5dpo innestelingspijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Xxhcm, 9 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xxhcm

Xxhcm Lid

18 aug 2022
    15
    7
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,

De titel zegt het al kan je op 5dpo innestelingspijn voelen? Ik heb deze cyclus een hsg gehad. Rechts was heel mooi doorgankelijk (Links heb ik niet meer vanwege een bbz). Vandaag ben ik 5 dpo en heb ik sinds vannacht menstruatie krampen vooral rechts en ook pijn in mijn onder rug ook rechts. Zou dit eventueel innestelingspijn kunnen zijn of misschien iets anders? Het voelt echt alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik normaal pas over 9 dagen ongesteld moet worden.

2. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    554
    315
    63
    Vrouw
    Ik zou het even aankijken, kan het niet met je HSG te maken hebben? Volgens kan een innestelling wel een beetje pijn doen, maar duurt niet lang en is niet heftig… Hopelijk heb ik ongelijk en ben je zo zwanger:D Het enige wat je kan doen is afwachten…

Meysss vindt dit leuk.
  3. Sharon1410

Sharon1410 Nieuw lid

20 feb 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ik denk dat het goed kan,
    Zelf zit ik nu op 6 DPO en heb ook al enkele dagen laatste van lichte menstruatieachtige krampen. Ben ook heel moe en eergisteren voelde dat ik zelfs heel duizelig was.

Zondag mag ik testen maar vind het ontzettend spannend, omdat ik op tweede kerstdag vorig jaar met 5 weken een miskraam heb gehad.

Deel Deze Pagina