Momenteel combineer ik bv en flesvoeding. Ik heb eerst normale nutrilon 1 geprobeerd, maar dat viel niet goed. Daar moest ze telkens van overgeven. Ben overgestapt naar HA, en dat gaat goed. Nu is ze bijna 6 maanden en wil ik kijken naar opvolgmelk. Ik zit erover te denken om een ander merk te nemen omdat nutrilon zo duur is.. enals er toch niet zoveel verschil is tussen al die merken? Ik gebruik nu die kleine (halve) verpakkingen/dozen van nutrilon omdat ze simpelweg niet zo veel gebruikt omdat ze ook nog BV krijgt. Wat zijn jullie ervaringen met goedkopere merken opvolgmelk (Hypo allergeen?)
Van kennissen weet ik dat de Kruidvat Extra Care goed bevalt. Zelf heb ik in het begin Nutrilon gehad, maar mijn dochter reageerde daar niet goed op. Dus overgestapt naar Kruidvat/Jumbo (is hetzelfde) eigen merk en ze reageerde er super op! Nog steeds trouwens.
Ik gebruikte Friso omdat die ook kleinere verpakkingen heeft en ik zo'n groot pak Nutrilon niet op krijg binnen een maand. Zo'n box besteld (want dat vond ik een nadeel, dat er geen handige verpakking bij zit) en daarna een keer overgestapt op AH biologisch... Die bleek andere verpakkingen te hebben die niet in de FRiso box pasten. Dus ik ga maar weer terug naar Friso Ook iets dus om mee te nemen in de overweging.
o.a. callcenter, maar ook www.babyvoedingchecker.nl (exact dezelfde inhoud en ingrediënten, alleen Jumbo is een klein tikkeltje goedkoper met de standaard... met de specialere voeding is KV weer een tikkeltje goedkoper)
Ik heb de voeding gewoon in Mepal-bewaarbussen en strijk af aan het deksel.... daarvoor hoef ik geen duurder merk Gezien de strenge europese wet- en regelgeving m.b.t. zuigelingen- en babyvoeding, is geen enkel merk "slecht"... ze moeten allemaal aan minimale eisen voldoen.
Hier altijd Kruidvat-voeding gebruikt en dat is prima bevallen (ook de extra care overigens). Ik vond het ook wel handig: 2 zakjes in 1 verpakking, vooral als je op een gegeven moment gaat afbouwen. Hier zo'n Friso-verpakking gekocht 1x (de voeding aan een vriendin gegeven) en toen elke keer de KV-zakjes erin, ideaal. Volgens mij zijn die Friso-bussen tegenwoordig ook los te koop. Ik vond het erg handig, maar een andere bewaarbus zal idd ook goed werken
Hier helemaal tevreden over de kruidvat voeding, en ik bewaar zo'n zakje in een Friso bus (had mijn moeder nog staan)