5 weken en bloeding in baarmoeder

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lis90, 5 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lis90

    lis90 Lid

    19 sep 2014
    72
    33
    18
    Hallo iedereen,

    vorige donderdag een vroege echo gehad aan 5 weken aangezien ik complicaties had bij vorige zwangerschap. Ik had al een paar dagen bruin verlies. Nu zag de gynae een vruchtzakje met al iets in, net nog geen hartje maar er zat ook een cirkel en dit zou een bloeding zijn in men baarmoeder. Vandaar het bruinverlies. Ik moet veel rusten nu en utrogestan nemen. Gynae zei dat het lichaam de bloeding normaal zelf zou moeten oplossen. Nu verlies ik praktisch nix meer maar ik rust ook heel veel. Ik moet vrijdag 11 september terug ben dan 6+1 en ze zou dan toch een kloppend hartje moeten zien. Wie kan hier van meespreken?
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    6+1 is op de grens. Het kan zeker te zien zijn met goede apparatuur. Maar als je net 2 dagen minder ver ben, kindje ongunstig ligt of de apparatuur wat minder goed zou je nog net geen hart aktie kunnen zien.
    Persoonlijk zou ik zonder extreem bloedverlies nu de echo iets verder door schuiven een week.
    Sterkte!
     
  3. lis90

    lis90 Lid

    19 sep 2014
    72
    33
    18
    Ja ze wil ook de echo maken om te zien als de bloeding al minder wordt. Moest ze nu nog niets zien dan zal ik een week later of 10 dagen later waarschijnlijk terug moeten gaan. Ze wilt me heel goed opvolgen.
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Houd dan voor jezelf in je hoofd dat een hartje nog net niet te zien kan zijn.
     
  5. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Lis hoe gaat het nu?
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    In een ander topic staat dat de echo vrijdag goed was, vruchtje met kloppend hartje ;)
     
    twee vindt dit leuk.
  7. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ow super
     
    Kellyvleugel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina