Hallo dames, Ik heb helaas alweer een miskraam gehad. Zeven keer voor ons dochtertje en twee keer erna. De laatste twee zijn terugplaatsingen geweest. Ik gebruik estradiol en utrogestan. Is er uberhaupt iets wat ik zelf nog kan doen? Hebben jullie tips? Ik wil alles wel proberen. Wij hebben nu nog maar 2 cryo's. Een nieuwe ICSI maakt mij nu al verdrietig ivm alle spanningen en hormonen. Wij hebben nog twee ICSI pogingen, dus wasrschijnlijk wel nog genoeg kansen, maar toch
Bedankt voor jullie reacties. Uit de onderzoeken is niets gekomen. Dat frustreerd nog het meeste.... Ik ben bijna wanhopig. Is er nog iets wat ik kan proberen?
Laat je vitamine d eens controleren om te beginnen. Laag vit d wordt geassocieerd met meerdere mk. Hier bleek dat idd de veroorzaker te zijn Vrij makkelijk te checken, even je huisarts vragen of ze het willen doen voor je.
chromosomenonderzoek en bloedstollingsonderzoek... Ik lees veel over tarwekiemolie en kinderasperine. Hebben jullie hier (hopelijk positieve) ervaring mee?
Je schildklierwaarde laten controleren. Deze waarde kan ook van invloed zijn op zowel bevruchting als miskramen.
Ik weet niet of je openstaat voor alternatieve geneeskunde? Je zou Gilles Stoop eens kunnen googlen, acupuncturist die mensen met fertiliteitsproblemen behandelt.