg aan mijn hoofd heb. Dus het is niet zo dat ik dingen inbeeld die er niet zijn.
Ja dat zou ik ook doen..is wel n beetje vreemd. Heb je vóór 1 april ook je pil nog ingenomen of was je toen gestopt..? misschien is je cyclus van slag..
Ondertussen ben ik gewoon ongesteld geworden maar totaal geen last gehad van de kwaaltjes die ik normaal wel heb voor mijn menstruatie. In de strip van voor 1 april heb ik een aantal pillen vergeten vanwege het ontbreken van structuur. Nadat ik begin april niet ongesteld ben geworden, heb ik ook geen pil meer genomen omdat ik dus niet wist of ik zwanger was of niet. Toch vind ik dus echt raar dat ik vorige maand geen menstruatie heb gehad, en nu wel precies volgens mijn cyclus van 28 dagen.
Ik heb dat ook eens een keer gehad. De "menstruatie" die je dan zou moeten krijgen is eigenlijk kunstmatig. Nadat ik dus in de stopweek niet ongesteld was geworden en ook negatief had getest, ben ik ook maar gewoon weer verder gegaan met de pil. De stokweek erna wel gewoon een "menstruatie", toch zat het me niet lekker en vroeg ik me hetzelfde af als jij nu, waarom was ik de vorige keer niet ongesteld??? Dus toen ben ik een maandje gestopt met anticonceptie om te kijken wat mijn lichaam zou doen. Maar netjes na 25 dgn ongesteld geworden, een ECHTE menstruatie dus. Mijn advies, stop even een maandje met de pil en gebruik een condoom?