5 weken-lichte streep en bruin bloed

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Meermerel, 8 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meermerel

    Meermerel Lid

    7 nov 2021
    15
    1
    3
    Vrouw
    Lieve dames, met veel geluk zwanger geworden, op de analoge test suuuper licht streepje (op nod), daarna cb test: zwanger 1-2. Paar dagen erna in week 5 begon ineens kleine beetje bloeden, heeel donker en eigenlijk alleen bij afvegen, blijft donkerbruin. Weer analoge test en weer heel licht streepje. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Pas over 3 weken eerste echo en ben er wel gestrest over. Hoop op positieve soortgelijke ervaringen
     
  2. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Bruin bloed is oud bloed, dus dat nog heel goed van de innesteling zijn.
    Heb je toevallig een foto van je testen?
    En ben je zeker van je eisprong door het gebruik van ovulatietesten?
    Spannende periode he;)
     
  3. Meermerel

    Meermerel Lid

    7 nov 2021
    15
    1
    3
    Vrouw
    Ja super spannend.. 27 feb pas echo dus geduld hebben..
    ik heb geen foto gemaakt van de testen, ik ga volgende week (dan week 6) wel een digitale cb halen; als het goed is moet er dan 3-4 staan. 1 feb stond er 1-2.
    Ovulatie weet ik vrij zeker voor zover je dat zeker kunt weten, dmv testen inderdaad.
     
  4. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.439
    2.200
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook met vijf weken :). Volgens gyn was dat oud bloed van de innesteling. Ik ben inmiddels een prachtige dochter rijker maar weet de angst voor het naar de wc gaan nog heel goed. Ik duim voor je, bij mij was het heel onschuldig!
     
  5. Meermerel

    Meermerel Lid

    7 nov 2021
    15
    1
    3
    Vrouw
    Helaas sinds vanmorgen helder rood..:(
     
  6. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.439
    2.200
    113
    Vrouw
    Is het veel of nog steeds maar weinig? Veel vrouwen hebben bloedverlies tijdens de zwangerschap namelijk. Ze zeggen altijd 50/50 bij bloedverlies. Ik duim voor je!
     
  7. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.921
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik denk in combinatie met hele lichte testjes dat dit geen goed teken is.. veel sterkte
     
  8. Meermerel

    Meermerel Lid

    7 nov 2021
    15
    1
    3
    Vrouw
    Niet veel, inlegkruisje voldoet, geen tampon werk, maar goed, lichte testjes en nu van bruin naar helder..
    wonderen bestaan, maar ik moet ook realistisch blijven om grotere teleurstelling te voorkomen..
     
  9. Meermerel

    Meermerel Lid

    7 nov 2021
    15
    1
    3
    Vrouw
    nee dat denk ik ook.. dankjewel
     

Deel Deze Pagina